Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Het zou wel leuk zijn als er seizoenen waren, dat verhoogt meteen het realisme.

New York zou ik inderdaad wel eens in de sneeuw willen liggen, elk jaar (dit jaar niet) duiken er wel beelden op van New York en die grote sneeuwoverlast die ze dan hebben en een paar dappere mensen die door de lege straten ploeteren. Als ze dat ooit in een GTA krijgen, dat zou ongelooflijk zijn.

Trouwens, Davedavy. Je weet niet of ze dan meer tijd nog hebben, misschien hebben ze zo'n seizoenensysteem nu al helemaal uitgewerkt en in de game geplaatst. We zullen moeten wachten tot het aangekondigd wordt of tot de game uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd. Als je reageert op het laatst geplaatste bericht, dan hoef je de tekst van de ander niet te laten staan. Dit houdt het forum wat overzichtelijker. :Y <<<

Wie weet zien we in Trailer 2 de winter :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef je weinig kans.

Wat ik meer in trailer 2 verwacht zijn bijvoorbeeld meer voertuigen enzo

Btw: Een seizoenen stelsel zou wel leuk zijn maar ik denk dat ze dat dan wel in de eerste trailer hadden gegooid..

Link to comment
Delen op andere websites

Dan houser zegt dit, Feitjuh dus:

"Dan Houser: I've got to be real careful here, or they will drag me through the office and whip me with barbwire. I will stick to exactly what's in the press release. It's Los Santos and the surrounding country side - and a very big map."

http://i.imgur.com/66lSE.jpg

Van gtaforums.com

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps ik had op de eerste pagina op dan houser en gameinformer gezocht om te kijken of 'ie in een lijstje stond, maar dat stond hij niet dus daarom dacht ik dat het nog niet bekend was.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu max payne opgeschoven is naar 2013 betekend dit dan goed nieuws voor gta 5 :D Zou super wezen natuurlijk.

Bron: gamez.

Er staat niet dat Maxpayne 3 naar 2013 is verschoven maar naar Fiscaal jaar 2013.

Maxpayne 3 komt uit ergens in mei 2012

Link to comment
Delen op andere websites

"While we’re glad that there’s so much ongoing enthusiasm and excitement here for GTAV, understand that further info and details about the game will only come in due time when we are ready to talk and show more."

Aldus Rockstar, niet echt veel nieuws dus.

"Ondanks dat we blij zijn met al het enthioushasme voor GTA V, moeten jullie begrijpen dat details over de game pas komen wanneer de er klaar voor zijn om er over te praten en meer te kunnen laten zien"

Link to comment
Delen op andere websites

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

>>>Het betreft de releasedatum, geen idee of iemand al eerder deze hints heeft laten zien...

24/05, het klopt.

Eerste bewijs: In de trailer bij het huis wat te koop staat: het huisnummer is 2405 -> 24 mei

Tweede bewijs: In de trailer, op 0:54, kun je Los Santos op de muur zien staan, maar de duidelijk letters zijn OS en SA, als je de S omdraait, zie je een 2, en als je goed kijkt, lijkt de A erg veel op een 4. 05-24 dus.

Derde bewijs: Het liedje van de trailer, Ogden's Nut Gone Flake, is uitgekomen op 24 mei 1968...

Vierde bewijs: De oprichter van R* Games, Sam Houser, is geboren op 24 mei 1972...

Vijfde bewijs: In de trailer, bij de golfbaan, zie je een bord; Hole 8, Par 3. Als je 8x3 doet, krijg je 24, als je 8-3 doet, krijg je 5 -> 24/05

Ikzelf heb geen idee, maar dit kan geen toeval meer zijn...

Laat weten hoe je erover denkt.

Groet

Remy<<<

Bron:YouTube: http://www.youtube.c...?v=WJ8tn4Jm3to

Link to comment
Delen op andere websites

Pwnd. ; Inderdaad niet veel nieuws. Denk dat we nog wel een tijdje gaan mogen wachten op een trailer. Ik dacht dat ze eerst MP3 gingen releasen en daarna veel info over GTA V geven, maar nu de datum is verplaatst...

Rainbow6 ; Die dingen en onwaarschijnlijke theorieën zijn hier al eens gepost. Aangezien twee dagen geleden de releasedatum van Max Payne 3 verschoven is van maart naar mei, lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat de releasedatum van GTA V dan valt. En ik betwijfel ook dat ze dan info of een trailer zullen vrijgeven, ik denk dat ze meer de volle focus op MP3 zullen richten.

Link to comment
Delen op andere websites

*aantal redeneringen*

Je gaf het zelf al aan 24/5 is de geboortedatum van Dan Houser....

Volgens mij willen ze gewoon een aantal mensen aan het denken zetten, en dat dan de geboorte datum van Dan Houser is zegt wat mij betreft al genoeg.

Gewoon (volgens mijn therorie) een easter egg

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Kan wel echt zijn. Hij geeft toch geen informatie vrij en het lijkt me wel waarschijnlijk dat ze met @rockstargames.com adressen werken.

Misschien toch wel sterk dat hij de tijd en moeite neemt om terug te sturen.

Hoe ben je misschien aan dat mailadres gekomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...