_Night-Men_ Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2012 (bewerkt) @Davedavy: Kijk maar es in een boekje van een R* game, meestal werken er per game zo'n 3 à 4 studio's van R* mee Bij GTA IV waren dit: Rockstar North Rockstar NYC Rockstar Toronto Rockstar Lincoln Rockstar New England En bij de GTA EFLC: Rockstar North (vormgeving, ontwerp, engine, testers) Rockstar NYC (uitgevers, vormgeving omslag, productie, testers) Rockstar Lincoln (testers) Rockstar Toronto (ontwerp, programmeurs) Bewerkt: 9 juni 2012 door _Night-Men_ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2012 Kijk, da's ook zo'n reden waarom ik die 5 games niet kan vatten. De studio's werken meestal samen aan een game. Inderdaad, ze zullen wel werken aan DLC's ervan, maar die diamantenmissie wil niets zeggen, hoor. Dat hebben ze gewoon op voorhand ineen gepuzzeld. Ik denk trouwens dat in het begin van een GTA nog niet veel gedaan wordt. Reken dat de verhaallijn moet geschreven worden (al ligt de verhaallijn van de volgende GTA (na V) nu vast ook al klaar) en daarna nog andere dingen. 5 lijkt me gewoon veel te veel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2012 Inderdaad, ze zullen wel werken aan DLC's ervan. Hoop het niet , ik vond de GTA sfeer ver te zoeken in EFLC. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2012 Ik hoop ook niet echt op DLC's, want dan moet je weer eens betalen en ik heb liever iets tastbaar, als het om dure dingen gaat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2012 Ik hoop ook niet echt op DLC's, want dan moet je weer eens betalen en ik heb liever iets tastbaar, als het om dure dingen gaat. Je kon toch later the EFLC kopen als stand alone game? @Davedays: Nochtans hadden de DLC's wel de dingen waar de gamers achter vroegen. (o.a. parachute) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 @Davedays: Nochtans hadden de DLC's wel de dingen waar de gamers achter vroegen. (o.a. parachute) Dat klopt maar ze hadden de MP niet apart moeten maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bouzywouzy Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 (bewerkt) Misschien is dit nog wel leuk: Ik hoop trouwens wel dat we nieuwe info krijgen en hoe sneller hoe beter. Met Watch Dogs denk ik dat RockstarGames wat concurentie erbij heeft gekregen, Ik verwacht dan wel dat de mensen net zo reageren in GTA V als dat ze in de demo van Watch Dogs deden. Nu vond ik de DLCs van IV wel de moeite waard om te kopen, of het nu digitaal was of op een disc. Al was TBoGT 10 maal leuker dan TLaD. Wel hoop ik dit keer dat ze geen smerig contractje sluiten zodat de Xbox het weer eerst krijgt. Werd ik niet happy van in 2008 :-) @Hieronder In GTA IV waren de npc niet zo indrukwekkend, ze reageren op iets en lopen daarna gewoon vrolijk verder alsof er niet gebeurd is. Nu moet je ook wel weten dat de demo van Watch Dogs op een pc is gespeeld en dat de consoles van nu ongeveer wel op hun maximum zijn gebracht. alloewel dat exclusives er nog wel het laatste kunnen uithalen denk ik. Bewerkt: 10 juni 2012 door bouzywouzy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 (bewerkt) Dat is waar. Ik moet voorlopig toch wel zeggen dat Watch Dogs mij meer onder de indruk heeft gebracht dan GTA V. Vooral de NPC's die verbluffend realistisch reageren, dat heb ik nog nooit gezien. De weersomstandigheden zijn er ook en je ziet alles bewegen. De stad leeft ook echt en Chicago is ook een leuke locatie. Dat komt natuurlijk omdat we van Watch Dogs al meer hebben gezien dan van GTA V. Er is nog altijd een reële kans dat GTA V alles overtreft. Al vind ik het zeer straf van Ubisoft dat ze uit het niets iets op de markt gooien, iets wat weinig ontwikkelaars doen in deze tijd, en dat het er na slechts 2 jaar ontwikkelen ongelooflijk uitziet. En over het filmpje: hehe Bewerkt: 10 juni 2012 door thebig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 No. 24/05... Dit kan wel eens een zeer interessante verwijzing zijn, uitkijken naar 15 oktober dan! (daar gaat mijn gok op de release ;3 ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Datum ziet er inderdaad interessant uit, maar ik vind de V nogal vergezocht. En er staat niet 'cirurgta' maar 'cirurgia'. Al is het wel raar dat net die twee dingen onderstreept zijn (of is dat gedaan door diegene die origineel de print screen trok?) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Er staat weldegelijk GTA hoor, niet GIA (het bovenste streepje lijkt toch groot genoeg) en het is inderdaad opmerkelijk dat ze allebei zijn onderstreept (vreemdgenoeg). Voor mij is vooral de vermelding van de 24/05 belangrijk, we worden er al maanden door getrolld en nu duikt het hier weer eens op, samen met een datum... interesting Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomato Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Er staat weldegelijk GTA hoor, niet GIA (het bovenste streepje lijkt toch groot genoeg) en het is inderdaad opmerkelijk dat ze allebei zijn onderstreept (vreemdgenoeg). Voor mij is vooral de vermelding van de 24/05 belangrijk, we worden er al maanden door getrolld en nu duikt het hier weer eens op, samen met een datum... interesting Zou R* alles over 24/05 gevolgd hebben en dan snel iets verstopt hebben in MP3 om met ons wat te spelen? De verwijzing lijkt me nogal vaag Maar misschien hebben ze hier net als in alle voorbeelden die leidde tot 24/05 ook gwn die datum gekozen omwille van Houser Miss kennen ze maar 1 datum uit hun hoofd bij R* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Had 24/05 nog niet eens gezien. Dat maakt het allemaal toch wel heel verdacht. Die T kan nog altijd een I zijn, het onderste streepje kan verstopt zijn onder de grotere streep. Toch neemt dat het feit niet weg dat net die twee dingen onderstreept zijn en het lijkt me niet achteraf gedaan door degene die de print screen nam. Als dit daadwerkelijk voorkomt in MP3 (want dat is natuurlijk ook nog niet zeker) dan lijkt het me toch een van de meest realistische hints die we hier al voorbij hebben zien komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talliman Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 (bewerkt) Duidelijk geen GTA en niet onderstreept. Bewerkt: 10 juni 2012 door Talliman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts