Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Mijn gevoel zegt dat R* deze keer een compleet andere weg in zal slaan. Het zou geweldig zijn als ze 2 dagen voor de e3 een nieuwe trailer droppen en gewoon weer niet verschijnen op de e3. Mischien zelfs wel een trailer met een releasedatum :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn gevoel zegt dat R* deze keer een compleet andere weg in zal slaan. Het zou geweldig zijn als ze 2 dagen voor de e3 een nieuwe trailer droppen en gewoon weer niet verschijnen op de e3. Mischien zelfs wel een trailer met een releasedatum :)

JA en op deze manier overschaduwen ze de hele E3

Iedereen maar praten over de nieuwe GTA V en zelf is R* er niet :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen jammer dat er geen foto's bij staan. :puh:

Misschien dat iemand op het forum dit kan bevestigen? :)

Staat wel een foto bij hoor, moet je op zoon knopje drukken.

Dit is de foto trouwens

AuALq9iCEAINf7R.jpg

Heb net ff goed gekeken, er zit ook nog de onderkant van een wereldkaart boven de vliegtuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

En waar is die pic genomen?

Heb trouwens nog nooit foto's gezien van de toen geplande Fighter en de... Andromada (want dat is het grote vrachtvlieguig op de foto als ik het goed heb, even wikia checken daarvoor) maar leuk om ze eens te zien ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me raar om dat de doen, ook omdat ze al heel lang geen trailer van GTA 5 meer hebben gedaan hebben ze vast gedacht om wat GTA V eastereggs in MP3 te stoppen.

Ik heb binnenkort trouwens MP3 op de PC, dan kan ik mischien betere screenshots maken.

Hier nog een filmpje over de zelfde easter egg

http://www.youtube.com/watch?v=RSIW-_L-RqE

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar weer wat wilt verstoppen en verklappen in een game van hun, dus nu MP3 :D

Rockstar zal dat ook misschien weer doen in GTA V omdat ze in GTA SA ook easter eggs hebben achtergelaten van Vice City zoals de map ervan en ook nog dingen van andere games die ze gemaakt hebben..

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zal dat ook misschien weer doen in GTA V omdat ze in GTA SA ook easter eggs hebben achtergelaten van Vice City zoals de map ervan en ook nog dingen van andere games die ze gemaakt hebben..

Je weet dat VC er eerder was dan SA?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij eerder verwijzingen naar andere R* games die in bepaalde games zitten. De Vice City map was een hele duidelijke, maar die in MP3 dan weer niet. Als je echt uitkijkt naar een game en bijna wanhopig bent door de weinige info, (dat laatste heb ik dan wel niet, maar als ik zo'n paar mensen op de R*-site bekijk...) dan ga je na een tijd in alles iets zien.

Een duidelijke screenshot van SA (zoals in LCS geloof ik?) dat noem ik duidelijk. Of een vermelding in een missie naar een andere stad (dat zit in geloof ik wel elke GTA) dat noem ik een verwijzing. Maar een paar vliegtuigen waarvan we überhaupt niet eens weten of ze in de game zullen zitten...

Toegegeven: het klinkt toch al heel wat aannemelijker dan de 24/05-theorie.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...