Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Die admin heeft daarom niet meer informatie dan het doorsnee lid, een soort van bezigheid voor de leden en het brengt wel leuke ideeën, maar betrouwbaar is het natuurlijk niet :3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die admin heeft daarom niet meer informatie dan het doorsnee lid, een soort van bezigheid voor de leden en het brengt wel leuke ideeën, maar betrouwbaar is het natuurlijk niet :3

Ik vind het eigenlijk best wel raar dat een admin dan zo'n spamtopic aanmaakt. Het houdt de spammers wel uit andere topics, maar die kun je net zo goed gewoon bannen/waarschuwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zozeer nog niet een spamtopic, want ze moeten allen toch rond eenzelfde beperkt onderwerp posten als het om die enkele cijfertjes gaat, niet?

Zo worden al die gedachten (of spam, zoals je het dan noemt) ook gecentraliseert in één topic, is wel ietsje handiger. Misschien niet optimaal, maar daar ga ik me niet over uitlaten :3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het vermoeden dat GTA V niet voor begin 2013 uitkomt. Dit basseer ik op het feit dat er nog weinig tot geen informatie over de nieuwe game is.

Ja één trailer en dat was het dan. Maar laten we geduldig zijn en Rockstar de kans geven om de game tot in de puntjes uit te werken.

Dan zal de gamer versteld staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik die stukkies lees over oktober '12 zie ik daaronder altijd:

Oktober komt te vroeg

Ze moeten goed doorwerken, en niet snel afmaken

maar waarom denkt iedereen dat GTA V nog niet zo ver is?

Gta IV komt uit 2008, ik denk echt wel dat ze in 2009 zijn begonnen met die game hoor.

Ik verwacht en hoop die game ook echt in oktober te zien, volgens mij hebben ze al een hoop tijd gehad om deze game te maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

boeit me helemaal niks al komt CoD en AC ook uit in najaar '12, ik haal GTA V toch wel . Zo zullen er een hoop anderen ook wel over denken.

CoD komt ieder jaar uit en veroudert, AC is ook net een nieuwe van uit.

GTA IV is uit 2008, dan zullen mensen meer naar uitkijken als GTA V als je net een al een nieuwe Cod of AC heb gehad en er komt weeeeer een nieuwe uit

en GTA V is van een totaal andere genre als AC en CoD

Link to comment
Delen op andere websites

Die admin heeft daarom niet meer informatie dan het doorsnee lid, een soort van bezigheid voor de leden en het brengt wel leuke ideeën, maar betrouwbaar is het natuurlijk niet :3

Dat dacht ik ook, maar Joriz heeft volgens mij begin dit jaar hier aangekondigt dat er een nieuwe trailer van Max Payne 3 kwam, en die kwam diezelfde dag nog, wat nog niet vermeld stond op de site van R*. Hoe kan Joriz dat weten? Krijgt hij info van R* doorgestuurd? Dan zullen die admins van GTAForums.com ook wel info krijgen, dacht ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik die stukkies lees over oktober '12 zie ik daaronder altijd:

Oktober komt te vroeg

Ze moeten goed doorwerken, en niet snel afmaken

maar waarom denkt iedereen dat GTA V nog niet zo ver is?

Gta IV komt uit 2008, ik denk echt wel dat ze in 2009 zijn begonnen met die game hoor.

Ik verwacht en hoop die game ook echt in oktober te zien, volgens mij hebben ze al een hoop tijd gehad om deze game te maken ;)

Omdat GTA V waarschijnlijk veel groter zal worden dan GTA IV, je moet maar is kijken naar de trailer.

Je hebt dan de stad, bergen, omgeving rond de stad en je hebt zelfs vliegtuigen dat wil ook wel zeggen dat het een redelijk grote map zal worden. Als je een vliegtuig in GTA IV zou zetten dan zou je al snel aan de andere kant van de map terecht komen omdat die zo klein is.

Het zou me niet logisch lijken dat ze die map even groot/klein maken als die van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat dacht ik ook, maar Joriz heeft volgens mij begin dit jaar hier aangekondigt dat er een nieuwe trailer van Max Payne 3 kwam, en die kwam diezelfde dag nog, wat nog niet vermeld stond op de site van R*. Hoe kan Joriz dat weten? Krijgt hij info van R* doorgestuurd? Dan zullen die admins van GTAForums.com ook wel info krijgen, dacht ik :puh:

Maar dat klopt ook, maar als een admin een onofficiëel topic aanmaakt zoals de admin op gtaforums.com, dan weet hij er niet zozeer meer van, snappie? ;)

(Offtopic zeker...? ;3)

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Begrepen :puh: (offtopic :))

Als ik die stukkies lees over oktober '12 zie ik daaronder altijd:

Oktober komt te vroeg

Ze moeten goed doorwerken, en niet snel afmaken

maar waarom denkt iedereen dat GTA V nog niet zo ver is?

Gta IV komt uit 2008, ik denk echt wel dat ze in 2009 zijn begonnen met die game hoor.

Ik verwacht en hoop die game ook echt in oktober te zien, volgens mij hebben ze al een hoop tijd gehad om deze game te maken ;)

Omdat GTA V waarschijnlijk veel groter zal worden dan GTA IV, je moet maar is kijken naar de trailer.

Je hebt dan de stad, bergen, omgeving rond de stad en je hebt zelfs vliegtuigen dat wil ook wel zeggen dat het een redelijk grote map zal worden. Als je een vliegtuig in GTA IV zou zetten dan zou je al snel aan de andere kant van de map terecht komen omdat die zo klein is.

Het zou me niet logisch lijken dat ze die map even groot/klein maken als die van GTA IV.

Tuurlijk wordt GTA V groter, maar ik zat te denken: Gaan we ook niet vooruit in de technologie m.b.t. het maken van games? Je zou zeggen, dat tegenwoordig dingen wel steeds sneller gaan. En vergeet niet dat voor GTA IV een nieuwe engine is gemaakt, Rockstar Advanced Game Engine (RAGE), wat ook wel even heeft geduurd. Voor GTA V hoeven ze dat alleen nog een beetje aan te passen, zodat het goed werkt met V, denk ik. Aan de trailer te zien is het meeste ook al af: Auto's, grote stukken van de map, en ga zo maar door. Je zou zeggen: nog wat fixen van bugs en andere kleine dingen, en we zijn klaar!

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Begrepen :puh: (offtopic :))

Als ik die stukkies lees over oktober '12 zie ik daaronder altijd:

Oktober komt te vroeg

Ze moeten goed doorwerken, en niet snel afmaken

maar waarom denkt iedereen dat GTA V nog niet zo ver is?

Gta IV komt uit 2008, ik denk echt wel dat ze in 2009 zijn begonnen met die game hoor.

Ik verwacht en hoop die game ook echt in oktober te zien, volgens mij hebben ze al een hoop tijd gehad om deze game te maken ;)

Omdat GTA V waarschijnlijk veel groter zal worden dan GTA IV, je moet maar is kijken naar de trailer.

Je hebt dan de stad, bergen, omgeving rond de stad en je hebt zelfs vliegtuigen dat wil ook wel zeggen dat het een redelijk grote map zal worden. Als je een vliegtuig in GTA IV zou zetten dan zou je al snel aan de andere kant van de map terecht komen omdat die zo klein is.

Het zou me niet logisch lijken dat ze die map even groot/klein maken als die van GTA IV.

Tuurlijk wordt GTA V groter, maar ik zat te denken: Gaan we ook niet vooruit in de technologie m.b.t. het maken van games? Je zou zeggen, dat tegenwoordig dingen wel steeds sneller gaan. En vergeet niet dat voor GTA IV een nieuwe engine is gemaakt, Rockstar Advanced Game Engine (RAGE), wat ook wel even heeft geduurd. Voor GTA V hoeven ze dat alleen nog een beetje aan te passen, zodat het goed werkt met V, denk ik. Aan de trailer te zien is het meeste ook al af: Auto's, grote stukken van de map, en ga zo maar door. Je zou zeggen: nog wat fixen van bugs en andere kleine dingen, en we zijn klaar!

Maar zal de concentratie van Rockstar nu ook niet vooral bij Max Payne 3 liggen, ok MP3 zal wel al af zijn ondertussen. Maar als er bugs komen zal Rockstar daar ook nog wel updates voor moeten maken. En rockstar heeft zelf verklaard dat het wil dat alle aandacht naar MP3 gaat ipv. GTA V. En ik verwacht trouwens nog minstens 3 trailers voordat GTA V uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet dat Rockstar 9 studios heeft, waarvan Rockstar Vancouver (volgens mij) hoofdzakelijk Max Payne 3 maakt, en andere studios soms een beetje helpen. Ik denk dat Rockstar North (Edinburgh, Schotland) zich na GTA IV toch vooral heeft geconcentreerd op GTA V (en de EoLC, natuurlijk). Ik denk juist wel dat eind april/begin mei nog wat over GTA V naar buiten komt (ookal is het maar een screen), omdat dan alle aandacht ineens weer op R* is gevestigd, en mensen dus automatisch ook dingen te horen krijgen over Max Payne 3, waardoor de verkoop van MP mogelijk zal stijgen...

We wachten af ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...