Jump to content

Het grote GTA V topic!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

SPOILER-SPOILER_SPOILER

gtanext.de/uploads/inline/pic-186.jpg

http://i.minus.com/iblB3pgLjiwWfr.jpg

SPOILERSPOILERSPOILER

Er zijn nu ook mensen die beweren dat diegen met die hond op de artwork en dat vrouw bij elkaar horen.

Op de eerste trailer in het begin op het strand was de hond daar te zien met hem en haar.

HEt is niet duidelijk maar het kan kloppen

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg a.u.b. de Bewerken-knop<<<

Bewerkt: door NandroDavids
  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja nu ga je denken dat er 3 protagonisten zijn, maja we zullen vanzelf wel zien.

Geplaatst:

I like where this is going.. :) Is dit niet het zelfde personage als op die artwork met die Quad. Ik zei al eerder zou het mogelijk zijn om te schieten met een sniper vanaf die quad (als die stilstaat) en nu zie je weer dat iemand schiet met een wapen vanaf een voertuig. Al is het met deze natuurlijk iets makkelijker als met een sniper.

Ja nu ga je denken dat er 3 protagonisten zijn

Denk het niet, ik denk toch echt dat R* bij 1 protagonist houdt

@Jesperkaj

nice screenshot, waterscooter!

Bewerkt: door Bodemloos
Geplaatst:

Als ik een beetje goed had gelezen op het internet, word om 18:00 alleen maar de cover van het blad vrijgegeven? Of las ik dit verkeerd?

Geplaatst:

Dat las je goed, maar even later even later wordt er meer onthuld. Dit kan 5 minuten later zijn, maar ook een uur later.

Geplaatst:

Ben net weg om 18 uur, spijtig. Zal dus maar kijken rond 9u of er iets gepost is

Nog even genieten van mijn laatste momenten grote onduidelijkheid wat GTA V betreft... paar minuten speculeren nog...

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

En dan ga ik nu 2 minuten voor de informatie losbarst snel een pak frieten halen...

Vreemdgenoeg ben ik vandaag niet zo in de zin op afwachten, ik zal het achteraf toch allemaal wel kunnen meelezen (hoewel ik vaak toch het tegengestelde prefereer :3 )

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...