Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Maar zal Take Two dan met informatie komen van GTA V

Ik denk het niet.

Veel informatie komt bij Take Two weg, dus het zou best kunnen dat zij met nieuwe informatie komen.

We blijven hopen :)

Laatste 3 secret games zijn al bekend:

Folken Souls ofzo

Nintendo game (TBA)

en Beyond

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laatste 3 secret games zijn al bekend:

Folken Souls ofzo

Nintendo game (TBA)

en Beyond

Dus geen GTA V op de E3

maar ik verwacht het nog voor eind juni hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht vanaf vandaag meer info. Misschien dit weekend al? Het zou mooi zijn dat R* even een aankondiging doet in deze periode en iedereen de E3 doet vergeten, al heb ik er toch wel 2 fantastische games gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht vanaf vandaag meer info. Misschien dit weekend al? Het zou mooi zijn dat R* even een aankondiging doet in deze periode en iedereen de E3 doet vergeten, al heb ik er toch wel 2 fantastische games gezien.

Assassins creed 3 en Watch dogs?

Link to comment
Delen op andere websites

Assasins Creed vind ik ook wel een toffe game, maar het spreekt me niet al te veel aan. Ik doelde meer op Beyond: Two Souls.

Wat Watch Dogs betreft zit je er pal op.

Link to comment
Delen op andere websites

Assasins Creed vind ik ook wel een toffe game, maar het spreekt me niet al te veel aan. Ik doelde meer op Beyond: Two Souls.

Wat Watch Dogs betreft zit je er pal op.

Ik begrijp wat je bedoelt met Beyond, al is dat superpower-gedoe niet echt mijn ding.

Maar ziet er wel nice uit.

Link to comment
Delen op andere websites

LOS ANGELES--Rockstar Games may not have any titles at this week's Electronic Entertainment Expo, but the Take-Two label is hard at work on a full slate of games. According to Wedbush analyst Michael Pachter, five Rockstar studios locations are currently working on their own discrete projects.

Grand Theft Auto V is just one of five different projects Rockstar developers are working on.

Grand Theft Auto V is just one of five different projects Rockstar developers are working on.

Pachter reported the tidbit in a note to investors recapping his E3 experience, in particular meetings with publishing executives. The Rockstar information came from Pachter's Take-Two management recap. Given the publisher's revenue expectations from Rockstar, Pachter said at least one of these Rockstar projects is certain to launch by the March 2013 end of Take-Two's fiscal year.

Pachter believes one of the Rockstar Games due this fiscal year is the label's only currently announced but unreleased project, Grand Theft Auto V. Given the game's absence at E3 this year, Pachter said a pre-holiday release this year is "less likely." However, he said retailers would likely be told of its launch three to four months in advance, "suggesting that a GTA release date announcement is virtually certain to occur by November."

Bron: e3.gamespot.com

Dus geen E3, jammur :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, zouden ze daar niet meer aan werken als GTA V uit is? Of als het in de testfase zit?

Ik vind het toch moeilijk te geloven dat ze aan 5 games bezig zijn. Wat vergeten wordt is dat dit gezegd wordt door een analist, maar weten hoeveel games een bedrijf maakt, kan je onmogelijk doen aan de hand van een 'analyse'. Daar moet je al een bron voor hebben en R* houdt zo'n dingen als de beste stil.

Het lijkt me meer dat ze iets over GTA V wouden posten om toch een beetje aandacht te trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal van de GTA IV DLC's werd ook al gemaakt tijdens het maken van GTA IV alleen hebben ze daarna de DLC nog wat verbetert. (zoals betere graphics)

Daarom dat de DLC storyline en de GTA IV storyline soms gelijk lopen, denk maar aan die missie in het museum met de diamanten.

Dus dit zal ook wel gebeuren bij GTA V. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarbij begint Rockstar toch meestal al aan de volgende GTA wanneer de huidige nog uitgebracht moet worden (heb dit toch ooit gelezen in verband met de DLC's van IV, zoals EotR hierboven ook aanhaalt)

Mochten ze dit niet doen dan krijg je nog eens een extra jaar of 2 vertraging per game. Het is niet alsof het team nooit rust, maar aangezien ze hoogstwaarschijnlijk wel met verschillende departementen werken (ja ik weet even geen beter woord) met elk hun specificatie, kan het ene departement met de afwerking van V bezig zijn, terwijl een ander bezig is met de story van zijn opvolger.

(iemand die dit kan bevestigen...? Want het is wel lang geleden dat ik het las)

Zo geraak je wel aan die 5e game in ontwikkeling (GTA x)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...