Jump to content

Het grote GTA V topic!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mmm, hijskranen? Niet van die Γ-vorm hijskranen, want dit zijn duidelijk Π-vormen...

@hieronder: Ik ontken ook niet dat die niet bestaan :puh: Ik zie ze alleen niet op zijn StreetView-beelden :)

Bewerkt: door _Night-Men_
  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik denk dat LS de meest uitgewerkte stad zal zijn en SF de op 2na grootste stad is en kleiner als de SF die we kennen uit SA

Geplaatst:

Ik denk dat LS de meest uitgewerkte stad zal zijn en SF de op 2na grootste stad is en kleiner als de SF die we kennen uit SA

Dat betwijfel ik. Als ze zeggen dat dit hun grootste game ooit wordt, dan is een van de dingen waar ik aan denk toch al een grote map.

Geplaatst:

Dat lijkt al veel logischer te zijn dan dat ze de Golden Gate Bridge in de haven laten beginnen.

Ik kan wel de foto niet zien waarop jij doelt, maar het zouden inderdaad hijskranen kunnen zijn

voor de duidelijkheid, het gaat niet om streetview, echt van bovenaf gezien.

het gaat dus om deze 2 jongens.

en die witte zie je niet, dat klopt, maar op de GTA map is nooit alles te zien, het is natuurlijk ook een kleinere versie van de haven en die gaan ze niet volproppen met hijskranen.

http://goo.gl/maps/Wo7Cl

Geplaatst:
>>> Door Jacky-2007: De vier screens en vergrote versies staan in het nieuwsbericht, nutteloos om deze opnieuw allemaal in het topic te plaatsen. Zodoende verwijderd.<<<
Geplaatst:

Dat betwijfel ik. Als ze zeggen dat dit hun grootste game ooit wordt, dan is een van de dingen waar ik aan denk toch al een grote map.

R* heeft het anders over Los Santos en omgeving

Geplaatst:

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, quote alleen als je reageert op een bericht wat niet de laatste in het topic is. ;)<<<

Ja oke, misschien niet even groot als San Andreas, maar als San Fierro erin zit, dan ga ik Las Venturas ook verwachten, en dan verwacht ik uiteraard wel dat die groter zijn dan in SA.

Maar alleen Los Santos met een beetje natuur errond zou ik jamemer vinden ofc.

Geplaatst:

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, quote alleen als je reageert op een bericht wat niet de laatste in het topic is... En probeer wat meer inhoudelijk te reageren, anders heeft mee-posten geen zin.<<<

ok

Geplaatst:

...

grappig dat iedereen denkt dat het een brug is, denk eens allemaal goed na.

het is een haven waar het zich afspeelt.

heb je tegenwoordig in een haven alleen maar bruggen?

ik heb namelijk een kaart (maps) erbij gepakt en gekeken vanuit welke hoek de foto genomen zou kunnen zijn.

en wat ziet mijn oog, 2 rode hijskranen, het is dus geen brug, maar 2 grote rode hijskranen.

foto vanaf A richting de brug genomen:

http://goo.gl/maps/8Zpiv

Ik heb op je locatie op maps even een linkje gemaakt met Streetview. Om precies te zijn is de locatie Long Beach, dus ten zuiden van LA, in de haven. Wat je gaat zien als je straks op de link klikt is de Seaside Freeway, die als een brug door het havengebied loopt. Vergelijkbaar dus met de verhoogde snelweg op Alderney in GTA IV, en niet zozeer een brug over alleen maar water. Dit lijkt mij inderdaad de meest plausibele plek voor deze screen. Al verwacht ik dat dan in de R* variant Long Beach wat dichter bij Los Angeles ligt dan in werkelijkheid, althans, met wat minder er tussenin. ;)

Link naar streetviewfoto: Klik

Geplaatst:

Het plaatje met de dubbeldekker (wss Cropduster of Stuntplane) met dat water erbij de mooiste!!! worshippy.gif

Geplaatst:

Super dat zulke mooie graphics op de ps3 kan. ik krijg steeds meer zin in dit spel en hoop dat het razendsnel in de winkels ligt.

Geplaatst: (bewerkt)

Tenzij deze screens afkomstig zijn van consoles, wat veel mensen denken.

Kijk eens op seconde 48 van de analyse video over de Business screens. Bavaclava :7

Ik kan nog begrijpen dat je het verwart met baklava, maar als je dan nog zelf woorden gaat uitvinden :clown:

Blijkbaar slagen ze er dan wel weer in het woord juist te schrijven in de ondertitel.

Bewerkt: door thebig
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...