Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan wel echt zijn. Hij geeft toch geen informatie vrij en het lijkt me wel waarschijnlijk dat ze met @rockstargames.com adressen werken.

Misschien toch wel sterk dat hij de tijd en moeite neemt om terug te sturen.

Hoe ben je misschien aan dat mailadres gekomen?

Dat is het mail adres van rockstar gewoon :7 Die beantwoorden meeste emails.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was inderdaad wel al voor zekere mate gekend.

Over de mail: geloofwaardig, ik denk gewoon echt. Ondermeer omdat de medewerker niet vrijgeeft.

Ik heb het dan over het zinnetje dat het binnen een maand komt. Dus nieuwe info binnen een maand OMG WOOT 1337 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, ik had over dat zinnetje gelezen. Ik dacht dat je het had over dat de mail echt door Rockstar werd gestuurd ;p

Ik heb het al een paar keer gezegd, maar ik dacht dus dat ze eerst MP3 gingen uitbrengen en daarna veel info over GTA V gingen geven. Nu MP3 pas binnen 4 maand blijkt uit te komen en me dit toch wat lang lijkt, kan het wel waar zijn dat deze maand nieuwe info wordt vrijgegeven. En nu ik er zo over nadenk, dan is het nog ongeveer 3 maand tot MP3 uitkomt en kan mijn theorie alsnog kloppen. Gewoon een trailertje/screenshot om de tijd dragelijk te maken en te overbruggen.

We zitten inderdaad al een tijdje droog, we kunnen alleen nog maar fantaseren en klagen over mensen die theorieën oprakelen die al maanden geleden de grond in zijn geboord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat het mailtje ook wel echt is, dus waarschijnlijk (eindelijk) meer info over GTA V in februari. We hebben met net een nieuwe video van Max Payne 3 gezien dus het word inderdaad wel weer eens tijd voor wat GTA V. Nu denk ik dat het geen trailer is, daarvoor zou het nog wat te vroeg zijn maar wellicht de eerste screenshots of info over de personages/verhaal. Kom maar op!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is nu al bijna 3 maand geleden, ik denk en hoop dat we in de loop van deze week iets mogen verwachten.

Hoop het ook, het wachten duurt nu al veel te lang :puh:

Eerlijk gezegd verwacht ik deze week nog geen nieuws, denk op z'n vroegst aan het eind van deze maand...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...