Jump to content

de meest irritante persoon in GTA IV


S.Knoop

Recommended Posts

De meest irritante persoon? dat lijkt me logisch. Florian Kravic, a.k.a. Bernie Crane. Niet omdat hij homo is, maar om de overdreven manier waarop hij dit uit. Hoe hij staat, praat, & zijn missies. Ronduit irritant. verder vind ik Derrick McReary ook erg irritant.

edit: ben nu overigens bezig met Bernie's laatste missie, Buoys Ahoy. Ben blij als dit erop zit:$

Bewerkt: door _niickk
Link to comment
Delen op andere websites

De meest irritante persoon? dat lijkt me logisch. Florian Kravic, a.k.a. Bernie Crane. Niet omdat hij homo is, maar om de overdreven manier waarop hij dit uit. Hoe hij staat, praat, & zijn missies. Ronduit irritant. verder vind ik Derrick McReary ook erg irritant.

edit: ben nu overigens bezig met Bernie's laatste missie, Buoys Ahoy. Ben blij als dit erop zit:$

hij belt je uiteindelijk nog wel 1 keer voor iets.

hij geeft je een beloning namelijk een infernus

maar nu on-topic. ik vind Brucie wel het meest irritant, de manier waarop hij praat alsof hij alles is en de rest niks.

Link to comment
Delen op andere websites

De meest irritante persoon? dat lijkt me logisch. Florian Kravic, a.k.a. Bernie Crane. Niet omdat hij homo is, maar om de overdreven manier waarop hij dit uit. Hoe hij staat, praat, & zijn missies. Ronduit irritant. verder vind ik Derrick McReary ook erg irritant.

edit: ben nu overigens bezig met Bernie's laatste missie, Buoys Ahoy. Ben blij als dit erop zit:$

hij belt je uiteindelijk nog wel 1 keer voor iets.

hij geeft je een beloning namelijk een infernus

maar nu on-topic. ik vind Brucie wel het meest irritant, de manier waarop hij praat alsof hij alles is en de rest niks.

ja, dat telefoontje is het enige wat goed is aan Bernie (vind ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...