Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Rockstar North ontwikkelt de GTA-serie, dus het zal wel om GTA V gaan. Toch geloof ik dat deze sollicitaties permanent openstaan, zodat wanneer ze nieuw volk nodig hebben, ze al een hele lijst hebben. Het vormt dus geen sluitend bewijs dat die tekst waar is en dat GTA V al in zijn testperiode zit.

Er staan namelijk verschillende vacatures open naast Game Tester: Rockstar North

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weer een onbetrouwbare bron... zolang R* het zelf niet écht bevestigd blijf ik argwanend over de datum... en zelfs als ze het bevestigen is het nog afwachten, Rockstar-traditie :7

Me the same! er zijn zoveel mensen die faken of die wat vaags gehoord hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk zou dat mooi zijn. Het zou ook mooi zijn als Ajax nog wat van het seizoen maakt.

Nee, wat ik bedoel te zeggen: kweek geen valse hoop omdat er overal zogenaamde 'aankondigingen' en 'releasedata' opduiken. Zolang Rockstar zelf niets bekend maakt, is het nog niet officieel. En zelfs dán is het niet te zeggen dat de datum vast staat, er is in het verleden immers ook al een en ander uitgesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de game al vier jaar in ontwikkeling is kunnen we vrijwel zeker vaststellen, dus een mogelijke 2012 release zou helemaal niet zo gek zijn. Wat er in dat filmpje staat komt uit dit artikel wat ik al eerder in dit topic plaatste, een redelijk betrouwbaar nieuwtje. We kunnen hieruit uitmaken dat GTA V in een laatste stadium zit, vanwege het testen van bugs en dergelijke. Dat verklaard ook het bericht van GameSpot van afgelopen zomer. Daarin is te lezen dat GTA V al ver in ontwikkeling is en ze nog bezig zijn met de laatste minigames, en dat een 2012 release heel goed zou kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vraag: wanneer komt GTA V uit in Amerika en wanneer komt de game uit in Nederland?? bekijk dan de uploading van het filmpje wanneer het op youtube is gezet

En vergelijk dat dan... ( het kan natuurlijk ook later geupload zijn )

Als de game echt uit is vergelijk dan de hoes die gemaakt is in het filmpje en de orginele, dan kan je misschien pas echt bewijzen of het filmpje echt of nep is..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft niet veel nut hoor, je zult gewoon moeten wachten totdat R* zelf een release datum vrijgeeft.

Ik snap ook niet zo goed wat je met dat laatste bedoelt hoor, want we kennen nog geen echt hoesje...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft niet veel nut hoor, je zult gewoon moeten wachten totdat R* zelf een release datum vrijgeeft.

Ik snap ook niet zo goed wat je met dat laatste bedoelt hoor, want we kennen nog geen echt hoesje...

''Als de game echt uit is vergelijk dan de hoes die gemaakt is in het filmpje en de orginele, dan kan je misschien pas echt bewijzen of het filmpje echt of nep is.''

Heb je dat ''zelfgemaakt'' hoesje gezien in dat filmpje?. als de game uit is, dan kan je dat orginele hoesje toch vergelijken met die nep hoes? ( waar de disc in zit )

Dat bedoel ik.. ( snappie? )

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel gaaf zijn als er in gta 5 ook seizoenen voorkomen. winter, lente, herft en zomer 8)

Dan moeten er ook heel veel dingen worden aangepast , de bladeren veranderen van kleur , sneeuw ( Sneeuwt het eigenlijk in Californië :7 ) , en de bomen die kaal worden. Dus dan hebben ze ook meer tijd nodig.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuwt het eigenlijk in Californië :7

In de bergen sneeuwt het wel hoor ;P

Ik zou heel graag seizoenen zien ja, net zoals vele hier, alleen betwijfel ik een kleine beetje of GTA V met zijn zuiderse sfeer daar wel voor geschikt is.

Bij een volgende noordelijker gelegen stad (Chicago, New York, Detroit, Philadelphia...) zou het er gewoon in moeten, in Los Santos daarentegen... nee, net niet =3

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...