Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

De shamal en de Fighter jet op de fotos komen overeen met de trailer, ze kunnen niet van San Andreas zijn omdat de Fighter anders is dan de Hydra in SA, in SA was hij gewoon wit/grijs en hier heeft ie een camo.

En dat vliegtuig wat op een vrachtvliegtuig lijkt is een C-130.

Hier trouwens nog een filmpje!

Maar als Max Payne 3 uit is voor de PC kunnen we nóg beter in bestanden kijken en nog betere en duidelijkere screenshots maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hier trouwens nog een filmpje!

Bedankt voor het filmpje

enjoyed the story

enkel denk ik niet dat GTA V zo dicht gaat volgen op GTA SA ( ik zou het zelfs niet leuk vinden den ik)

Liever enkele gemene verwijzingen doorheen het game en natuurlijk wel wat bekende plaatsen in LS

OnTopic nu:

Ja, wat die vliegtuigen betreft, die zien er mij wel echt uit. Dat ze in MP3 voorkomen is miss wel wat raar, maar toch.

Natuurlijk kan het zo geweest zijn dat ze daar nu eenmaal enkele pictures van wat vliegtugen wilden ophangen en dat ze wat lui geweest zijn en gewoon enkele ontwerpen voor GTA V genomen hebben.

Dat wil nog niet zeggen dat ze dan ook in GTA V komen.

Kortom laten we nog effe wachten tot de PC release van MP3 en dan kunnen we het zelf uitpluizen.

Yeah

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zal dat ook misschien weer doen in GTA V omdat ze in GTA SA ook easter eggs hebben achtergelaten van Vice City zoals de map ervan en ook nog dingen van andere games die ze gemaakt hebben..

Je weet dat VC er eerder was dan SA?

Tuurlijk weet ik dat Dave :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zal dat ook misschien weer doen in GTA V omdat ze in GTA SA ook easter eggs hebben achtergelaten van Vice City zoals de map ervan en ook nog dingen van andere games die ze gemaakt hebben..

Je weet dat VC er eerder was dan SA?

Tuurlijk weet ik dat Dave :puh:

Mischien was het wel een hint voor de aankomende Vice City stories toen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zal dat ook misschien weer doen in GTA V omdat ze in GTA SA ook easter eggs hebben achtergelaten van Vice City zoals de map ervan en ook nog dingen van andere games die ze gemaakt hebben..

Je weet dat VC er eerder was dan SA?

Tuurlijk weet ik dat Dave :puh:

Mischien was het wel een hint voor de aankomende Vice City stories toen :)

Zou goed kunnen, een Vice City Stories lijkt me wel wat ^_^

En een San Andreas Stories :D

Maar of die ooit nog komen, nee ik denk het niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Zou goed kunnen, een Vice City Stories lijkt me wel wat ^_^

Maar of die ooit nog komen, nee ik denk het niet :N

Vice City Stories bestaat ook hé.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Zou goed kunnen, een Vice City Stories lijkt me wel wat ^_^

Maar of die ooit nog komen, nee ik denk het niet :N

Vice City Stories bestaat ook hé.

Even serieus Dave :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn de textures van de GTA V vliegtuigen in Max payne 3, iemand van gtaforums.com heeft ze even uit de PC versie gehaald :)

map_brazil_01_PC.png

Er is ook een CV gevonden van een Rockstar North medewerker, het is waarschijnlijk niet nep omdat de naam ook in de Credits staat van de GTA serie.

Hier de link naar het document :

https://docs.google.com/file/d/0ByPbUbXhDRbPSTNaVVNKVEMzcEk/view?pli=1&sle=true

Er staat trouwens aan welke GTA's hij heeft gewerkt, daar staat ook Grand Theft Auto V bij, en er staat een release datum achter, Oktober 2012

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, wel vreemd dat ze hem nu, wanneer een paar GTA communities het hebben ontdekt, offline gaan halen.

Trouwens, andere geruchten en dat vorige ''gelekte'' CV gaf ook al Oktober 2012 aan.

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan natuurlijk ook zijn dat het wordt gefaked, en dat ze hem offline halen om het interessant en echt te laten lijken ;) Ik weet het niet hoor, het lijkt allemaal zo echt, maar het is niet van R*. Daarom kun je denk ik maar beter niet in geloven, alleen maar valse hoop...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...