Jump to content

Het grote GTA V topic!

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens R* kwam er sowieso nieuws aan... Ik wacht op de nieuwe uitgave van de Power Unlimited :7.

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Deze maand kunnen we misschien wel meer gaan verwachten, Rockstar heeft namelijk bij San Andreas de laatste officiele trailer in Oktober 2004 op hun site gezet en hij kwam uit op 26 Oktober 2004. Het kan zijn dat Rockstar deze strategie gebruikt omdat SA 8 jaar is geworden op dat tijdstip en dat het wel eens sneller kan gebeuren dan wij denken. Het hoeft ook niet te betekenen dat Rockstar net zoals altijd 3 of meer trailers doet uitbrengen, want ze willen bij dit deel van de serie de speler verrassen.

Geplaatst:

Snap niet waarom mensen denken dat er in een bepaalde maand een grotere kans is dat er een trailer komt, omdat het bij een vorige versie ook in die maand kwam. We kunnen gewoon elk moment verrasd worden door Rockstar met een trailer.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk niet dat er sneller een trailer zal komen omdat het nu bijna een jaar geleden is dat de oude kwam, maar ik denk wel dat er een nieuwe trailer (of ander nieuws ) elk moment kan komen omdat ze eind augustus aankondigden dat ze "over enkele weken" met meer nieuws zouden komen, en die 'enkele weken' zijn we nu toch al wel voorbij denk ik.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Ik denk niet dat er sneller een trailer zal komen omdat het nu bijna een jaar geleden is dat de oude kwam, maar ik denk wel dat er een nieuwe trailer (of ander nieuws ) elk moment kan komen omdat ze eind augustus aankondigden dat ze "over enkele weken" met meer nieuws zouden komen, en die 'enkele weken' zijn we nu toch al wel voorbij denk ik.

Was dat niet toevallig het nieuws/gerucht dat GTA V naar de Wii U zal komen? Dat is namelijk een paar weken na die screenshots gekomen. Hoop van niet, want dat 'nieuws' was nou niet bepaald indrukwekkend ofzo.

Geplaatst:

Was dat niet toevallig het nieuws/gerucht dat GTA V naar de Wii U zal komen? Dat is namelijk een paar weken na die screenshots gekomen. Hoop van niet, want dat 'nieuws' was nou niet bepaald indrukwekkend ofzo.

Dat moet door R* bekend worden gemaakt. Vertrouw al die "geruchten" gewoon niet!

Ik verwacht eerder een aankondiging van een MP3-DLC of zelfs al een release.

Ik zat er dus een dagje naast. Vandaag hebben ze meer info vrijgegeven over de Hostage Negociation Pack.

Het enige wat me niet zint is dat er geen concrete datum wordt opgeplakt. Ergens 'later in de herfst' kan je hem kopen. Dat wisten we al een jaar geleden. Misschien hebben ze de andere packs wat opgeschoven. Zou dat dan betekenen dat de GTA V info wordt uigesteld, of zijn die packs juist opgeschoven zodat er info kan worden vrijgegeven?

Oh, er staat dat er een release datum voor de overige packs 'very soon' na deze wordt gegeven. Maar in de voorbije 11 maanden heeft R* wel bewezen dat je woorden anders kunt interpreteren :)

Bewerkt: door thebig
Geplaatst:

Mede door deze tweet (klik) ben ik er vrijwel zeker van dat deze maand nog wat nieuws komt over GTA V. Hoop in iedergeval dat er wat over de releasedatum gezegd wordt :)

Geplaatst:

Dat is precies wat Rockstar Games al een tijd geleden heeft gemeld, alleen wordt het nu nog eens door een externe website getweet om mensen warm te houden. Ik maak me vooralsnog nergens druk om :)

Geplaatst:

Over een paar weekjes alweer een jaar geleden dat het eerste over GTA V werd bekendgemaakt... Ik neem aan dat R* hier wel even bij stilstaat?

Laten we het hopen.. En toch vind ik het vaag dat we slechts wat screenshots hebben gezien en niets anders, in zo'n lange periode. Nu weet ik wel dat Max Payne 3 hun eerste prioriteit was maar dan nog, een trailer releasen en vervolgens ons lekker maken met enkel wat screens... Dit is toch niet de manier die we van Rockstar gewend zijn, ofwel? Laten we hopen dat er deze maand nog iets bekend wordt gemaakt, in ieder geval een trailer + release datum waar iedereen naar snakt.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Geplaatst:

Als ze een aantal screens geven en dan 2 november de 2e trailer laten zien zou ik heel erg blij zijn. smile3.gif

Geplaatst:

Natuurlijk hebben we nog 15 oktober, wat vaak terug komt op nummerplaten. Ik verwacht toch in de tweede helft van oktober nieuws.

Geplaatst:

Als je iets verwacht komt het niet, en als je het niet verwacht, komt het wel.

Maar is dat van 15/10 een grap? :puh: Is me namelijk niet opgevallen...

Geplaatst:

Het kwam zeker een paar keer terug, maar weet niet meer waar. Het lijkt me toch dat tussen 15 oktober en 2 november iets zouden moeten horen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...