dennis12345 Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2012 Nieuwe bron binnen Rockstar (XGN Entertainement). GTA V zal voor 90% af zijn en is al vanaf 2008 in ontwikkeling.De enige stad is Los Santos met daarbij 3 provincies:Greater Los Sants,Los Puerta (trailer) en Greater Naranja Area. Je kan schijnbaar huizen verhuren en veel met drugs te maken krijgen. heb je ook een link waar je dit vandaan hebt? het zou namelijk wel fijn zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2012 Naar wat we weten en naar wat ik vermoed hoe GTA V eruit zal zien, vind ik dit persoonlijk een van de geloofwaardigste nieuwtjes die hier al is voorbijgekomen. Al lijkt het me raar dat je huizen kan verhuren, tenzij huizen veel meer kosten dan in SA (want het meeste was 100 000, komaan zeg) en het veel moeilijker is om veel geld bij elkaar te sprokkelen. Zo kan je alleen maar naar het einde van de verhaallijn toe een klein huisje kopen om dat te verhuren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2012 Nieuwe bron binnen Rockstar (XGN Entertainement). GTA V zal voor 90% af zijn en is al vanaf 2008 in ontwikkeling.De enige stad is Los Santos met daarbij 3 provincies:Greater Los Sants,Los Puerta (trailer) en Greater Naranja Area. Je kan schijnbaar huizen verhuren en veel met drugs te maken krijgen. In huizen verhuren heb ik zo wel m'n twijfels. Het zou wel kunnen, maar dan moet je zeker elk 24 game uur het bij het $-symbool voor het huis gaan halen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2012 Het zou wel kunnen, maar dan moet je zeker elk 24 game uur het bij het $-symbool voor het huis gaan halen Net zoals in GTA SA , maar dat lijkt me niet iets wat R* in de game zal stoppen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2012 Bron XGN Entertainment (voor de geïnteresseerden) Geruchten, geruchten, geruchten... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2012 Bron XGN Entertainment (voor de geïnteresseerden) Geruchten, geruchten, geruchten... Zijn geruchten van bijna een maand geleden. Deze zijn dus al lang genoemd. Waarom XGN het nu pas plaatst, is voor mij een vraagteken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2012 In huizen verhuren heb ik zo wel m'n twijfels. Het zou wel kunnen, maar dan moet je zeker elk 24 game uur het bij het $-symbool voor het huis gaan halen Ja of ze passen de methode van GTA VCS toe, dat het geld elke dag om 16:00 uur automatisch naar jou wordt gestuurd. Ik vond dat wel fijn, dan hoef je niet elke asset af te gaan voor geld. Ze hebben die methode al eens weten toe te passen in een PSP-game, dus dat moet bij een PC/PS3/Xbox360-game zeker wel lukken lijkt mij Bovendien is dat ook wel realistisch dat het geld automatisch naar jou wordt overgemaakt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2012 Of dat je altijd naar het huis moet gaan om het geld van je huurder te vragen. Als hij op dat moment niet thuis is, dan heb je pech. En als je een echt lastige huurder hebt, moet je soms eens je baseballbat bovenhalen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2012 (bewerkt) Plaveit uitstel BioShock: Infinite weg voor GTA V? Komt ie in 2012, of komt ie niet? De aankondiging van Grand Theft Auto V was zes focking maanden(!) geleden, maar nog altijd houdt de buzz rond de game de bizz flink bezig. Analist Michael Pachter bijvoorbeeld heeft er zijn levenswerk van gemaakt om de releasedatum van de game te voorspellen. Waar dit orakel ons eerder wist te vertellen dat GTA V waarschijnlijk 23 oktober in de schappen zal liggen, meent Pachter nu dat door het uitstellen van BioShock: Infinite de weg door uitgever Take-Two nu helemaal vrij is gemaakt voor de launch van Rockstar's sandboxer. Let wel, het gaat om uitspraken van een man die er notoir om is onzin te verkondigen, dus neem één en ander met een flinke dosis zout: "If there is any coordination within Take-Two among Rockstar and 2K Games, it makes a lot of sense that management would have shifted BioShock Infinite to make room for GTA V. It's entirely possible that the Rockstar team just committed to delivering GTA V on October 23 (write that in ink on your calendar), and Take-Two management thought it imprudent to launch their two biggest games of the year a week apart." bron: pu. Bewerkt: 12 mei 2012 door harry1985 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2012 Plaveit uitstel BioShock: Infinite weg voor GTA V? Komt ie in 2012, of komt ie niet? De aankondiging van Grand Theft Auto V was zes focking maanden(!) geleden, maar nog altijd houdt de buzz rond de game de bizz flink bezig. Analist Michael Pachter bijvoorbeeld heeft er zijn levenswerk van gemaakt om de releasedatum van de game te voorspellen. Waar dit orakel ons eerder wist te vertellen dat GTA V waarschijnlijk 23 oktober in de schappen zal liggen, meent Pachter nu dat door het uitstellen van BioShock: Infinite de weg door uitgever Take-Two nu helemaal vrij is gemaakt voor de launch van Rockstar's sandboxer. Let wel, het gaat om uitspraken van een man die er notoir om is onzin te verkondigen, dus neem één en ander met een flinke dosis zout: "If there is any coordination within Take-Two among Rockstar and 2K Games, it makes a lot of sense that management would have shifted BioShock Infinite to make room for GTA V. It's entirely possible that the Rockstar team just committed to delivering GTA V on October 23 (write that in ink on your calendar), and Take-Two management thought it imprudent to launch their two biggest games of the year a week apart." bron: pu. Oke, als een korreltje zout nemen inderdaad, maar als het zo het geval is, ben ik in het najaar zo blut en verslaafd dat ik beter geen opleiding kan beginnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2012 Net zo'n video op Youtube: "FREE GTA V BETA DOWNLOAD" En die uploader probeert het allemaal echt te laten lijken door verschillende youtube-accounts aan te maken en die te laten reageren dat de BETA echt is en dat ie echt werkt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2012 Is gewoon nep idd. Trieste mensen op de wereld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2012 Ik kan niet wachten tot de lading Rick Roll video's over GTA V verschijnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2012 (bewerkt) Ik kan niet wachten tot de lading Rick Roll video's over GTA V verschijnen. Om alvast in de stemming te komen: Bewerkt: 13 mei 2012 door Sammie_GTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bouzywouzy Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2012 Net zo'n video op Youtube: "FREE GTA V BETA DOWNLOAD" En die uploader probeert het allemaal echt te laten lijken door verschillende youtube-accounts aan te maken en die te laten reageren dat de BETA echt is en dat ie echt werkt Geen Like/dislike option en reacties konden worden ingehouden door de gebruiker - ben benieuwd wat er allemaal achter de link verschuild Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts