Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of iemand dit ooit gezien heeft:

Ziet er wel gaaf uit allemaal.

Het is een bijzonder creatief in elkaar geplakte verzameling videomateriaal, maar inderdaad zo nep als een plofkipfilet met een houdbaarheidsdatum van langer dan twee weken. Helaas, hoor! Maar niks aan te doen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

O oke. Ik twijfelde zelf ook of het wel echt wat of niet. Daarom postte ik het ook, om te kijken of jullie vonden dat dit echt was.

>>> Door Jacky-2007: Dat mag altijd hoor, prima! :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wachten tot de volgende trailer,

ze hebben tot volgend jaar maart dan moet het spel uitkomen.

Bewerkt: door mrwhoopy
Link to comment
Delen op andere websites

Het financiële jaar eindigt op maart 2013 dus als ze die 1.1 miljard willen binnenhalen, moeten ze GTA V voor dan gereleased hebben, zoals het artikel zei. Alleen geloof ik niet dat ze het de laatste twee weken gaan doen, dat is iets te risicovol. We weten van R* dat ze een reputatie hebben wat uitstellen betreft. Willen ze op veilig spelen, zouden ze beter een datum in november/december pakken, zodat ze nog een zone van een goede twee maand hebben om de game eventueel uit te stellen.

Ik geloof dus dat we in het beste geval op het einde van de herfst dat schijfje in onze console/pc kunnen schuiven en in het slechtste geval is het nog zo'n 9 maanden wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 4 dagen pikkies, dan is het 24 mei!!

Ik ga er inmiddels wel vanuit, dat er info/trailer komt die dag. Ik heb al zoveel dingen gezien die linken naar 24/5, dat zetten ze er niet zomaar in bij Rockstar......

Vandaag is de dag!!!

Nu maar hopen dat er werkelijk een trailer komt

Zou zo awesome zijn.

Bewerkt: door Tomato
Link to comment
Delen op andere websites

jeeej, het is de dag waar zoveel aan is gelinkt

De engelstalige GTA Forum is momenteel vol buzz rond de magische 24/05.

Maar ook ik geloof niet dat er vandaag nog iets zal uit de lucht komen vallen.

Wachten op de E3 en de PC release van MP3.

Maar toch vind ik het vreselijk stom dat R* zo vroeg al hun trailer lanceert en dan niets meer laat horen.

Link to comment
Delen op andere websites

We zullen lang moeten wachten want op 24/5 hebben we nog niks te horen gekregen, het zal misschien wel aan het eind van het jaar gebeuren of anders volgend jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...