redouan13 Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Geplaatst: 7 november 2012 (bewerkt) SPOILER-SPOILER_SPOILER gtanext.de/uploads/inline/pic-186.jpg http://i.minus.com/iblB3pgLjiwWfr.jpg SPOILERSPOILERSPOILER Er zijn nu ook mensen die beweren dat diegen met die hond op de artwork en dat vrouw bij elkaar horen. Op de eerste trailer in het begin op het strand was de hond daar te zien met hem en haar. HEt is niet duidelijk maar het kan kloppen >>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg a.u.b. de Bewerken-knop<<< Bewerkt: 8 november 2012 door NandroDavids
Leontjuuh-gta Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Ja nu ga je denken dat er 3 protagonisten zijn, maja we zullen vanzelf wel zien.
Jesperkaj Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Nieuwe screenshot uitgelekt: Bron: Klik!
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 I like where this is going.. Is dit niet het zelfde personage als op die artwork met die Quad. Ik zei al eerder zou het mogelijk zijn om te schieten met een sniper vanaf die quad (als die stilstaat) en nu zie je weer dat iemand schiet met een wapen vanaf een voertuig. Al is het met deze natuurlijk iets makkelijker als met een sniper.
redouan13 Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Nog een paar uur voordat de nieuwe gameinformer eindelijk komt. :D
Bodemloos Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 (bewerkt) Ja nu ga je denken dat er 3 protagonisten zijn Denk het niet, ik denk toch echt dat R* bij 1 protagonist houdt @Jesperkaj nice screenshot, waterscooter! Bewerkt: 9 november 2012 door Bodemloos
redouan13 Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Het zullen er 24 paginas zijn ipv 18
Leontjuuh-gta Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Als ik een beetje goed had gelezen op het internet, word om 18:00 alleen maar de cover van het blad vrijgegeven? Of las ik dit verkeerd?
Dippie Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Dat las je goed, maar even later even later wordt er meer onthuld. Dit kan 5 minuten later zijn, maar ook een uur later.
thebig Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Ben net weg om 18 uur, spijtig. Zal dus maar kijken rond 9u of er iets gepost is
bugatti Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 en de spanning is om te snijden!
SpacyColours Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 (bewerkt) Nog even genieten van mijn laatste momenten grote onduidelijkheid wat GTA V betreft... paar minuten speculeren nog... Bewerkt: 8 november 2012 door SpacyColours
Phoenyxar Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 En dan ga ik nu 2 minuten voor de informatie losbarst snel een pak frieten halen... Vreemdgenoeg ben ik vandaag niet zo in de zin op afwachten, ik zal het achteraf toch allemaal wel kunnen meelezen (hoewel ik vaak toch het tegengestelde prefereer :3 )
Recommended Posts