Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Die vliegtuigen... Stel je dat eens voor in een freeroam... _O_

Airraces met een Hydra (of Fighter) ... 0_0

Gewoon het terugkeren van vliegtuigen is voor ons al een prachtig iets, ik krijg steeds meer en meer zin in V... en de drang was enkele maanden geleden al zo groot :3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als het gaat over GTA V is geen enkel document op internet betrouwbaar tenzij het door Rockstar Games zelf is uitgegeven. Het is een kleine moeite om een CV te verzinnen van een Rockstar medewerker, het enige wat je nodig hebt is een naam uit de aftiteling van een eerdere GTA en je kan aan de slag.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar een CV is toch van de persoon zelf, niet van het bedrijf waar hij/zij werkt?

Da's waar. Al houdt een bedrijf het vast ook bij eenmaal de werknemer in dienst is.

Het lijkt me helemaal niets voor Rockstar om de releasedatum van GTA V, die ze koste wat het kost geheim willen houden, zomaar op een CV te zetten of een werknemer toe te laten dat ze het erop zetten. Dat zou betekenen dat het bij hun andere werknemers er ook op staat. Ik zou ook niet inzien hoe iemand er aan zou kunnen komen, hij zou het zelf al online gezet moeten hebben.

Releasedatums hebben trouwens helemaal niets te zoeken op CV's. Daar moet alleen opstaan wat je gedaan hebt, waar en hoe lang. Een toekomstige werkgever zal het niet interesseren dat GTA IV in '08 is uitgebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Da's waar. Al houdt een bedrijf het vast ook bij eenmaal de werknemer in dienst is.

Het lijkt me helemaal niets voor Rockstar om de releasedatum van GTA V, die ze koste wat het kost geheim willen houden, zomaar op een CV te zetten of een werknemer toe te laten dat ze het erop zetten. Dat zou betekenen dat het bij hun andere werknemers er ook op staat. Ik zou ook niet inzien hoe iemand er aan zou kunnen komen, hij zou het zelf al online gezet moeten hebben.

Releasedatums hebben trouwens helemaal niets te zoeken op CV's. Daar moet alleen opstaan wat je gedaan hebt, waar en hoe lang. Een toekomstige werkgever zal het niet interesseren dat GTA IV in '08 is uitgebracht.

Maar wel in welke periode aan een project hebt gewerkt. Als je al vijf jaar lang niks hebt gedaan, zal je kennis ook verminderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik zei ook dat dat erop staat. Maar je werknemer moet echt niet weten wanneer je spel is uitgebracht.

Dan zou je, als je bij een bakker hebt gewerkt, op je CV moeten schrijven welk brood je welke dag hebt gemaakt. Dat is gewoon absurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik zei ook dat dat erop staat. Maar je werknemer moet echt niet weten wanneer je spel is uitgebracht.

Dan zou je, als je bij een bakker hebt gewerkt, op je CV moeten schrijven welk brood je welke dag hebt gemaakt. Dat is gewoon absurd.

Nouja, dat slaat dus echt werkelijk helemaal nergens op :puh: In de game-industrie werkt het allemaal net wat anders. Je hebt projecten waar je aan mee werkt. Het is dus belangrijk voor een werkgever om te weten aan welke projecten je mee hebt gewerkt en hoelang. Daarnaast is het handig om te weten wanneer je laatste project is afgerond, of afgerond wordt. Als iemand van bijvoorbeeld Rockstar stopt met werken, en tien jaar later weer aan het werk gaat bij Electronic Arts, ziet EA ook dat de werknemer 10 jaar geleden voor het laatst een project heeft afgerond. Dan lijkt het me niet handig om degene meteen weer te laten starten bij een groot project, maar dat je de werknemer weer gaat begeleiden door hem aan kleine projecten mee te laten doen.

Volgens mij is het dus wél belangrijk om te weten wanneer je project af is gelopen. Voor een bakker hoeft dit allemaal niet, je werkt ten slotte toch niet met projecten.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, dat is waar. Maar dan staat er meestal ook de begindatum bij.

Het is trouwens ook raar dat GTA V erop staat. Die is nog niet af, je zou denken dat iedereen nog volop aan het werken is. Dan moet je je CV toch nog niet aanpassen? Dat moet enkel wanneer je werk zoekt. Tenzij de werknemer het zekere voor het onzekere neemt en al aan het solliciteren is om na GTA V weer meteen door te kunnen gaan.

Stel dat dat echt zo is, wil dat nog steeds niet betekenen dat oktober 2012 de datum is. Het kan evengoed zijn dat de datum op voorhand is vastgesteld en dat er daarna maar enkele programmers nodig zijn om de bugs en dergelijke eruit te halen. Dat zou betekenen dat in oktober de game af is om te testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, dat is waar. Maar dan staat er meestal ook de begindatum bij.

Het is trouwens ook raar dat GTA V erop staat. Die is nog niet af, je zou denken dat iedereen nog volop aan het werken is. Dan moet je je CV toch nog niet aanpassen? Dat moet enkel wanneer je werk zoekt. Tenzij de werknemer het zekere voor het onzekere neemt en al aan het solliciteren is om na GTA V weer meteen door te kunnen gaan.

Stel dat dat echt zo is, wil dat nog steeds niet betekenen dat oktober 2012 de datum is. Het kan evengoed zijn dat de datum op voorhand is vastgesteld en dat er daarna maar enkele programmers nodig zijn om de bugs en dergelijke eruit te halen. Dat zou betekenen dat in oktober de game af is om te testen.

Klopt, dat snap ik ook niet. Tenzij dat dat de reden is, die jij vertelt.

Oktober 2012 lijkt me inderdaad niet de correcte maand voor de release van deze game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het toch maar raar vinden dat er terug vliegtuigen komen, na GTA IV kan ik me niet echt een GTA met vliegtuigen voorstellen omdat het zo onrealistisch lijkt om tegen een gebouw te vliegen en geen schade aan dat gebouw te hebben. :puh:

Ook gewoon die chaos van meerdere personen die tegelijk met vliegtuigen elkaar zitten te rammen is ook nogal onrealistisch.

Maar ja, het hoeft niet altijd realistisch te zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het toch maar raar vinden dat er terug vliegtuigen komen, na GTA IV kan ik me niet echt een GTA met vliegtuigen voorstellen omdat het zo onrealistisch lijkt om tegen een gebouw te vliegen en geen schade aan dat gebouw te hebben. :puh:

Ook gewoon die chaos van meerdere personen die tegelijk met vliegtuigen elkaar zitten te rammen is ook nogal onrealistisch.

Maar ja, het hoeft niet altijd realistisch te zijn. :)

Hoezo is dat raar? GTA IV had ook maar 1 vliegveld, en is daarbij ook een stuk kleiner en daarmee niet de moeite om een vliegtuig te nemen. GTA V aan de andere hand zou 5x zo groot zijn als GTA IV, en zal ook wel meerdere vliegvelden hebben, dus zal het ook wel fijn zijn als je het vliegtuig kunt pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

deze staat dus bij de officiële gta v trailer op youtube, vanmiddag gevonden via twitter. Wat denken jullie ervan

Hey guys,

While we’re glad there’s so much ongoing enthusiasm and excitement for GTAV, understand that further info and details about the game will come in due time when we are ready to show more.

We appreciate the positive excitement, however those of you crossing the line with abusive language and behavior, or calling for a boycott of Rockstar or other nonsense will have your commenting privileges revoked on this channel. Please hang tight and thanks for your patience!

Cheers

Rockstar Games

RockstarGames 10 uur geleden

post-133145-1338908370,31.png

Link to comment
Delen op andere websites

deze staat dus bij de officiële gta v trailer op youtube, vanmiddag gevonden via twitter. Wat denken jullie ervan

Hey guys,

While we're glad there's so much ongoing enthusiasm and excitement for GTAV, understand that further info and details about the game will come in due time when we are ready to show more.

We appreciate the positive excitement, however those of you crossing the line with abusive language and behavior, or calling for a boycott of Rockstar or other nonsense will have your commenting privileges revoked on this channel. Please hang tight and thanks for your patience!

Cheers

Rockstar Games

RockstarGames 10 uur geleden

Lol,"Dit is gemarkeerd als SPAM" emo.gif

Dat word nog even wachten dus...

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

deze staat dus bij de officiële gta v trailer op youtube, vanmiddag gevonden via twitter. Wat denken jullie ervan

Hey guys,

While we're glad there's so much ongoing enthusiasm and excitement for GTAV, understand that further info and details about the game will come in due time when we are ready to show more.

We appreciate the positive excitement, however those of you crossing the line with abusive language and behavior, or calling for a boycott of Rockstar or other nonsense will have your commenting privileges revoked on this channel. Please hang tight and thanks for your patience!

Cheers

Rockstar Games

RockstarGames 10 uur geleden

Lol,"Dit is gemarkeerd als SPAM" emo.gif

Dat word nog even wachten dus...

het is wel door de officiele rockstaraccount geplaatst he, dus dat is geen onzin wat ze uitkramen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...