Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Filmpje is gewoon nep. en als dat niet zo is dan ziet het er goed uit. maar vertrouw het filmpje 10x niks. Gewoon afwachten wanneer we weer nieuws of trailers voorbij zien komen VAN rockstar ZELF. meer valt er niet te melden momenteel.

Dacht dat rondom kerst weer een trailer kwam ??? klopt dit ???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was er eerst steevast van overtuigd dat rond kerstmis ongeveer de tweede zou komen, maar ik geloof het steeds minder.

Zou denken ergens 2e week van januari. Het is gewoon een gevoel dat me dat opeens zegt, en ik hoop dat Rockstar dat gevoel tegenspreekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien rond Oud en Nieuw, misschien pas in Februari of zelfs later. Hoop dat het niet te lang duurt, ik heb mijn dosis nieuwe GTA V info weer nodig, want dat trillen en zweten is niet gezond.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we in januari nog geen nieuwe trailer krijgen maar wellicht meer info over het verhaal of de eerste screenshots.

Dat kan inderdaad ook. Ze moeten niet altijd een trailer maken, een tekst met wat uitleg of een screenshot kan ook heel verhelderend zijn. Want een trailer kan je zo lang maken als je wilt, je hebt dus veel tijd om dingen te laten opvallen of juist stiekem op de achtergrond weg te steken. Bij een screenshot moet alle info die je wil vrijgeven op 1 beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...