_Night-Men_ Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 Ik zal wel gek zijn, maar ze zeggen toch nergens dat we nog lang moeten wachten? Ze zeggen toch alleen dat ze met info komen, als ze er klaar voor zijn, en nog een bedankje? (En nog iets over die boycot-idioten) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 (bewerkt) Ik blijf het toch maar raar vinden dat er terug vliegtuigen komen, na GTA IV kan ik me niet echt een GTA met vliegtuigen voorstellen omdat het zo onrealistisch lijkt om tegen een gebouw te vliegen en geen schade aan dat gebouw te hebben. Ook gewoon die chaos van meerdere personen die tegelijk met vliegtuigen elkaar zitten te rammen is ook nogal onrealistisch. Maar ja, het hoeft niet altijd realistisch te zijn. Het lijkt me ook niet echt realistisch dat wanneer je met een helikopter tegen een glazen gebouw vliegt je er ook gewoon van terugkaatst. Of als je je rocketlauncher tegen een gebouw gebruikt en een zwarte vlek krijgt die even blijft hangen. Of dat je een hek omver rijdt en dat, wanneer je een blokje rond bent gegaan, hij daar alweer staat als nieuw. Het is gewoon uiterst moeilijk om zo'n dingen te doen. Wie weet is het nu wel mogelijk, maar dan zouden ze het realisme nog meer moeten verhogen. Dat je eerst rij- en vlieglessen moet nemen om auto's en vliegtuigen te besturen. En niet zo'n schooltje met 1 moeilijke missie, maar echt theorie en daarna vluchtsimulatoren. En dat je een strafblad kunt hebben, waardoor je vliegbrevet afgepakt kan worden. Anders zou de stad er na een tijdje wel kaal uitzien, als je elk mogelijk vliegtuig kunt pakken en door een gebouw kunt rammen. Bewerkt: 5 juni 2012 door thebig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 Ik blijf het toch maar raar vinden dat er terug vliegtuigen komen, na GTA IV kan ik me niet echt een GTA met vliegtuigen voorstellen omdat het zo onrealistisch lijkt om tegen een gebouw te vliegen en geen schade aan dat gebouw te hebben. Ook gewoon die chaos van meerdere personen die tegelijk met vliegtuigen elkaar zitten te rammen is ook nogal onrealistisch. Maar ja, het hoeft niet altijd realistisch te zijn. Hoezo is dat raar? GTA IV had ook maar 1 vliegveld, en is daarbij ook een stuk kleiner en daarmee niet de moeite om een vliegtuig te nemen. GTA V aan de andere hand zou 5x zo groot zijn als GTA IV, en zal ook wel meerdere vliegvelden hebben, dus zal het ook wel fijn zijn als je het vliegtuig kunt pakken. Tja maar met helikopters was er al veel chaos, hij gaat dat dan wel niet zijn met vliegtuigen. Met een vliegtuig kan je niet ter plaatse op een zelfde plek blijven hangen, je kan ook niet overal landen + als ze met rocketlaunchers bezig zitten op de luchthaven (wat vaak het geval was bij GTA IV) dan zul je ook niet moeten rekenen op een mooie landing. En het is die chaos van die vliegtuigen die ik me nogal moeilijk kan voorstellen bij GTA V. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 Kijk er maar naar uit, naar die chaos, want die gaat er zonder twijfel komen... met mensen die er dan enkele honderden meters boven 'hoveren' en Missiles naar beneden schieten... wat vredevol ^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 Zolang het vliegen goed wordt uitgewerkt zou ik het niet erg vinden als het in de multiplayer zou zitten. Ik ben al tevreden als m'n vliegtuig niet ontploft als hij met z'n vleugel de grond raakt, zoals Just Cause.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 lijkt er trouwens op dat er een nieuwe vette free-roaming game aankomt. Watch Dog van Ubisoft werd gister gepresenteerd en vooral de graphics en het idee vind ik heel vet. Een stad waar jij alles kan hacken, dat is gewoon vet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 (bewerkt) Het heeft dan wel helemaal niets te maken met GTA V, maar goed. Ik vind de graphics er ook wel goed uitzien, het concept lijkt me ook niet hetzelfde als GTA, het lijkt me meer op technologie gericht. Maar ik heb nog maar een minuut van de trailer gezien, dus laat ik maar verderkijken. Het is goed te weten dat er nog goede sandbox games worden gemaakt naast GTA. Wel spijtig dat de HUD reusachtig is. Ik vind de map toch een grote oppervlakte inpakken van het scherm, vergeleken met GTA. Het is wel ongelooflijk wat er allemaal inzit. Als leuk wapen heb ik al de uitschuifbare gummiknuppel gezien, die mag zeker ook in GTA V. En dan die NPC's. Wanneer er een accident gebeurt, komen ze meteen ter hulp, wanneer het regent, dragen ze een paraplu. Wanneer de bestuurder dood is, is de passagier in paniek. Ik sta versteld! Ook een spel met een waarheid in, als ik de trailer bekijk. Bewerkt: 5 juni 2012 door thebig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2012 (bewerkt) Wat denken jullie van deze nieuwsberichten? http://www.gta-v5.com/2012/06/05/e3-2012-featured-game-gta-v-according-to-gamespot/ http://www.gta-v5.com/2012/06/06/rockstar-logo-spotted-in-meeting-room-5-at-e3/ http://www.gta-v5.com/2012/06/06/game-co-uk-and-gamestation-co-uk-now-also-promoting-gta-v-as-a-e3-2012-title/ Zouden dit betrouwbare nieuwsberichten zijn? Er wordt namelijk gesuggereerd dat GTA V toch op de E3 te vinden zal zijn! Bewerkt: 6 juni 2012 door Robando Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2012 Het zou maar zo kunnen, het staat niet tussen het schema van de livestreams, maar er staan nog wel 3 SECRET E3 GAMES op dat schema, op de laatste dag geplanned. Het jammere is wel dat dat hier ongeveer 3 uur s'nachts is. http://puu.sh/zcjh Hier de link http://uk.ign.com/events/e3 , rechst staat een schema waar je naar beneden kan scrollen, daar staat het ook nog. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2012 Ik had ook al wat zitten zoeken, en ik vond ook genoeg aanwijzingen. Maar er zijn ook bronnen, die zeggen dat R* niet op de E3 zal zijn. We wachten af ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2012 Ik had ook al wat zitten zoeken, en ik vond ook genoeg aanwijzingen. Maar er zijn ook bronnen, die zeggen dat R* niet op de E3 zal zijn. We wachten af ... Klopt, volgens mij is Rockstar inderdaad niet aanwezig. Daarentegen zou Take Two Interactive (de uitgever dus), er wél zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomato Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2012 Ik had ook al wat zitten zoeken, en ik vond ook genoeg aanwijzingen. Maar er zijn ook bronnen, die zeggen dat R* niet op de E3 zal zijn. We wachten af ... Klopt, volgens mij is Rockstar inderdaad niet aanwezig. Daarentegen zou Take Two Interactive (de uitgever dus), er wél zijn. Maar zal Take Two dan met informatie komen van GTA V Ik denk het niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2012 Ik had ook al wat zitten zoeken, en ik vond ook genoeg aanwijzingen. Maar er zijn ook bronnen, die zeggen dat R* niet op de E3 zal zijn. We wachten af ... Klopt, volgens mij is Rockstar inderdaad niet aanwezig. Daarentegen zou Take Two Interactive (de uitgever dus), er wél zijn. Maar zal Take Two dan met informatie komen van GTA V Ik denk het niet. Take Two is wel de uiteindelijke uitgever dus het zou me niks verbazen. En mocht het niet komen op de E,3 dan komt het wel in de weken er na ik denk sowieso in juni. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2012 Maar zal Take Two dan met informatie komen van GTA V Ik denk het niet. Veel informatie komt bij Take Two weg, dus het zou best kunnen dat zij met nieuwe informatie komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomato Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2012 Maar zal Take Two dan met informatie komen van GTA V Ik denk het niet. Veel informatie komt bij Take Two weg, dus het zou best kunnen dat zij met nieuwe informatie komen. We blijven hopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts