thebig Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 (bewerkt) Ik geloof vaag Banshee te zien. De laatste twee letters zijn toch E's. Al lijken de eerste en de derde letter weer op een r ;s Kan niet Het raam, dat kan natuurlijk ook Ik ben nog in de paar minuten dat ik vluchtig naar elke screen kijk en post wat ik denk. Over een half uur denk ik 2 keer na ;p Bewerkt: 24 augustus 2012 door thebig
BelgiumRedDevils Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 (bewerkt) Wat er leuk is aan die foto's is dat de laser-licht er is, iets nieuw.. Foto nummer 4 lijkt wel op San Fiero, maar ik zie toch de U.S. Bank Tower (die in LA staat) op de achtergrond... En op de achtergrond van foto 1, is precies KLAX (Los Santos Airport). En er staat achter die persoon en dat gebouw met die antenne een gigantisch constructie, precies een 2de brug. Bewerkt: 24 augustus 2012 door geoffrey11
Faenty. Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 wow, op die screen met die helikopter zit er een swat agent aan de zijkant met nog een laser wapen.
Faenty. Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Ik denk niet dat dat de piloot is...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 ... als dat wel de piloot is, gaat dat ding zo neerstorten.
TalkingPear Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Nice screens en hopelijk zit SF erin!
thebig Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 (bewerkt) Bah, ik haat het dat die filmpjes op Youtube altijd zo'n snelle conclusies trekken. Ze zien een brug en opeens zit SF weer in het spel Pwnd: ik dacht dat je het niet over die agent had, want ik geloof dat iedereen al had gezien dat hij uit zijn helikopter zat en een geweer met laser vast hield. Lijkt me niet dat je daar naast kan kijken. Bewerkt: 24 augustus 2012 door thebig
vice Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 (bewerkt) Die brug heeft anders wel wat weg van SF, en ook op de achtergrond lijkt het wat op de gebouwen van SF. Het kan natuurlijk fout zijn, maar ik twijfel toch, en denk dat het er misschien wel in zit. Naja, ik hoop het eerder . (trouwens, als je goed kijkt zie je links ook een brug (voor degene die de vid niet hebben gekeken), het gaat dus niet enkel om die 'duidelijke' brug die naar rechts loopt). Bewerkt: 24 augustus 2012 door vice
Niiek Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Het maakt de kans dat SF er in zit veel groter, waar moet zo'n brug anders heen leiden
TalkingPear Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 (bewerkt) Vraag me inderdaad ook af waar zo'n rode brug anders heen moet gaan, lijkt me niet een brug die je ziet richting het platteland en ik vind het nou ook niet echt een brug voor LS. Mja, te snel conclusies trekken gaat alleen maar voor teleurstelling zorgen. Dus ik geloof er nog niet echt in. Oh en de lege plekken voor screens zijn nu allemaal weg. Dus waarschijnlijk is de volgende stap een nieuwe trailer! Ook zien we een vrachtwagen met trailer, die komen dus wss ook terug. Bewerkt: 24 augustus 2012 door Redfire18
Jesperkaj Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Het maakt de kans dat SF er in zit veel groter, waar moet zo'n brug anders heen leiden Het is een parodie op de Gerald Desmond Bridge in de haven van Los Angeles/Long Beach, die dus andere delen van de haven met elkaar verbindt. Rondom de Golden Gate Bridge is geen industriegebied, maar heel veel groen wat zelfs een State Park is geloof ik.
bugatti Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 grappig dat iedereen denkt dat het een brug is, denk eens allemaal goed na. het is een haven waar het zich afspeelt. heb je tegenwoordig in een haven alleen maar bruggen? ik heb namelijk een kaart (maps) erbij gepakt en gekeken vanuit welke hoek de foto genomen zou kunnen zijn. en wat ziet mijn oog, 2 rode hijskranen, het is dus geen brug, maar 2 grote rode hijskranen. foto vanaf A richting de brug genomen: http://goo.gl/maps/8Zpiv
thebig Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 (bewerkt) Dat lijkt al veel logischer te zijn dan dat ze de Golden Gate Bridge in de haven laten beginnen. Ik kan wel de foto niet zien waarop jij doelt, maar het zouden inderdaad hijskranen kunnen zijn Bewerkt: 24 augustus 2012 door thebig
Recommended Posts