Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Ik denk dat we nog wel eens een maandje langer droog zouden kunnen zitten. Ze gaan zich ten volle focussen op MP3, het lijkt me sterk dat ze dan iets van GTA V er tussen smijten, waar iedereen nu al lang op wacht. Oorspronkelijk zou MP3 nu al uit zijn en ik geloof dat we oorspronkelijk nu ook al een heleboel meer info zouden gehad hebben.

Door het uitstel hebben ze nu ook de info uitgesteld, lijkt me. Vanaf 1 juni verwacht ik de eerste info, eventueel al een weekje vroeger.

Wat de datums in de trailer betreft: vergeet niet dat op 2 november de MP3 datum gepland was in maart.

Toch denk ik dat we kunnen hopen op een release vanaf oktober. Ik zie hier mensen die zeggen dat de map groter is dan IV en dat ze daarom meer moeten werken eraan. Dat is waar, maar betekent dat dat ze er nu nog aan moeten werken? Voor zover wij weten kan de map nu al helemaal klaar zijn, het grootste deel van de missies geprogrammeerd en de zij missies ook al klaar. Misschien beginnen ze nu al stilaan delen van de map te testen. Het kan ook zijn van niet. Het feit is wel dat ze nu geen nieuwe engine op poten moeten zetten.

En wat ongerustheid over bugs betreft: R* heeft nu toch wel bewezen dat ze een game kunnen afleveren met een minimum aan bugs en glitches, en dat ze veel belang hechten aan testen. Daar gaan ze bij MP3 en GTA V alleen nog meer aandacht aan geven, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Straks ben ik lekker 3 weken zonder internet het land uit :) Zie ik niks van wat er gebeurd hier. Is er hoop ik meer informatie over gta V want elke dag kijken of er informatie is over gta V daarvan duurd het alleen maar langer.Voor je gevoel. :)

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Geloof nou nooit zulk soort sites, kijk nou hoe slecht die site gemaakt is en kijk dan naar hoe R* zijn sites maakt. Ook zou rockstar dan wel iets gezegt hebben, niet? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso nep. Rockstar heeft niks bevestigd en dat Twitter-feed gevalletje slaat nergens op. Inderdaad onderaan 'This site is in no way associated with Rockstar Games.' zegt al genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat dit ook gebruikt zal kunnen worden, het kan even goed gewoon een stuk decoratie zijn zoals de pool tafel die je had in de savehouse van Playboy X in GTA IV. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...