Venzio Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 http://www.vg247.com...at-by-take-two/ Er lekt niet normaal veel uit, dit gaat dus over een evt DLC Ik denk niet dat het een ''lek'' is, maar meer een publiciteitsstunt door Rockstar, er werd ook gezegd dat er deze maand veel informatie vrij zou komen, en dat komt dus. Moet haast wel door Rockstar zelf komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 Koeien, dat geeft me toch zo'n The Saboteur-gevoel... de mensen die ooit The Saboteur hebben gespeelt weten wat die beesten deden ik weet wat je bedoelt Heb vorige week nog een paar koeien tegengekomen in dat spel. Dat wordt fast food Rockstar stelt het zoals altijd uit, en ze denken dat ze nu met een goeie smoes komen. Maar klinkt goed, komt waarschijnlijk nog wel in november uit, dan nog een paar screenshots erbij, en we zijn weer blij. Ik denk niet dat dit een smoes is. Als de trailer echt binnen een paar dagen uitkomt, dan moeten ze geen smoes verzinnen. Ze zeggen het gewoon zoals het is. De burgemeester van NY had gezegd dat de elektriciteit bij de bedrijven terug zou komen na 4 dagen, bij sommigen na 10 dagen pas. Dat was zo'n 3 dagen geleden, geloof ik. Als je daarbij rekent dat ze nog een beetje werk hebben, zou ik zeggen dat de trailer binnen nu en 11 dagen uitkomt. Het lijkt me dat ze alles in het werk gaan stellen om nog voor de pre-orders de game in de verf te zetten, dus kunnen we het specifiëren. Als het niet lukt voor 5 november, dan zeker voor de 8e. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 Dit snap ik dus niet; Waarom iets uitstellen, dat nog niet aangekondigd was? Lijkt me een goede manier om consumers machteloos te laten voelen, en te laten weten dat ze het wel al hadden kunnen hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 (bewerkt) Het was al aangekondigd, bij die screens We will try and get some more screens for you soon and then another trailer when we are ready. Aldus R*, bij de Q&A van juli 2012... Maar waar staat dat hij uitgesteld is? Er staat dat hun planning een beetje ontspoord is, maar binnenkort komt de trailer er wel, of ben ik nu blind :puh:En de site van R* is weer eens uit de lucht... Bewerkt: 2 november 2012 door _Night-Men_ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 Waarom iets uitstellen, dat nog niet aangekondigd was? Lijkt me een goede manier om consumers machteloos te laten voelen, en te laten weten dat ze het wel al hadden kunnen hebben. Ik weet niet wat het met iedereen is, maar ik snap prima wat Rockstar duidelijk wil maken. Iedereen zit hun de hele tijd de oren van de kop te zeuren dat er niks bekend wordt gemaakt over een trailer; nu krijgen we eindelijk de bevestiging dat die er binnenkort aan zat en zit te komen, en dan is het weer Rockstars fout? Om dit soort nieuwsberichten weer te gaan veroordelen, vind ik niet netjes, zeker niet als hun hoofdkantoor op het moment weinig kan vanwege de orkaan/storm. Ik snap dat je op een trailer en informatie zit te wachten, maar wees blij met wat je krijgt... Vergeet niet dat er binnenkort (zelfs binnen een week) een 18 pagina's tellend verhaal aan zit te komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exmpletree Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 even over het pre-orderen: ik heb net via twitter contact opgenomen met GameManiaNL, en je krijgt bij hun ook de poster als je pre-ordert! ga ik dus ZEKER halen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 even over het pre-orderen: ik heb net via twitter contact opgenomen met GameManiaNL, en je krijgt bij hun ook de poster als je pre-ordert! ga ik dus ZEKER halen bol.com (nog) niet. Maar was dat van Gamemania ook online? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 Woehoe, 17.00u. Ik wacht met pre-orderen totdat bol.com de limited op de site heeft Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 Ik weet niet wat het met iedereen is, maar ik snap prima wat Rockstar duidelijk wil maken. Iedereen zit hun de hele tijd de oren van de kop te zeuren dat er niks bekend wordt gemaakt over een trailer; nu krijgen we eindelijk de bevestiging dat die er binnenkort aan zat en zit te komen, en dan is het weer Rockstars fout? Om dit soort nieuwsberichten weer te gaan veroordelen, vind ik niet netjes, zeker niet als hun hoofdkantoor op het moment weinig kan vanwege de orkaan/storm. Ik snap dat je op een trailer en informatie zit te wachten, maar wees blij met wat je krijgt... Vergeet niet dat er binnenkort (zelfs binnen een week) een 18 pagina's tellend verhaal aan zit te komen. Ikzelf ben ook niet boos ofzo, maar heel veel mensen raken hierdoor boos of gefrustreerd, wat ik ook belachelijk vind, maar R* kondigt dit imho een beetje onhandig aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 (bewerkt) @stevenator1 This is indeed off-topic. Don't expect us to be giving regular updates on the office power, but we hope to be fully operational again sometime next week ( Post van R* in http://www.rockstarg...-on-youtub.html ) Volgens R* zijn ze pas weer operationeel volgende week, dus waarschijnlijk de trailer dan ook Bewerkt: 2 november 2012 door Niiek Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exmpletree Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 game mania heeft het al staan op hun site, maar of ze er ook daadwerkelijk zijn weet ik niet xD ik zal morgen het filiaal in breda eens bellen. ik wil die poster echt graag hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 Jup, en wanneer zou je die poster dan krijgen. Tijdens de release of daarvoor al? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 Bij BF3 stond dat er volgend mij ook bij en daar kreeg je 'm gewoon bij de release. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 Komt collector's / limited edition altijd later dan normale versie uit ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2012 Na meer dan een jaar verwacht ik ook wel een trailertje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts