Jump to content

Het grote GTA V topic!

Jacky-2007

Recommended Posts

Op die manier voorspelden ze ook dat de aarde zou vergaan in 2012.. Als je een heleboel aannames aan elkaar plakt krijg je zulke video's. Alleen al de uitspraak "very soon" van Rockstar Games via Twitter is zo ontzettend breed uit te leggen.. Rockstar doet er over het algemeen zo'n vijf jaar over om een nieuwe game te releasen, dus in hun begrippen is binnen nu en een half jaar ook "very soon".. Nee sorry, dit soort video's neem ik met een hele grote korrel zout! ;)

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er leuk uit. Ze hebben dus inderdaad aan de multiplayer gesleuteld, er zal vast wel nog meer veranderen.

En wat dat filmpje betreft: R* durft het begrip 'soon' wel heel ruim te nemen. Ik geloof dat ze in januari al zeiden dat er 'binnenkort' meer informatie zou komen, we zitten er nog altijd op te wachten 2 maand later.

Bewerkt: door thebig
Delen op andere websites

Als dit waar is duurt het nog 14 maanden voordat GTA V uitkomt, dat zou zomaar met de release van de Xbox 720 en PS4 kunnen zijn. Een goede launchtitel dus, alleen dit zal denk ik niet het geval zijn. Omdat een heleboel mensen thuis een Xbox 360 of PS3 hebben staan, Rockstar brengt liever de game uit op de Xbox 360 en PS3 want dan verkopen zij er veel meer examplaren van. En daar gaat het hun om, niet om een of andere deal met bijvoorbeeld Microsoft en Sony. Dus ik denk dat Mei 2013 wat overdreven is, ik denk eerder eind dit jaar begin volgend jaar.

Verder zijn de multiplayer geruchten niet heel spannend wat de eerste helft van de tekst bevat, deze informatie stond niet zo lang geleden ook hier op gtagames. De verdere info over de game zelf over dat alles mooier word verbaast mij niets, dus dat is niet heel spannend. Wel zou het nieuwtje dat de oudere man uit de trailer de hoofdpersoon zou kunnen zijn, leuk zijn als het waar is. Eens een keer wat anders dan een 20er 30er zoals uit alle vorige GTA's

Delen op andere websites

Wel het klinkt best aannemelijk en veel van de dingen die worden opgesomt zijn zo aantrekkelijk dat ik zou willen dat het wel waar is, maar het demo-gedeelte staat me niet aan.

Rockstar zou toch nooit een Demo vrijgeven, dat is toch niet in de spirit van R*? Nee toch...?

Delen op andere websites

Ik vind dit zeker wel gave geruchten en ik hoop dat het allemaal waar is.

Je hebt nooit echt gezien dat de hoofdrolspeler een zoon had en dat je wapens kunt customizen!

Ik hoop snel op nieuwe informatie! :eten:

Delen op andere websites

In de inleiding zie ik 'a friend of a...' staan en meteen komt het al niet meer geloofwaardig over. Altijd indirect info verkregen. Bovendien geloof ik dat Rockstar wel omzichtig omspringt met informatie. En een trailer is inderdaad niet echt iets waar Rockstar om bekend staat...

Delen op andere websites

Over die xbox 720 er is een week of twee geleden gezegd dat die volgend jaar pas zal worden aangekondigd en dat die dan in 2014 word gereleased. Dus jah, ik denk sowieso dat de nieuwe GTA op de xbox en ps3 komt.

En verder blijven dit geruchten en zijn dit geen officiële berichten van Rockstar.

Delen op andere websites

Voor info over GTA V of een trailer moeten we toch sowieso wachten tot na 18 mei (Max Payne 3 release) aangezien Rockstar wil dat de mensen zich daar op gaan concentreren ipv. GTA V.

Ik denk dat we een maand na de release (ergens in juni dus) een nieuwe trailer zullen krijgen.

En misschien, in het beste geval, zal GTA V volgens jaar ergens in april/mei uitkomen.

Dat is toch wat ik denk dat zal gebeuren. :puh:

Delen op andere websites

Ik denk dat GTA V eind 2012 zal uitkomen, dit hebben ze namelijk ook met GTA IV gedaan en ze kunnen mensen niet meer als een jaar laten wachten na de trailer.

Bewerkt: door Merc
Delen op andere websites

het zou wel leuk zijn als dit waar is maar dat is het niet om deze redenen.

1) Rockstar released nooit een demo.

2) Er staat dat een vriend van iemand laatst ontslagen was bij rockstar

Delen op andere websites

het zou wel leuk zijn als dit waar is maar dat is het niet om deze redenen.

1) Rockstar released nooit een demo.

2) Er staat dat een vriend van iemand laatst ontslagen was bij rockstar

Ik ben het wel deels met je eens. Wie zegt dat die informatie waar is?

Daarintegen lijken de opsommingen wel vrij realistisch. Ik hoop dat deze punten in de game zullen voorkomen. Dat zal het spel wel realistischer maken.

Ik vind die wanted levels wel leuk :puh: en ook realistisch. Ook vet dat je dan jointjes kunt roken enzo :sigaar:.

Ik hoop dat dit in het spel voorkomt. Maarja, we zien het wel :)

Delen op andere websites

Hier hebben we weer zo'n leuk artikel... Zoals vele zeggen neem ik dit met een korrel zout. ^_^

En het game magazine Chief gaat morgen een GTA V Cover uitgeven in hun 56- uitgave. Dat valt op Twitter te lezen.

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...