Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk zelf dat GTA V eind 2012 op de markt komt, Rockstar zal echt niet hun fans van oktober 2011 tot mei 2013 laten wachten. Dit is nog nooit bij geen enkele Rockstar game zo geweest.

Onzin.

GTA IV werd op 9 mei 2006 officieel aangekondigd. De datum van uitgave was aanvankelijk vastgesteld op 16 oktober 2007, maar werd later opgeschort naar 29 april 2008.

Bron: WikiGTA.

Het kan dus prima dat GTA V 'pas' in 2013 verschijnt.

Was dat niet voor onverwachte technische problemen?

Dat was voor technische problemen met de nieuwe RAGE engine, en daar hebben we dit keer geen last van ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was voor technische problemen met de nieuwe RAGE engine, en daar hebben we dit keer geen last van ;).

Hoezo trek jij hieruit de conclusie dat het deze keer niet weer voor kan komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was voor technische problemen met de nieuwe RAGE engine, en daar hebben we dit keer geen last van ;).

Hoezo trek jij hieruit de conclusie dat het deze keer niet weer voor kan komen?

Rockstar gaat geen nieuwe engine gebruiken hoor, die hebben ze al.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was voor technische problemen met de nieuwe RAGE engine, en daar hebben we dit keer geen last van ;).

Hoezo trek jij hieruit de conclusie dat het deze keer niet weer voor kan komen?

Rockstar gaat geen nieuwe engine gebruiken hoor, die hebben ze al.

Correct maarr ik ben het met S-te-Fan eens dat een technisch probleem zeker nog voor kan komen, laat staan met de engine. Zou niet leuk zijn en RS zal dit kosten wat kost proberen te voorkomen maar 100% zeker kan dit natuurlijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Op gameliner is gisteren heel veel nieuwe info over die ex-medewerker van Rockstar gelekt, misschien wisten jullie het al maar ik wil het wel even meedelen. :tu:

Nee, we wisten het nog niet. Het staat er alleen vol van op de vorige pagina. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik nou juist niet, want de geruchten komen uit post van 4 april. En die geruchten waar jullie het overhadden zijn veel eerder gepost en komen uit maart. Dus weten jullie dit inderdaad nog niet. Dus voegt de post van Merc wel degelijk iets toe.

Hier dan de geruchten over dit 'enorme' lek. Betwijfel het of het allemaal waar is, maar daar zijn het geruchten voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat het nogal op losse schroeven staat. Zo schrijft Gameliner in één van de sub-artikelen dat je "net als in GTA IV" met stoelen zou kunnen gooien, volgens mij zit hier iemand zich stevig te vergissen in franchise. Meubilairsmijten is een Saints Row feature, geen Grand Theft Auto -feature. Ik vind het bronartikel ook erg shady, Gameliner doet een goeie poging om het te ontkrachten, dat mogen ze nog wel wat verder doortrekken denk ik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Samengevoegd met het Grote GTA V Topic. ;) <<<

Hallo,

op GTAForums.com is onlangs dit thread gestart door een admin op dat forum. Daarin staat een poll met de titel: "Find the blue". Er zijn vier opties die je kan kiezen:

1810

2405

2304

0606

Hier is al veel over gespeculeerd, en hoewel het lijkt op een zielige manier om veel bezoekers op het forum te krijgen, denk ik dat het wel iets met GTAV te maken heeft. Heel veel leden denken dat de vier getallen staan voor data. Ik heb hier een paar lijstjes neergezet:

1810 Release date for GTA V

24 05 GTA V 2 Trailer released.

2304 Announcement that the 2nd trailer is coming on 24 05.

0606 This is the second day of E3, Rockstar will make an apperance, announce something or something like that.

2304 - New Trailer, 23rd April.

2504 - A few screens, 24 May.

0606 - Information released at E3, 6th June.

1810 - Release date, 18th October.

All guesses, mean absolutely nothing.

1810 - Release date.

2504 - Gameinformer comes out with tons of info.

2304 - Trailer 2.

0606 - Something to do with E3.

Wat denken jullie hierover? En weet iemand hier ook of de mods/admins op GTAForums.com connecties hebben met Rockstar?

EDIT: Hier staan meer geruchten over een mogelijke release date in oktober.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er niet zoveel van, een rijtje getallen, zo kan je overal wel wat in gaan zien.

Maar dat rijtje getallen is gepost door een admin van dat forum.

Link to comment
Delen op andere websites

http://games.fok.nl/nieuws/536631/1/1/50/grand-theft-auto-v-speelbaar-in-oktober.html

Rockstar Edinburgh is druk bezig met het vijfde deel binnen de Grand Theft Auto-franchise en zo nu en dan lekken er een handjevol details uit. Ditmaal is het character animator Alex O'Dwyer die, wellicht onbewust, de releasedatum van deel V lijkt vrij te geven. De game zou vanaf oktober speelbaar zijn.

In zowel het CV als op de LinkedIN van O'Dwyer is te zien dat de game in oktober het daglicht zou zien, iets wat strookt met vorige releases van de GTA-franchise. Verder zou de datum ook genoeg tijd over laten na de mei-release van Rockstar's Max Payne 3.

Zowel Rockstar als O'Dwyer hebben nog niet gereageerd op de informatie. Voor nu blijft het dus gissen. We houden jullie op de hoogte.

>>> Door VWO-er: Samengevoegd met het grote GTA V topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...