thebig Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 Ik dacht dat we iets deze week gingen krijgen en kreeg gelijk met de onthulling van de releasedatum. Of we nog iets zullen krijgen weet ik niet, maar het lijkt inderdaad logisch dat ze morgen nog iets geven, precies een jaar na de eerste trailer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 http://www.rockstarg...pring-2013.html Update: Pre-orders start everywhere November 5 and select retailers will be offering a double sided poster while supplies last. heb al een mailtje naar bol gestuurd of zij er aan meedoen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 (bewerkt) De R* site ligt plat, terwijl dat tot 3 seconden geleden nog niet was. Duid dit op iets? AAAAAND IT'S GONE Bewerkt: 1 november 2012 door thebig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 ohja en trailer 2? ik gok morgen. precies 1 jaar na trailer 1. zou prachtig zijn En voorspelbaar, en dat is nou iets wat R* nou weer net niet is... Maar het kan altijd en het zou natuurlijk prachtig zijn! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exmpletree Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 ohja en trailer 2? ik gok morgen. precies 1 jaar na trailer 1. zou prachtig zijn En voorspelbaar, en dat is nou iets wat R* nou weer net niet is... Maar het kan altijd en het zou natuurlijk prachtig zijn! dat wel, maar ze hebben zelf niks aangekondigd en rockstar houdt er van mensen te verrassen. misschien 5 november als de pre-order begint? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 Rockstar Games heeft zojuist bevestigd aan een tweede trailer te werken! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 Vind dat toch een beetje een raar bericht. Rockstar North zit toch in Engeland? Ik neem dan toch aan dat zij een trailer maken en niet het kantoor in New York? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 Rockstar stelt het zoals altijd uit, en ze denken dat ze nu met een goeie smoes komen. Maar klinkt goed, komt waarschijnlijk nog wel in november uit, dan nog een paar screenshots erbij, en we zijn weer blij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 Klopt, maar Rockstar Games is nog steeds de uitgever.. Overigens zit Rockstar North (de maker van de GTA-games, en het oudste en belangrijkste kantoor) in Schotland, maar Rockstar heeft wel een aantal kantoren in Engeland zitten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 (bewerkt) Desalniettemin kan een stroomtekort in het hoofdkantoor (marketing) toch voor problemen en vertragingen zorgen. Vind het wel gek om te zien: R* Q 8 seconds ago - wie oh wie zat zijn pagina non-stop te refreshen voor zo'n update? Edit: double ninja'd! Bewerkt: 1 november 2012 door Phoenyxar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 Er heeft ook nog iemand koeien gespot op een gelekte foto. Nu kan ik persoonlijk niet direct zeggen dat ik een koe zie... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 (bewerkt) Koeien, dat geeft me toch zo'n The Saboteur-gevoel... de mensen die ooit The Saboteur hebben gespeelt weten wat die beesten deden (ook best moeilijk om te zien hier) Als ik zo'n afbeelding zie krijg ik gelijk zin om gigantische files te creëren en over de veel te dure Diamond Dropheads en Cognoscenti's van de vreselijke geïrriteerde Amerikanen die achter mij vastzitten te rijden... Een beetje Monster Jam, maar dan met een artisanaal karakter. Bewerkt: 1 november 2012 door Phoenyxar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 We krijgen een Smartphone in GTA, die dienst gaat doen vergelijkbaar als het mobieltje in GTA IV en het systeem in Chinatown Wars. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 Koeien, dat geeft me toch zo'n The Saboteur-gevoel... de mensen die ooit The Saboteur hebben gespeelt weten wat die beesten deden ik weet wat je bedoelt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 http://www.vg247.com/2012/11/01/grand-theft-auto-5-dlc-hinted-at-by-take-two/ Er lekt niet normaal veel uit, dit gaat dus over een evt DLC Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts