Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Ik ben er anders wel vrij zeker van dat je laptops (niet zozeer degene op de afbeelding, maar in het algemeen) zult kunnen gebruiken.

Je kunt met Playboy's pooltafel nu eenmaal niks doen omdat je er met je vrienden niet kunt geraken en niet alsof er continu een ped ging staan, het blijft jouw penthouse hè ;P

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben er anders wel vrij zeker van dat je laptops (niet zozeer degene op de afbeelding, maar in het algemeen) zult kunnen gebruiken.

Je kunt met Playboy's pooltafel nu eenmaal niks doen omdat je er met je vrienden niet kunt geraken en niet alsof er continu een ped ging staan, het blijft jouw penthouse hè ;P

Fout, je kan er wel met je vrienden (behalve Dwayne) poolen. Gewoon naar binnenlopen, en dan krijg je de optie om te poolen met je vriend/vriendin.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat dit ook gebruikt zal kunnen worden, het kan even goed gewoon een stuk decoratie zijn zoals de pool tafel die je had in de savehouse van Playboy X in GTA IV. :puh:

Zou het niet raar zijn als ze de laptop gebruiken voor decoratie? Het spel speel zicht af ongeveer tussen 2010-2015 (tijd van de technologie)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat dit ook gebruikt zal kunnen worden, het kan even goed gewoon een stuk decoratie zijn zoals de pool tafel die je had in de savehouse van Playboy X in GTA IV. :puh:

Zou het niet raar zijn als ze de laptop gebruiken voor decoratie? Het spel speel zicht af ongeveer tussen 2010-2015 (tijd van de technologie)

Haha, precies. De nieuwe generatie: de tablets! Weg met die laptops! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstargewijs zul je sowieso wel enkele verwijzingkjes naar de Tablets vinden... zoals de uHelmet zal je nu wel reclame van de "uTable" of dergelijke zien.

Om er uiteraard ook de spot mee te drijven, want we kennen R*'s gewoontes naderhand wel een beetje :puh:

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstargewijs zul je sowieso wel enkele verwijzingkjes naar de Tablets vinden... zoals de uHelmet zal je nu wel reclame van de "uTable" of dergelijke zien.

Om er uiteraard ook de spot mee te drijven, want we kennen R*'s gewoontes naderhand wel een beetje :puh:

Dat zal best, maar wat mij betreft mogen ze de laptops wel vervangen door tablets. Aan die verwijzingen heb je ook niks.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV had je zo'n site over tablets, zal m' even opzoeken...

Edit: Klik

Ook wel interessant, aan het einde van die site staat een berichtje van ene Lionel uit Los Santos. Hij zegt dat hij zijn bericht schrijft vanuit een Tw@t internetcafé. Komen de Tw@ts weer terug in GTA V? Ik dacht dat ik daar al wat over had gelezen, maar weet niet meer waar...

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een als het een tablet zou zijn betekend dit misschien dat je overal kan meenemen.

Mischien nog straffer foto's trekken (in game) via tablet en opslagen op je afbeelding map (PC, PS3, Xbox,...) ^_^

haha, na opzoekingswerk op Klik GTA Wiki is de maker van zo'n stuk technologie Fruit Computers (Apple). Wie weet de IFruit :puh:

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet de IFruit :puh:

De GTA-era varianten van de Fruit-producten zijn gepersifleerd: in plaats van iPod is het de uHelmet.

Ik kan er wel verder niks over vinden om het te tonen... Maar als ik me goed herinner kun je hier een reclamebord van de uHelmet, dus ook van Fruit, vinden.

Het lijkt me ook wel interessant dat je foto's weer ergens worden opgeslagen zoals in SA, dat miste ik wel in IV, ondanks het aanwezig zijn van een camera op je GSM... Laten we op het beste hopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Lance terug te zien is en dat hij de persoon is die veel op CJ lijkt omdat hij op het einde van vice city stories toch weg gaat uit vice city .. Denk ik dat we hem ook terug gaan zien..

Ik denk dat we allerlei karakters van de vorige gta sowieso gaan terug zien misschien.

Of misschien heb ik Lance al gezien op 00:54 het gezicht de kleding stijl de geschoren baard.

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Lance terug te zien is en dat hij de persoon is die veel op CJ lijkt omdat hij op het einde van vice city stories toch weg gaat uit vice city .. Denk ik dat we hem ook terug gaan zien..

Ik denk dat we allerlei karakters van de vorige gta sowieso gaan terug zien misschien.

Of misschien heb ik Lance al gezien op 00:54 het gezicht de kleding stijl de geschoren baard.

Ga jij is even heel snel GTA: Vice City spelen! 0_0

En trouwens, waar jij het over hebt zijn karakters uit de III-era, ik denk niet dat die zullen terugkomen.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Lance terug te zien is en dat hij de persoon is die veel op CJ lijkt omdat hij op het einde van vice city stories toch weg gaat uit vice city .. Denk ik dat we hem ook terug gaan zien..

Ik denk dat we allerlei karakters van de vorige gta sowieso gaan terug zien misschien.

Of misschien heb ik Lance al gezien op 00:54 het gezicht de kleding stijl de geschoren baard.

Ga jij is even heel snel GTA: Vice City spelen! 0_0

En trouwens, waar jij het over hebt zijn karakters uit de III-era, ik denk niet dat die zullen terugkomen.

Hoebedoelje gta vice city spelen !

ik heb het over vice city stories

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar als je GTA VC had gespeeld, dan wist je nu dat Lance het loodje moet leggen tegen Tommy.

En bovendien zijn er nog nooit personages de era's over gestoken. Rockstar heeft nooit bevestigd dat het 3e era gedaan is, maar het lijkt zeer onwaarschijnlijk dat er nog een verhaal aan gebreid kan worden dat even dicht aansluit bij de andere verhalen zonder de samenhang ertussen te verstoren. Het lijkt waarschijnlijker dat er aan het 4e era wordt verdergeschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Over laptops en tablets: ik denk dat we die allebei wel kunnen verwachten. Laptops aangezien die ook voorkwamen in GTA IV, en het daarom dus verder ontwikkeld wordt in GTA V, en tablets omdat dat gewoon een modern dingetje is. Ik denk dan niet dat die iFruit zal heten, omdat dat al een verwijzing is naar de iPhone. Het zal wel een 'Rockstar-achtige' naam hebben: iets wat verwijst naar seksualiteit, geslachtsorganen of drugs, denk ik. Ik hoop dat er een missie in het spel komt waarin je een systeem moet hacken ofzo, ook wel een beetje de trend van tegenwoordig :puh:

En over dat era gedoe: het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je mensen uit III-era terug zult zien. Dat is gewoon een compleet afgesloten hoofdstuk. En daarbij is Lance inderdaad doodgeschoten door Tommy. De halve III-era is doodgeschoten, dus daar valt ook niet veel interessants meer uit te halen denk ik. Ik denk dat we nog wel mensen uit IV-era kunnen terug verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe bron binnen Rockstar (XGN Entertainement). GTA V zal voor 90% af zijn en is al vanaf 2008 in ontwikkeling.De enige stad is Los Santos met daarbij 3 provincies:Greater Los Sants,Los Puerta (trailer) en Greater Naranja Area. Je kan schijnbaar huizen verhuren en veel met drugs te maken krijgen.

Bewerkt: door Merc
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...