Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Wachten jongens, wachten ;)

De game komt dit jaar misschien nog niet, ergens in 2013 zou kunnen kloppen.

Hoe langer het wachten, hoe beter de game word :tu:

Als R* GTA V uitbrengt zal de kwaliteit hoe dan ook op zijn allerbest zijn, denk je nou serieus dat ze GTA V 'nog ff snel afmaken'

R* heeft genoeg tijd gehad om het spel te maken, als zij zouden zeggen najaar'12 ga ik er vanuit dat de game dan ook op zijn best is.

Maar goed, iedereen heeft zijn mening ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nadat MP3 uitkomt komt waarschijnlijk Rockstar met nieuwe info/trailer, daarna hebben ze nog dik 5 maanden om de andere trailers van GTA V te promoten. Dit lijkt me ruim voldoende, zeker als je ziet dat ze al vanaf eind 2008 met GTA V bezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wachten jongens, wachten ;)

De game komt dit jaar misschien nog niet, ergens in 2013 zou kunnen kloppen.

Hoe langer het wachten, hoe beter de game word :tu:

Als R* GTA V uitbrengt zal de kwaliteit hoe dan ook op zijn allerbest zijn, denk je nou serieus dat ze GTA V 'nog ff snel afmaken'

R* heeft genoeg tijd gehad om het spel te maken, als zij zouden zeggen najaar'12 ga ik er vanuit dat de game dan ook op zijn best is.

Maar goed, iedereen heeft zijn mening ;)

Ik zeg toch ook nog niet dat ze de game 'nog ff snel afmaken'?

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Wachten jongens, wachten ;)

De game komt dit jaar misschien nog niet, ergens in 2013 zou kunnen kloppen.

Hoe langer het wachten, hoe beter de game word :tu:

Als R* GTA V uitbrengt zal de kwaliteit hoe dan ook op zijn allerbest zijn, denk je nou serieus dat ze GTA V 'nog ff snel afmaken'

R* heeft genoeg tijd gehad om het spel te maken, als zij zouden zeggen najaar'12 ga ik er vanuit dat de game dan ook op zijn best is.

Maar goed, iedereen heeft zijn mening ;)

Ik zeg toch ook nog niet dat ze de game 'nog ff snel afmaken'?

ik zeg alleen maar dat als ze de game releasen ,dat het gewoon een prima game is, als hij dat niet is ,dan releasen ze hem ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

Wachten jongens, wachten ;)

De game komt dit jaar misschien nog niet, ergens in 2013 zou kunnen kloppen.

Hoe langer het wachten, hoe beter de game word :tu:

Als R* GTA V uitbrengt zal de kwaliteit hoe dan ook op zijn allerbest zijn, denk je nou serieus dat ze GTA V 'nog ff snel afmaken'

R* heeft genoeg tijd gehad om het spel te maken, als zij zouden zeggen najaar'12 ga ik er vanuit dat de game dan ook op zijn best is.

Maar goed, iedereen heeft zijn mening ;)

Ik zeg toch ook nog niet dat ze de game 'nog ff snel afmaken'?

ik zeg alleen maar dat als ze de game releasen ,dat het gewoon een prima game is, als hij dat niet is ,dan releasen ze hem ook niet

Ik bedoel hetzelfde ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De game komt waarschijnlijk wél dit jaar. Namelijk in oktober. Klik & Klik.

Met het traditionele uitstel, lijkt het me eerder april 2013 te worden. Sowieso verwacht ik GTA V dit jaar niet meer, en ik zit nu eerlijk gezegd ook niet op hete kolen. Ik zou wachten op officieel nieuws als ik van jou was in plaats van geruchten meteen als 'bijna' feiten te gaan omschrijven. Daar maak je alleen jezelf en veel andere hier te opgewonden van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof zelf ook nog wel in een release dit jaar, simpelweg om de volgende generatie consoles voor te zijn.

Zou Rockstar hem begin 2013 releasen, dan is er een grote kans dat de nieuwe consoles ook aangekondigd zijn, wat dan niet in hun voordeel zal werken.

We zullen er gauw genoeg achter komen, van mij mag hij gister al in de schappen liggen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zeggen hier toch de hele tijd mensen dat GTA V in april/mei 2013 uitkomt,bij GTA IV was er alleen een vertraging met de engine omdat die toen net nieuw was,bij GTA V hoeven ze alleen nog maar de engine van GTA IV te updaten.Ook lijkt mij het geen verstandige keuze als GTA V in 2013 uitkomt omdat de feestdagen voorbij zijn en omdat nieuwe consoles aangekondigd kunnen worden.

Bewerkt: door Merc
Link to comment
Delen op andere websites

HOOFDDORP - Grand Theft Auto 5 komt in oktober uit volgens het LinkedIn-profiel en online curriculum vitae van de bij Rockstar North werkzame animator Alexander O'Dwyer.

Dit heeft weblog Joystiq ontdekt.

Het cv van O'Dwyer is inmiddels offline gehaald en op het LinkedIn-profiel wordt GTA 5 niet langer vermeld. De animator werkt sinds afgelopen februari bij Rockstar North en is daar verantwoordelijk voor de animaties van gamepersonages. O'Dwyer en Rockstar Games hebben nog niet gereageerd op de situatie.

Bronnen van GameSpot meldden in juni vorig jaar ook dat de game in 2012 het licht zal zien. Er zijn echter eveneens aanwijzingen dat de game niet voor 2013 uitkomt. Zo is het ongebruikelijk voor Rockstar Games om twee games in een jaar uit te geven, en het bedrijf komt dit jaar reeds met Max Payne 3.

Bovendien brengt het bedrijf zijn games doorgaans niet meer in de drukke najaarsperiode uit. Grand Theft Auto 4 en Red Dead Redemption kwamen in april en mei uit en ook Max Payne 3 komt in mei. Daar moet wel aan toegevoegd worden dat de drie games oorspronkelijk wel gepland stonden voor een release in het vierde kwartaal van een kalenderjaar, maar werden uitgesteld.

Het feit dat Rockstar Games nog bijna niets heeft onthuld van Grand Theft Auto 5 en in februari zei dat gamers nog maanden moeten wachten op meer details, doen ook vermoeden dat de game nog niet dit jaar uitkomt.

Het enige dat tot nu toe bekend is van de game, is wat er in de eerste trailer werd getoond. Die trailer komt uit november vorig jaar

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...