Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit was reeds bekend. Vreemd dat Game Informer het nu brengt alsof het nieuws is. Precies die uitspraak van Houser is namelijk eerder gepubliceerd, al weet ik even zo gauw niet welke site dat was. Iemand? Dat was het ja, dank je GTT.

Het zegt in ieder geval helemaal niets, behalve dan dat Dan Houser met deze uitspraak alleen maar bevestigt wat er al gezegd is: Rockstar Games houdt de lippen stevig op elkaar wat betreft info over GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V, stoot Call of Duty van de troon'

2012 | Bron: Digitallife

Grand Theft Auto V zal een eind maken aan het heerschap van Call of Duty op de gamesmarkt. Dat zegt analist Jesse Divnich, die verwacht dat de Rockstar-game dit jaar beter gaat verkopen dat de shooter van Activision.

Door: Elmar Rekers

Drie jaar op rij prijkt Call of Duty bovenaan het lijstje met de meest succesvolle games, maar GTA V zou daar volgens de analist van EEDAR wel eens verandering in kunnen brengen. "Het ligt natuurlijk voor de hand dat GTA V een van de grootste lanceringen wordt dit jaar", zegt Divnich tegenover IndustryGamers.

"Maar ik durf nog wel een stapje verder te gaan en te voorspellen dat GTA V de grootste game-release van 2012 wordt. Begrijp me niet verkeerd, Call of Duty zal zeker groots worden - misschien groeit het zelfs weer ten opzichte van afgelopen jaar - maar als ik bij deze fotofinish een winnaar moest aanwijzen dan is het toch echt GTA V."

Records

Om Call of Duty te verslaan zal Rockstar volgens Divnich wel van goeden huize moeten komen. De oorlogsshooter van Activision weet ieder jaar namelijk records binnen de gehele entertainmentindustrie te verpletteren. Rockstar kondigde de nieuwe Grand Theft Auto in november aan. Wanneer de game precies gaat verschijnen is nog altijd onbekend, maar verwacht wordt dat de titel in 2012 het levenslicht zal zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang ze nergens concrete bronnen vermelden, heb je er helemaal niks aan. Ze citeren allemaal elkaar weer, zonder naar elkaar te verwijzen, waardoor het lijkt of de release datum allang vaststaat (omdat het internet er vol mee staat). Leuk artikel verder, maar het is puur speculatief.

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste zei tenminste dat 'verwacht wordt dat de titel in 2012 het levenslicht zal zien'. Dat duidt de onzekerheid aan.

Trouwens, hoe zou het komen dat COD elk jaar op 1 staat voor 3 jaar? Omdat de laatste GTA's maar om de 4 jaar uitkwamen, telkens zo'n 3 jaar ertussen dus. Ook mede omdat GTA's niet elk jaar uitkomen, geloof ik dat GTA V met de vingers in de neus die eerste plaats zal bereiken. Of R* zou het toch al helemaal moeten verpesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf dat de release 2012 zal zijn. Maar goed daarvoor heb je toch bewijs nodig van rockstar zelf. En dat is ongeloofelijk frustrerend waarom rockstar er zelf zo vaag om doet. Wat maakt het uit of je ongeveer de release datum bekend maakt. Gta verkoopt toch wel. Ook shit dat ze totaal geen nieuwe trailer meer laten zien. ga dan om de maand een foto / trailer. plaatsen. Of ik heb het verkeerd. maar het wachten erop is naar mijn idee LANG.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij lijkt het ook eindeloos, maar dat is gewoon omdat ik dat schijfje met GTA V zo graag in mijn PS3 wil schuiven en dan hoop ik dat ik niet de neiging heb om alles in één keer uit te spelen. Ik wil er even lang van genieten als ik erop heb moeten wachten en dan nog langer.

Het zal trouwens de eerste keer zijn dat ik een GTA op een PS speel, dus dat zal sowieso wennen zijn en tijdrekkend ;d

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een nieuwtje.

Rockstar North Game Testers voor GTA V?

Uit het artikel:

"The company seeking testers is Rockstar North, which wants to ensure its Grand Theft Auto V (GTAV) meets the high standards of its predecessors, which have sold around 125 million copies worldwide.

After four years of development at its Edinburgh studios, the eagerly anticipated title is due to be released later this year, and the award-winning team behind the franchise is in the final stages of honing its vast, virtual universe."

Lees hier het hele artikel.

Hieruit kun je dus wellicht concluderen dat GTA V al uitkomt binnen enkele maanden, gezien het testen van bugs en dergelijke. We weten nu dat de game al vier jaar in ontwikkeling is en dat de game vrijwel zeker later dit jaar zal uitkomen, nu maar hopen op geen uitstel. Ben ook benieuwd wat ze nou daadwerkelijk bedoelen met “a bold new direction in open world freedom”. Zou zelf ook gerust zo'n game tester willen zijn, hoewel de ervaring van het originele spel dan wel een stuk minder is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, als dit waar is, dan kan GTA V echt heel snel in de rekken liggen. Mij zouden ze wel mogen bellen om die game te testen ;p

14 000 pond loon, als een van de eersten een van de beste games ter wereld mogen testen, misschien de game waarna gaming nooit meer hetzelfde gaat zijn... Mooi meegenomen.

Wist trouwens niet dat Rockstar North gevestigd was in Schotland, maak ik toch op uit het artikel. Dat bedoelen ze dus met North ;)

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou leuk lijken, dan zou het dus misschien echt kunnen uitkomen in het vierde kwartaal van 2012 (ja ik hou me aan die periode vast omdat het zo blijkbaar is doorgegeven)

Zelf zou ik wel niet graag de game testen (deze toch niet) puur omdat ik alles binnenkort vrij wil kunnen ondergaan, het moet me kunnen overspoelen.

@thebig: nou dat wist ik dus al wel, ligt letterlijk in het centrum van Edinburgh, ik heb al voor de deuren van R* North gestaan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...