Phoenyxar Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2012 Naaah... iedereen zou zo'n filmpje kunnen maken eigelijk. Natuurlijk hebben we wel al een algemeen idee van wat aanwezig zou zijn, maar het filmpje op zich toont eigelijk niks nieuws. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2012 Dit filmpje bevat geen nieuwe info, maar GTA5Videos wil zelf een speculatie laten zien over de map (Gewoon zelf bedacht) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2012 Zo, GTA III staat in de Playstation Store. Nu weer wachten op GTA V. Ik denk toch dat het oktober zal worden voor nieuws. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2012 Morgen 1 Oktober, geen speciale datum, maar wel een mooie om informatie te gaan geven, nieuwe maand en nieuwe week. Alwéér oktober jongens! Bijna 1 jaar geleden sinds trailer 1. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2012 Morgen 1 Oktober, geen speciale datum, maar wel een mooie om informatie te gaan geven, nieuwe maand en nieuwe week. Alwéér oktober jongens! Bijna 1 jaar geleden sinds trailer 1. Kan, maar ik verwacht eigenlijk niet echt iets meer dit jaar, eerder dan 2 november omdat toen het spel werd aangekondigd, maar het zou zomaar kunnen, ben benieuwd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2012 Ik verwacht eerder een aankondiging van een MP3-DLC of zelfs al een release. Wat ik namelijk net bedacht bij oktober was dat R* 2 DLC's heeft gepland. Daarbij komt ook nog dat ze de DLC voor september 'vergeten' zijn. Dat maakt dus 3. Dan zouden ze beter nu al beginnen met morgen een eerste DLC vrij te geven, tenzij ze een DLC week willen maken of iets dergelijks. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 Rockstar gaat volgens mij wel meer info geven als alle DLC van Max Payne 3 is gelanceerd. Dan krijgen we waarschijnlijk een nieuwe trailer en heel misschien de release-datum!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 Dat denk ik ook, maar dan lijkt het toch voor eind oktober te worden, ten vroegste. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 Deze maand krijgen we sowieso wel wat te horen. Rocktober! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 (bewerkt) Inderdaad, oktober = GTA maand. Deze maand 15 jaar geleden dat het allemaal begon, met Grand Theft Auto (1). Ik wordt precies over 2 maand 15, dus GTA is gewoon ouder dan mij Ben benieuwd... Zou wel sneu zijn als ze ons in deze oktober, GTA maand, gaan overdonderen met Max Payne 3... Bewerkt: 1 oktober 2012 door _Night-Men_ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 Over 24 dagen is het 1 jaar geleden dat de trailer werd aangekondigd! Dan zullen we info krijgen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 Ach ja, ik had na de eerste trailer op een topic met de titel "27 uur na de trailer" gezegt dat het evengoed "8021 uur kon duren en we nog steeds niets meer wisten" Ik was daar verkeerd in, het heeft maar 7030 uur geduurt tot de volgende echte informatie (screens-week), maar qua trailer heb ik wel gelijk gekregen, we zitten nu al aan ~8200 uur sinds de release van de trailer... Als je het in die grootheid bekijkt duurt het gewoon té lang... nou ja, niet dat het mij zo veel uitmaakt, zolang het kwaliteit oplevert mogen ze van mijn part hun tijd nemen (maar er is wel een limiet, ergens...) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 GTA IV had in 07 de 1e trailer, en zag in 08 het licht. Godver Rockstar, je test m'n geduld wel heel erg... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 Hopelijk doen ze het bij het releasen wel iets beter dan GTA IV. Heb echt geen zin om nog een jaar te wachten op de PC versie na de Xbox release. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 (bewerkt) wel op gtaforums zie ik dat de nieuwe cover van de GI donderdag wordt getoond, dus misschien hebben zij iets te melden? En er was ook xbox live magazine die claimde gta v nieuws te hebben in hun volgende nummer. Ik blijf stil hopen, maar ik ben het wachten nu wel al gewend Bewerkt: 1 oktober 2012 door thebig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts