Jump to content

Het grote GTA V topic!

Jacky-2007

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgen 1 Oktober, geen speciale datum, maar wel een mooie om informatie te gaan geven, nieuwe maand en nieuwe week. Alwéér oktober jongens! Bijna 1 jaar geleden sinds trailer 1.

Kan, maar ik verwacht eigenlijk niet echt iets meer dit jaar, eerder dan 2 november omdat toen het spel werd aangekondigd, maar het zou zomaar kunnen, ben benieuwd

Delen op andere websites

Ik verwacht eerder een aankondiging van een MP3-DLC of zelfs al een release.

Wat ik namelijk net bedacht bij oktober was dat R* 2 DLC's heeft gepland. Daarbij komt ook nog dat ze de DLC voor september 'vergeten' zijn. Dat maakt dus 3. Dan zouden ze beter nu al beginnen met morgen een eerste DLC vrij te geven, tenzij ze een DLC week willen maken of iets dergelijks.

Delen op andere websites

Rockstar gaat volgens mij wel meer info geven als alle DLC van Max Payne 3 is gelanceerd. Dan krijgen we waarschijnlijk een nieuwe trailer en heel misschien de release-datum!!

Delen op andere websites

Inderdaad, oktober = GTA maand. Deze maand 15 jaar geleden dat het allemaal begon, met Grand Theft Auto (1). Ik wordt precies over 2 maand 15, dus GTA is gewoon ouder dan mij :puh:

Ben benieuwd... Zou wel sneu zijn als ze ons in deze oktober, GTA maand, gaan overdonderen met Max Payne 3... :)

Bewerkt: door _Night-Men_
Delen op andere websites

Ach ja, ik had na de eerste trailer op een topic met de titel "27 uur na de trailer" gezegt dat het evengoed "8021 uur kon duren en we nog steeds niets meer wisten"

Ik was daar verkeerd in, het heeft maar 7030 uur geduurt tot de volgende echte informatie (screens-week), maar qua trailer heb ik wel gelijk gekregen, we zitten nu al aan ~8200 uur sinds de release van de trailer...

Als je het in die grootheid bekijkt duurt het gewoon té lang... nou ja, niet dat het mij zo veel uitmaakt, zolang het kwaliteit oplevert mogen ze van mijn part hun tijd nemen (maar er is wel een limiet, ergens...)

Delen op andere websites

wel op gtaforums zie ik dat de nieuwe cover van de GI donderdag wordt getoond, dus misschien hebben zij iets te melden? En er was ook xbox live magazine die claimde gta v nieuws te hebben in hun volgende nummer.

Ik blijf stil hopen, maar ik ben het wachten nu wel al gewend :)

Bewerkt: door thebig
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...