Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Ik geloof dat we snel weer wat nieuws kunnen verwachten :)

Dat zeiden ze een paar weken geleden ook, toen er hier iemand een mail postte waarin hetzelfde stond. Misschien is 'een paar weken' wat overdreven, maar goed. Ik hoop ook dat er vlug iets aankomt rond gta V, maakt niet uit wat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

En als je even verder leest:

@VaroSpain Don't jump to conclusions, we have plenty of other titles we're currently supporting, including our upcoming Social Club Multiplayer Event calendar which will include dates for Red Dead Redemption and Grand Theft Auto IV.

Denk dat Rockstar het dus over de Multiplayer Events heeft en niet over GTA V nieuws.

Ik had het gisteravond al zien staan, en pas vandaag hier geplaatst, vandaar dat ik nog niet verder had gelezen ;)

@hierboven: Daarin staat toch dat de komende maand (februari) nieuws zou komen? Ookal is het maar een fotootje, zolang 't maar iets is, ben ik ook blij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

First of all, we’d like to again thank you and everyone out there for the amazing response to the debut Grand Theft Auto V trailer. We know that there are a ton of questions you all have about the game, including release date and lots else.

Right now, we are very hard at work on the game and are excited as well to show and tell you more as development progresses - expect that we'll be talking much more about GTAV starting at some point in a few months’ time.

Please hang tight until then and thank you all for your patience and support!

R* heeft iets vrijgegeven over GTA V of tenminste vrijgegeven wanneer er iets vrijgegeven zal worden. We zullen blijkbaar nog een tijdje mogen wachten, maar waarschijnlijk zal het de moeite lonen. Ik had al een vermoeden dat ze zich op de promotie van GTA V zouden storten na de release van MP3 en zie dat hier nu bevestigt, al is het nog niet zeker.

Ik zou zeggen: laat het snel eind mei zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft iets vrijgegeven over GTA V of tenminste vrijgegeven wanneer er iets vrijgegeven zal worden. We zullen blijkbaar nog een tijdje mogen wachten, maar waarschijnlijk zal het de moeite lonen. Ik had al een vermoeden dat ze zich op de promotie van GTA V zouden storten na de release van MP3 en zie dat hier nu bevestigt, al is het nog niet zeker.

Ik zou zeggen: laat het snel eind mei zijn.

Niet het Engels dat je van Rockstar zou verwachten, dit stukje hierboven zitten vol met fouten.

Waarschijnlijk komt GTA V wel uit in 2012, gezien vele dingen. Klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, het stond op de site van Rockstar, dus het is waar. Ik zie er trouwens geen fouten in?

Wat de argumenten betreft rond de release in 2012: het slaat wel ergens op. Er is inderdaad nog nooit een game van R* een jaar na de aankondiging uitgegeven (de uitstellingen niet meegerekend). Toch zullen we mogen rekenen op 2013 als we de haast waarschijnlijke uitstelling meerekenen. Of gaat het echt zo goed met de vooruitgang van GTA V als R* beweert?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ergens al gelezen, maar weet niet zeker of het hier was. Al zou ik ook niet weten waar anders.

Zolang er geen datum van Rockstar komt, zou ik wantrouwig staan tegen dit soort berichten. Er is wel een kans dat GTA V 2012 uitkomt, maar we kennen R* reputatie wel omtrent release datums...

Link to comment
Delen op andere websites

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

Ik weet niet zeker of dit al ergens is opgenomen. Maar ik keek net rond op de Rockstar Games site, en ik ging naar de gamespagina waar ik zag dat er de volgende tekst staat: "Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches".

Met andere woorden, we keren terug naar Los Santos met alle omringende bergen etc. Maar dit zal volgens mij ZONDER Las Venturas & San Fierro zijn, want die steden lijken me wel groot genoeg om ook te vermelden anders?

Bron: http://www.rockstargames.com/games#/?game=241

Als dit waar is denk ik dat ook dit topic fake is, want ik zie ze echt niet vergissen in zoiets groot (staat ook bij in dit topic denk ik). In dat topic zeggen ze namelijk dat het zich afspeelt in San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Alweer een fake post van iemand die een grap uit wil halen, of zal het deze keer wel echt de uitgelekte map zijn 8)

Ik betwijfel het...

Link

Het is een mix van allerlij mappen.

Links onder kun je bijv een stuk je uit de map van vc ontdekken.

Link to comment
Delen op andere websites

@vice: Was al een tijdje bekend, het is de officiële aankondiging die Rockstar op 3 november heeft gegeven.

Link: http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html

Edit: En wat betreft San Andreas, daar speelt het zich ook af (het is een staat), echter alleen in Los Santos en aanliggende omgeving.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Take-Two registreert GTA TV en Rockstar TV

Uitgever Take-Two Interactive heeft twee nieuwe handelsmerken geregistreerd, namelijk 'GTA TV' en 'Rockstar TV'. Wordt de lancering van Grand Theft Auto V vergezeld met een eigen televisieprogramma? Take-Two laat nog niets weten.

De namen zijn 9 februari geregistreerd en behandelen alles van tekenfilms tot live-action programma's en documentaires. Daar worden we dus niet veel wijzer van. Vorige Grand Theft Auto games bevatten in-game radio-en tv-programma's. Zijn GTA TV en Rockstar TV namen van in-game programma's? Het zou zomaar kunnen.

Wat ook kan is dat er gewoon een echte televisieserie gemaakt wordt rondom de GTA games. Of misschien wel een webserie die ons steeds enthousiaster gaat maken voor de lancering van de game. Een hoop speculatie gaat er al de ronde, maar eigenlijk weten we nog niets concreet over de plannen van Take-Two.

Zodra we meer te horen krijgen over GTA TV en Rockstar TV zullen we het jullie zo snel mogelijk laten weten. De ontwikkeling van Grand Theft Auto V maakt goede vorderingen liet Take-Two ons onlangs weten. We krijgen de komende maanden dan ook een stuk meer van de game te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat is dat zand links onder in het midden van dat eiland?

Ik denk de heuvel van Griffith Observatory (Verdant Bluffs, zoals in San Andreas)

Griffith Observatory

Verdant Bluffs (SA)

Dan zou dat fake zijn ant hier is te zien dat ie deze keer weer land inwaarts ligt:

gallery_145_149531.jpg

Als je onder die man zijn elleboog kijkt zie je hem liggen.

dus die map is totally fake, ookal heeft die gast drawing skills.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...