Jump to content

Het grote GTA V topic!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat de cover er ongeveer hetzelfde uit gaat zien als de vorige.

Gewoon een logo in het midden en dan de screens van GTA:V op de achtergrond.

yep.gif

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat doen ze inderdaad altijd, zal dus nu ook wel zo zijn. Al vind ik dat groene logo eigenlijk helemaal niet zo mooi. Maarja, lekker boeien, als ik die game maar kan spelen... :7

Geplaatst:

Ik vind het groene logo juist wel wat hebben. Vooral omdat de verhaallijn (waarschijnlijk) om geld zal draaien. Al had ik wel gehoopt dat ze voor de V dezelfde font hadden gebruikt als die van GTA IV. Maar dat "five" er over heen vind ik er wel cool uit zien. Ze zullen wel weer een helicopter linksboven plaatsen, een motor rechtsboven, een prostituee of andere vrouw in het midden naast "Grand" en een cool persoon rechtsonder, zoals dat bij de voorgaande delen ook het geval was. Maarja, we zien het wel. The outside doesn't matter if the inside is great.

Geplaatst:

Nogal voorspelbaar wat ze er van gaan vinden. Maarja, ik wil wel weten wat ze precies hebben gespeeld en hoe de stad was.

Geplaatst:

Om in de sfeer te komen!

@GI_Andymc vanmiddag op twitter : 'And since I have been asked a million times, we are working hard on the GTAV issue and will have more information soon on the exact release'

@AnimalDesatado ook vanmiddag op twitter: ' Okay guys so the digital copy of the next issue of Game Informer will be released on the same day of the cover reveal. 15 DAYS TO GO. #GTAV '

Geplaatst:

Dat is mooi, een week vroeger dan verwacht dus. Het lijkt me niet dat ze dit zomaar doen: de cover gaat misschien toch wat verraden.

Dat kan in positieve zin zijn voor de informatie in het nummer, maar ook in negatieve zin. Denk niet dat ze veel meer info hebben gekregen naast de kleine ontdekkingstocht die een paar van hun mensen door Los Santos hebben mogen doen.

Geplaatst:

Let maar op als ze zeggen over 15 dagen dan is het nu over 14 dagen.

Betekent dus woensdag 31 oktober rond 15:00 uur dat er iets bekend gemaakt word. Als je een beetje kijkt na de screenshots die een paar maanden geleden werden geplaatst.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is wel opvallend dat het zo dicht bij de datum ligt van de 1e trailer. Het wordt aftellen.

Bewerkt: door Merc
Geplaatst:

Het is wel opvallend dat het zo dicht bij de datum ligt van de 1e trailer.

Waarom is dat opvallend?

Precies 1 jaar nadat de trailer uitkwam...

Bewerkt: door Merc
Geplaatst:

Precies 1 jaar nadat de trailer uitkwam...

Ja dan stel ik ms vraag opnieuw: Waarom is dat opvallend? Die dag zat er ooit aan te komen...

Jup, of overmorgen om precies 17:00. Precies een jaar na de aankondiging :)

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

Morgen komt er misschien een Q&A uit waar wellicht meer info over GTA V in zit, net als de vorige keer.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...