Scarface92 Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Iemand deze nieuwe gelekte promotieposters/artwork al gecheckt? Bron: http://www.insidegamer.nl/nieuws/101447/gta-5-ook-volgens-engelse-retailer-in-lente-2013 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Daar ben je niet bepaald de eerste mee, haha. Waren al eerder her en der verschenen. >>> Door VWO-er: Inderdaad, je kunt hier verder discussiëren.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Zou Grove Street terug komen? vraag ik me af, het zou wel leuk zijn wat ik nou juist denk (misschien een beetje over de top) dat een zoon van Carl of Sweet (of misschien wel van Cesar en Kendl) de grove leidt nu in V, iemand anders al ideeen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik zie in ieder geval een nieuwe versie van Ganton (Compton) in GTA V komen. Compton is één van de meest gewelddadigste steden van de Verenigde Staten en dat heeft Rockstar in GTA San Andreas ook goed uitgebeeld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Zou Grove Street terug komen? vraag ik me af, het zou wel leuk zijn wat ik nou juist denk (misschien een beetje over de top) dat een zoon van Carl of Sweet (of misschien wel van Cesar en Kendl) de grove leidt nu in V, iemand anders al ideeen? Een soort Grove Street zal er ongetwijfeld in zitten, maar zonder link naar het San Andreas van CJ, Sweet, Cesar en Kendl. De III-trilogie is voorbij, die personages worden niet meer gebruikt. IV had ook niets met III te maken, terwijl het beide in Liberty City afspeelt. V zal niets met SA te maken hebben, dat hoofdstuk is afgesloten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Omg quads... quads! Wat enkele screens/artworks toch kunnen doen om het verlangen te vergroten... Alles dat ik wou zeggen zal waarschijnlijk wel al gezegd zijn, dus ik zwijg maar verder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Dat zijn nog niet officiële screens, dus juich niet té vroeg. Al denk ik eerlijk gezegd wel dat ze legit zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grandlordm Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Dat zijn nog niet officiële screens, dus juich niet té vroeg. Al denk ik eerlijk gezegd wel dat ze legit zijn. De releasedatum die er op staat klopt en de lay-out is dezelfde als diegene die Rockstar zelf op de newswire geplaatst heeft om de releasdatum aan te kondigen, dus volgens mij zijn de geleakte afbeeldingen wel legit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Als die gelekte promotiezooi overigens klopt kunnen we met een sniper rifle op een quad gaan zitten haha? Kan nog leuke missies opleveren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2012 Dat zijn nog niet officiële screens, dus juich niet té vroeg. Al denk ik eerlijk gezegd wel dat ze legit zijn. De releasedatum die er op staat klopt en de lay-out is dezelfde als diegene die Rockstar zelf op de newswire geplaatst heeft om de releasdatum aan te kondigen, dus volgens mij zijn de geleakte afbeeldingen wel legit. Ik zij ook al dat ik dacht dat ze legit waren, alleen is het nog niet officieel gezegt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grandlordm Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2012 Als die gelekte promotiezooi overigens klopt kunnen we met een sniper rifle op een quad gaan zitten haha? Kan nog leuke missies opleveren. Artworks stellen niet altijd exact alles voor hoe het in het echte spel is, het is maar een impressie van het spel. Dus is het helaas nog niet zeker dat je een sniper kan gebruiken van op je quad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2012 Sniperen vanaf een quad lijkt me niet erg waarschijnlijk -rijdend tenminste. GTA is altijd wel vrij arcade gebleven natuurlijk, maar terwijl je over een hobbelige zandweg crosst iemand een paar honderd meter verderop door zijn oorlel knallen konden ze zelfs in the A Team niet. Wat wel zou kunnen is dat wanneer je voertuig stil staat, je je wapen tevoorschijn kunt halen om te vuren terwijl je dus nog op die quad zit. Zo kun je toch vrij steady richten, daarna snel je wapen wegstoppen en er vandoor gaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2012 Áls ze zoiets zouden implementeren, lijkt het me ook wel tof dat dure sportwagens een grotere kans hebben om gestolen te worden dan krakkemikkige busjes. Met zo'n systeem moet je gaan afwegen of je je Infernus even snel aan de kant dumpt of toch maar doorrijdt naar een safehouse. Risico's nemen dus. Ik denk dat dit niet zo'n goed idee is. Het klinkt natuurlijk wel realistisch maar ik denk dat dit meer irritaties oplevert dan lachende gezichten. Realiteit is leuk in een spel tot een bepaalde hoogte. Het moet niet ten koste gaan van de gameplay. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2012 Sniperen vanaf een quad lijkt me niet erg waarschijnlijk -rijdend tenminste. GTA is altijd wel vrij arcade gebleven natuurlijk, maar terwijl je over een hobbelige zandweg crosst iemand een paar honderd meter verderop door zijn oorlel knallen konden ze zelfs in the A Team niet. Wat wel zou kunnen is dat wanneer je voertuig stil staat, je je wapen tevoorschijn kunt halen om te vuren terwijl je dus nog op die quad zit. Zo kun je toch vrij steady richten, daarna snel je wapen wegstoppen en er vandoor gaan. Op zo iets doelde ik ook. Ik snap heus wel dat dat niet mogelijk is vanaf een rijdende quad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Merc Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 Ik denk dat we morgen iets gaan krijgen, Rockstar is vaak heel traditioneel met hun tijdstippen. Rockstar vergeet het echt niet dat het dan 1 jaar geleden is dat hun 1e trailer op het internet verscheen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts