Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Maar datums worden in Amerika toch anders geschreven?

Klopt maar op de screen van Poepchineesje in GTA IV , staat de hele geboortedatum van Dan Houser op het vliegtuig, geschreven zoals wij dat hier in Europa doen, dus het kan wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar GTA is ook helemaal niet Amerikaans, het wordt in Schotland gemaakt (of daar is de hoofdzetel toch gezeteld) ;P

Gewoon het feit dat het Dan Houser's verjaardag is zou al een reden mogen zijn om aan te nemen dat ze iets willen vrijgeven, hopelijk een tweede trailer :3

Hmm, ik zou eerder geloven een aankondiging. Ik denk niet dat ze nog al te zotte dingen gaan doen terwijl MP3 nog voor PC moet uitkomen.

Hopelijk zeggen ze dat er binnen twee weken een trailer komt ofzo.

Alhoewel... als ik er nu zo wat over nadenk, zie ik niet echt in hoe een trailer roet in het eten kan gooien voor MP3. Ik moet gewoon mijn theorie volgen dat de volgende info maar in juni vrijkomt ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Een ding is zeker: het heeft lang genoeg geduurd, December , Januari , Februari , Maart , April en straks ook Mei zijn al voorbij zonder enige (officiële) info.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

En het merendeel van november.

In januari had ik het gevoel dat ze pas na MP3 meer info zouden geven en daarom ben ik blij dat het nu eindelijk zo ver is.

Ik geloof dat ze het lange wachten gaan beloven met een stortvloed van info.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 4 dagen pikkies, dan is het 24 mei!!

Ik ga er inmiddels wel vanuit, dat er info/trailer komt die dag. Ik heb al zoveel dingen gezien die linken naar 24/5, dat zetten ze er niet zomaar in bij Rockstar......

Link to comment
Delen op andere websites

Hieronder staat de 'complete' lijst met voertuigen voor Grand Theft Auto V. Het gaat om 48 auto's, 5 motoren, 10 helikopters, 25 boten, 9 treinen en helaas slechts één vliegtuig. Of de lijst volledig is en of hij überhaupt wel in deze vorm in GTA V belandt, is echter allerminst zeker. Laten we dus hopen op nog een vliegtuigje (of jetpackje!) extra.

http://inthegame.nl/nieuws/voertuigen-voor-gta-v-gelekt/

>>> Door Jacky-2007: Lijst verwijderd, zie het topic hierover. :tu: <<<

Bewerkt: door harry1985
Link to comment
Delen op andere websites

Nog 4 dagen pikkies, dan is het 24 mei!!

Ik ga er inmiddels wel vanuit, dat er info/trailer komt die dag. Ik heb al zoveel dingen gezien die linken naar 24/5, dat zetten ze er niet zomaar in bij Rockstar......

Ik wil niet pessimistisch zijn, maar de trailer dateert van voor de uitstelling van MP3. In de originele planning toen zou er misschien iets gebeurd zijn. Aangezien MP3 werd uitgesteld, is andere info volgens mij ook uitgesteld. Dat zou dus zeggen dat het nog 2 maanden zou duren om info te krijgen (niet dat ik daar in geloof)

Om dat dan weer met wat optimisme te doorsprenkelen: er was geloof ik ook een datum in de trailer verwerkt die in maart of april ofzo viel. Toen is er niets gebeurd. Maar als inderdaad de planning is verschoven door MP3, dan komt die datum er heel snel aan. En dan zouden ze wel eens kunnen denken om alsnog info te droppen op de 24e

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet toch van geen andere datum dan 24 mei in de trailer hoor? Zeker niet eentje die in maart of april viel, kun je dat nog terugvinden?

En nu: rustig afwachten... niet dat we de voorbije maanden wat anders hebben liggen doen :x

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet toch van geen andere datum dan 24 mei in de trailer hoor? Zeker niet eentje die in maart of april viel, kun je dat nog terugvinden?

En nu: rustig afwachten... niet dat we de voorbije maanden wat anders hebben liggen doen :x

nou ja, rustig....

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom klemt iedereen zich nog zo aan die 2405 vast? Het kan net zo goed gewoon een Easter Egg zijn, die toevallig in de trailer voorbij komt... En vergeet niet dat over een aantal weekjes weer de E3 is (5, 6, 7 juni), en Rockstar Games heeft al bevestigd dat ze daar staan bij de Take-Two Interactive area. Dus wie weet...

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Dat was ik inderdaad vergeten. De tijd vliegt, een paar maand geleden leek juni nog zo ver.

Maar hoe dan ook zal er binnenkort info vrijgegeven worden, dat kan haast niet anders. Of R* wil het wel heel spannend maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Meer dan afwachten kunnen we toch niet fans. laten we vooral alles op ons afkomen. Dat er iets gaat gebeuren zal vast en zeker wel komen. We zullen zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...