Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Hmm, ik geloof niet dat de informatie echt gelekt is. Er zullen vast heel wat dingen waar zijn en het heeft me ook wat nieuwe inzichten gegeven. Het is bijvoorbeeld makkelijk om kinderen in-game te vermijden als het personage gescheiden is en de vrouw het kinderrecht heeft gekregen. Ook lijkt het me aannemelijk dat smokkel over de Mexicaanse grens een rol gaat spelen.

Over die eindeloze woestijnen twijfel ik, maar de eindeloze bergketens lijken me helemaal niet waar te zijn. Zoiets zou R* nooit doen, het neemt een groot stuk realisme weg. Het lijkt me waarschijnlijker dat er een berg/bergen in het midden van de map staan. En nog iets wat me heel raar leek: de verhaallijn zou over de periode van een jaar plaatsvinden. GTA is altijd een game geweest waarin je op je eigen tempo de verhaallijn kon uitspelen, er werd nooit eens een sprong van een paar maanden in het spel gemaakt. Het zou me raar lijken dat dit deze keer wel gebeurd, al lijkt het me wel mogelijk.

Nu ja, we zien wel.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, er zitten veel dingen bij die ik al eerder heb gelezen, daarnaast denk ik niet dat sommige van die gegevens die hier zogezegd zijn gelekt ook daadwerkelijk ooit tegen een beta-tester worden gezegt.

Dus zolang dat het tegendeel wordt bewezen is dit filmpje gewoon fake, net als de zovele anderen ;3

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V krijgt hulp van Mafia II-dev?

2K Czech gaf ons in 2010 de erg vette sandboxgame Mafia II. Oké, er was niet zo heel erg veel in te sandboxen, maar het verhaal en de tussenfilmpjes waren met Hollywood-expertise in elkaar gezet. Rockstar zag dat ook en het gerucht doet nu de ronde dat 2K Czech ze al dik een jaar helpt met de cutscenes van GTA V! Ook zou de studio zelf al een tijdje bezig zijn met Mafia III. Zouden ze ook nog tijd hebben om te slapen?

Het gerucht komt uit de burelen van VG247 die een anonieme bron sprak. 2K Czech zou al ruim een jaar Rockstar helpen met GTA V. Met name hun cinematografische skills zouden gebruikt worden voor animaties tijdens cutscenes én normale gameplay. 2K Games is een dochteronderneming van Take-Two Interactive (Rockstars uitgever) dus het klinkt niet krankzinnig dat devs van beide studio’s elkaar weleens tegenkomen tijdens kerstborrels

De samenwerking gaat echter twee richtingen want Rockstar zou 2K Czech ook helpen met de gameplay van Mafia III! De game is onlangs in full development gegaan na ruim een jaar pre-productie. 2K Games heeft grote plannen voor de Mafia-franchise nadat Mafia II hoge cijfers in blaadjes en bij de kassa scoorde.

2K Games gaf geen commentaar op de geruchten volgens VG247. GTA V staat gepland voor een release in dit jaar. Van Mafia III is nog geen indicatie,

Bron: PU.

>>> Door Jacky-2007: Quote-tag toegevoegd om te verduidelijken dat dit een kopie is, en geen eigen tekst / mening van harry. :tu: <<<

Ik zeg zelf niet dat gta5 dit jaar uitkomt. ik heb deze tekst ook maar gekopieerd Al denk ik zelf van wel. maar dat is puur afwachten. we zien wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou inderdaad best kunnen. Toen ik onlangs op de site van Take-Two Interactive kwam, zag ik bij hun uitgebrachte games een GTA en Mafia staan. Zoals hierboven gezegd, vallen ze dus onder TTI. Het zou dus best mogelijk zijn.

In dat geval komen er in de toekomst alvast 2 steengoede games uit.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar post dit:

Hello everyone.

It's nice to keep coming back in here to see how pumped you all are for Grand Theft Auto V. Believe us, we're just as excited to bring you more information in the near future.

However, lets keep things civil between each other - abusive behavior will not be tolerated.

Thanks.

NEAR FUTURE WOOOOT

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar post dit:

Hello everyone.

It's nice to keep coming back in here to see how pumped you all are for Grand Theft Auto V. Believe us, we're just as excited to bring you more information in the near future.

However, lets keep things civil between each other - abusive behavior will not be tolerated.

Thanks.

NEAR FUTURE WOOOOT

Om het nog even duidelijk te laten zien als bewijs :D :

post-94862-1331310409,26.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem gister al gemaakt. :puh:

Ik hoop wel dat er snel wat informatie wordt vrijgegeven. Het wachten duurt nu toch al aardig lang. En het is normaal dat ze zich eerst gaan focussen op de promotie van Max Payne 3. Maar een kleine screenshot zou toch wel kunnen? Nou ja, de maand is net begonnen dus misschien krijgen we deze maand wel iets te horen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop van niet (en ook van wel) - ik haat het mocht informatie leaken... Maar anderzijds als je naar de foto kijkt, als dit GTA V daadwerkelijk zou zijn, dan zit het goed, oog voor detail en sfeer is aanwezig. Het plaatje voelt op een bepaalde manier... af >:3

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er prachtig uit, maar denk dat 't fake is. Zegt misschien niks, maar de containers hebben ook een heel ander model als in de trailer, en ik zie ook niet echt overeenkomsten met de skyline (van wat we tot nu toe gezien hebben). Ik zie ook niet echt iets van de oude, vertrouwde hud...

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Wow. Als dat daadwerkelijk een GTA V-screen is, dan kan ik echt niet wachten om daar door te lopen. Het ziet er zo af uit...

Maar net zoals Phoenyxar vind ik leaks maar niets, laat R* maar zelf bepalen wanneer ze iets vrijgeven of niet. Zelfs al kan ik bijna niet meer wachten als ik zoiets zie.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo luitjes,

Hier wat meer over Gta V

Het vijfde deel in de Grand Theft Auto-actiereeks ligt begin volgend jaar in de winkels.

Dat schrijft gamewebsite Gamasutra op basis van uitspraken van adviesbureau Sterne Agee.

Het bedrijf gaat ervan uit dat Rockstar Games het spel ook voor de Wii U-spelcomputer wil maken.

Nintendo wil de Wii U dit jaar nog in de winkel leggen.

Rockstar North zou volgens analisten van het adviesbureau extra tijd willen

om Grand Theft Auto V te perfectioneren voor de nieuwbakken spelcomputer.

Wanneer de game in maart op de markt komt, zou het spel de concurrentie met populaire gameseries als de voetbalreeks FIFA,

het schietspel Call of Duty en Assassin's Creed III vermijden. Deze spellen moeten allemaal in het najaar uitkomen.

Grand Theft Auto V werd eind vorig jaar aangekondigd door Rockstar Games.

Het bedrijf liet via beelden van het spel weten dat de game zich afspeelt in een fictieve versie van Los Angeles.

Wanneer en voor welke spelcomputers de nieuwe GTA verschijnt, heeft het bedrijf niet bekendgemaakt.

Bron, http://www.gamasutra.com/view/news/165750/Analyst_GTA_V_likely_to_launch_in_early_2013.php

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...