Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Of Sony gaat er gewoon van uit dat GTA V naar de PS3 komt... (iets wat zo goed als iedereen wel doet denk ik)

Bij enkele winkels valt hij ook al te bestellen voor een (next gen-)console naar keuze...

Link to comment
Delen op andere websites

Het toont wel dat Sony, als ze GTA V daadwerkelijk mogen uitbrengen, van plan is dat op de PS3 te doen. Het leek onwaarschijnlijk dat ze vlug een nieuwe console in elkaar zouden flansen voor GTA V, maar het stelt me toch wel gerust. Nu ben ik er zeker van dat ik niets nieuws ga moeten kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou echt wel de grootste faal ooit zijn als ze GTA V al op de nieuwe console gaan uitbrengen. Dan kan Rockstar even goed helemaal overnieuw beginnen om het te verbeteren en weinig mensen zullen direct al 600-800 euro betalen voor een nieuwe playstation enkel om GTA V te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

In de overgangsfase zullen de eerste next-gen console games ook nog voor de oude consoles worden gemaakt, geloof ik. Dus in het zeer onwaarschijnlijke geval dat GTA V na die consoles zou uitkomen, ga je niet direct iets nieuws moeten kopen

Link to comment
Delen op andere websites

En dan moet je je ook nog afvragen of de consument van plan is om een gloednieuwe console aan te schaffen voor één spel. Ik denk dat vooral in deze tijden niemand hiertoe bereid is om z'n geld aan een spel + een gloednieuwe console te besteden.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het staat er wel 8)

En Sammie_GTA, er staat dat er geen network play mogelijk is terwijl R* dit heeft bevestigd...

Maar ik denk wel dat hij naar de ps3 komt!

Bewerkt: door Poepchineesje
Link to comment
Delen op andere websites

Sam Houser is op 24 mei 1972 geboren, dus het lijkt me eerder een verwijzing naar zijn geboortedatum. Deze getallen en cijfers zijn overigens vaker opgemerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Desalniettemin blijft 24 Mei (over 6 dagen dus) wel een uitkijkdatum, het is de enigste vindbare datum in al de voorbije verwijzingen, ik hoop dan toch dat we op die 24e mei iets zullen horen, wat dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar GTA is ook helemaal niet Amerikaans, het wordt in Schotland gemaakt (of daar is de hoofdzetel toch gezeteld) ;P

Gewoon het feit dat het Dan Houser's verjaardag is zou al een reden mogen zijn om aan te nemen dat ze iets willen vrijgeven, hopelijk een tweede trailer :3

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het staat er wel 8)

En Sammie_GTA, er staat dat er geen network play mogelijk is terwijl R* dit heeft bevestigd...

Maar ik denk wel dat hij naar de ps3 komt!

Natuurlijk is er geen network play mogelijk.. De game is er toch ook nog niet? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...