Jump to content

Het grote GTA V topic!

Jacky-2007

Recommended Posts

@bugatti:

Hmm, dat zou natuurlijk altijd mogelijk kunnen zijn, maar zover ik weet was de zogenoemde Cognoscenti in GTA V eigelijk een "station"-versie van de IV-variant.

Mythbuster's analyse van net na de trailer: Bentley Continental Flying Spur

je hebt hier wel te maken met wss de grootste autokenner van het forum :D

maar wat Mythbuster zei klopt, het is voor zo ver ik kan zien een Bentley Continenta Flying Spur (raar, want de FS is een gelimiteerde oplage van 20 stuks.)

de Cognoscenti daarintegen is in GTA IV een Maybach 62(S) en in MP3 staat er een gestipte versie.

wellicht hebben we het hier over 2 verschillende voertuigen!

edit: stel het is zo...

http://www.igcd.net/game.php?id=1000009223&PHPSESSID=c18ff1&width=1920

Bewerkt: door bugatti
Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eigelijk is de IV-versie een hybride van de Bentley Continental en de Maybach 62. De voorkant heeft meer weg van de Continental in ieder geval.

FYI: ik ken de grootste autokenner van het forum denk ik wel (en hoewel er hier wel meerdere zitten die weten waarover ze praten denk ik dat hij met gemak wint :7 )

Eerlijk gezegt denk ik dat die voertuigen voor MP3 puur met die game te maken hebben, ze passen namelijk goed in de omgeving.

Delen op andere websites

Ziet er eigelijk een RL-foto uit die wat is aangepast... De kans dat er een screen uitlekt is zeer klein en als dat gebeurt is het hoogstwaarschijnlijk al geen gameplay-footage. Ik zeg fake, maar dan op basisch van hoe het eruitziet, die bomen lijken 'te echt' :3

Delen op andere websites

Het ziet er wel goed uit, maar weet niet of het echt is.

De kans dat er een screen uitlekt is zeer klein en als dat gebeurt is het hoogstwaarschijnlijk al geen gameplay-footage. Ik zeg fake, maar dan op basisch van hoe het eruitziet, die bomen lijken 'te echt' :3

game tijdschriften en websites worden uitgenodigd door r* voor een kijkje, mss is het wel geleakd ?

"Onlangs heeft InsideGamer de mogelijkheid gehad om bij Rockstar Games in New York langs te gaan met één reden: als eerste van de Benelux aan de slag te gaan met Grand Theft Auto V! Vanaf 12 november kun je precies lezen wat we gezien hebben en hoe we daarover denken. Tot die tijd trakteren we jullie alvast op een hoop achtergrondcontent. Houd InsideGamer de komende tijd dus scherp in de gaten."
Delen op andere websites

"Onlangs heeft InsideGamer de mogelijkheid gehad om bij Rockstar Games in New York langs te gaan met één reden: als eerste van de Benelux aan de slag te gaan met Grand Theft Auto V! Vanaf 12 november kun je precies lezen wat we gezien hebben en hoe we daarover denken. Tot die tijd trakteren we jullie alvast op een hoop achtergrondcontent. Houd InsideGamer de komende tijd dus scherp in de gaten."

Bronnen: https://twitter.com/...095273019838465

Bewerkt: door Chainsaw
Delen op andere websites

Bronnen: https://twitter.com/...095273019838465

http://www.facebook....48162051&type=1

Wow dat zal wel vet zijn als er een Nederlandse gamersite er is geweest. Alleen ik vraag me dan af waarom InsideGamer? En waarom niet bijvoorbeeld PU?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...