Jump to content

Het grote GTA V topic!

Jacky-2007

Recommended Posts

Gisteravond weer veel activiteit op twitter!!

@AnimalDesatado '18 PAGES FULL OF EXCLUSIVE DETAILS, SCREENS AND A LOT MORE ABOUT #GTAV IN 12 DAYS. @GI_AndyMc @Andrew_Reiner @mattbertz #GAMEINFORMER'

@AnimalDesatado 'Largest GameInformer article they have ever made... So, we can already confirm #GTAV as the biggest games created yet right?'

@GI_AndyMc 'Game Informer December issue featuring GTA V to launch on November 8: gameinformer.com/b/news/archive… #GTAV'

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben echt benieuwd wat we allemaal gaan zien. Ik heb nog geen idee wat ik ervan moet gaan verwachten.

En dat houd nou juist de spanning erin vind ik. Je weet het gewoon niet. Iedereen weet dat het een ijzer sterke game gaat worden en iedereen heeft zo zijn eigen wensen. Maar je weet gewoon niet wat er in gaat komen. Stel Rockstar zou nu alle informatie vrij geven dan zou het lang niet zo leuk zijn om er over te discussieren. Elke nieuw ding dat we weer weten word met groot gejuich ontvangt. Geweldig toch, dat zie je bij andere games niet.

Delen op andere websites

18 pagina's?! De meesten waren enthousiast over 10. Ik dacht dat we niet al te veel info gingen krijgen, maar heb me duidelijk (en gelukkig) vergist.

Spijtig wel dat ze hun traditie niet volgen en het op de eerste donderdag van de maand uitgeven, maar een weekje langer wachten... Ik zal het maar beschouwen als een mooi verjaardagscadeau (al is het een dagje te laat).

Bedenk wel dat ik op de scouts ben die dag, maar ik geloof dat ze daar internet hebben en ik er met mijn smartphone op kan :)

Bewerkt: door thebig
Delen op andere websites

Maar Rockstar zal dan toch wel eerder met info komen? Door middel van een trailer bijvoorbeeld?

Maja we zullen het vanzelf wel zien!

Ik geloof dat we nog wel iets krijgen de 1e november, of toch iets in die week. Deze week hadden we het artwork, binnen twee weken de GI, dan moeten ze enkel nog iets voor volgende week. Ik weet niet of ze nieuwe screens gaan geven, ik geloof dat er genoeg gaan staan in de GI. Een tweede artwork, een Q&A of een trailer kan wel.

Delen op andere websites

Ik heb een handig idee om je auto ergens in de stad te kunnen parkeren en dat het erg echt blijft staan.

als je nou bij parkeerplaatsen weer zo'n geel vakje neer zet waar je je auto in kan pakeren. bijv. 3 parkeervakken naast elkaar. en dat op heel veel plekken in de map. het is een goed idee. vind ik. ik hoop dat iemand me begrijpt want ik heb deze tekst 3x overgedaan om het een beetje duidelijk over te laten komen. :D

Bewerkt: door dionkoffie
Delen op andere websites

Hier is er iemand die je begrijpt :D

Maar ergens denk ik dat dat ook vrij veel geheugen zal vragen. In feite is het principe hetzelfde als dat van de parkeerplaatsen voor je safehouses in GTA IV, maar dan zonder het kopen van een safehouse. Dus ik weet niet of het een goede toevoeging zou zijn, het idee is zeker leuk, maar past het wel in een GTA of Los Santos...?

Bewerkt: door Phoenyxar
Delen op andere websites

Je auto bij mij vaak wel een tijdje staan als je er maar niet te ver vandaan gaat. Overigens is het denk ik niet echt waarschijnlijk dat zo'n feature er aan zal komen maar wie weet.

Delen op andere websites

Vrijdag zou trouwens toch wel wat nieuws komen. Het is dan vrijdag, R* heeft het meeste nieuws op een vrijdag vrijgegeven en... het is dan 2 november ( 1 jaar geleden dat de trailer uitkwam! )

Delen op andere websites

Ik heb een handig idee om je auto ergens in de stad te kunnen parkeren en dat het erg echt blijft staan.

als je nou bij parkeerplaatsen weer zo'n geel vakje neer zet waar je je auto in kan pakeren. bijv. 3 parkeervakken naast elkaar. en dat op heel veel plekken in de map. het is een goed idee. vind ik. ik hoop dat iemand me begrijpt want ik heb deze tekst 3x overgedaan om het een beetje duidelijk over te laten komen. :D

Haha natuurlijk begrijp ik jou. En het is nog niet eens zo'n slecht idee. Maar dan wil ik wel als je de grote map te voorschijn haalt dat je ook kan zien wat voor auto's er precies staan. Want dat kun je natuurlijk niet allemaal onthouden.

Bewerkt: door Mazzeltje
Delen op andere websites

Áls ze zoiets zouden implementeren, lijkt het me ook wel tof dat dure sportwagens een grotere kans hebben om gestolen te worden dan krakkemikkige busjes. Met zo'n systeem moet je gaan afwegen of je je Infernus even snel aan de kant dumpt of toch maar doorrijdt naar een safehouse. Risico's nemen dus.

Delen op andere websites

Hier is er iemand die je begrijpt :D

Maar ergens denk ik dat dat ook vrij veel geheugen zal vragen. In feite is het principe hetzelfde als dat van de parkeerplaatsen voor je safehouses in GTA IV, maar dan zonder het kopen van een safehouse. Dus ik weet niet of het een goede toevoeging zou zijn, het idee is zeker leuk, maar past het wel in een GTA of Los Santos...?

Over geheugen hoef ik niet te praten. ik stop gewoon de disc in me ps3 en spelen maar :)

Haha natuurlijk begrijp ik jou. En het is nog niet eens zo'n slecht idee. Maar dan wil ik wel als je de grote map te voorschijn haalt dat je ook kan zien wat voor auto's er precies staan. Want dat kun je natuurlijk niet allemaal onthouden.

Dat zou aangegeven kunnen worden met stipjes? net zoals die wapen icoontjes dat als je inzoomde dat je de naam van het wapen ook zag.

Bewerkt: door dionkoffie
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...