Jump to content

Het grote GTA V topic!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er komt dus wel een soort van kind in, Jimmy, hij is 20.

Bewerkt: door Niiek
  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Iemand van twintig kan ik nou niet echt een kind noemen hoor. Ik prefereer de term jongvolwassen. :sigaar:

Geplaatst:

Ja maar toch, voor een waarschijnlijk best belangrijk personage in een gta is het best jong ;p

Geplaatst:

Tja, hoe oud zou OG Loc zijn geweest? Denk dat er wel meerdere personages in eerdere GTA's hebben gezeten die begin twintig waren.

Geplaatst:

Ik heb de 18 pagina's op het hoofd kunnen tikken, dus laat ik daar maar vlug doorgaan.

Een Rockstar medewerker plaatste 25 maart 2012 al een topic op GTAforums waarin wordt vermeld dat er 3 hoofdpersonen zijn en dat ze Michael, Trevor en Albert heten.

Albert kan in de tussentijd aangepast zijn(ik vermoed door de geruchten etc.).

Toendertijd geloofde bijna niemand hem.

Het topic bevat ook een screen, zou deze echt zijn?

Aot8CEACIAIQcM6.png

topic: http://www.gtaforums...pic=504969&st=0

Bewerkt: door Chainsaw
Geplaatst:

Dat is wel interesting te noemen, dus er was dus zowaar iets belangrijks geleaked. iig ben ik ook zeer benieuwd naar de woorden

"the game was due for release around late summer but I was thinking more of an October/November release. It definitely IS coming this year, they just haven't announced a release date yet. The game was practically finished before I left."

en wat er in die tussentijd is gebeurd, als het al practisch klaar is.

Geplaatst:

Geen idee, extra bugs gevonden, alle nummers voor de soundtrack krijgen, de wereld groter maken, side missions. Kan van alles zijn.

Geplaatst:

Iedereen kan op dat moment vertellen dat hij/zij medewerker is geweest is bij Rockstar, maar dat valt totaal niet te controleren. Wie ging er op dat moment uit dat er drie speelbare personages in het spel zouden zitten? Niemand, aangezien er in de twee trailers maar twee persoange's duidelijk naar voren werd gebracht, namelijk Michael en Franklin. Trevor zijn we dan in de screenshots daarna tegengekomen, maar op dat moment was niemand zich ervan bewust dat er meerdere hoofdpersonages in het spel zouden zitten.

Dat Franklin eerst Albert werd genoemd is wel opmerkelijk, aangezien bij sommige geruchten al werd gesproken over ene Albert DeSilva als hoofdpersonage.

Kan niet wachten om te beginnen met spelen, maar ik zal echt niet weten waar ik moet beginnen. Gewoon rond rijden, het verhaal, multiplayer!? Help! :7

Oh, en volgens mij zeggen ze dat Los Santos groter word als SA, RDR, en IV. Dus misschien is het land erom heen er nog niet bij gerekend. :puh:

Bewerkt: door Redfire18

Heb de info van gameinformer gelezen ziet er zeer tof uit. En er zijn ondertussen ook al screenshots van gameinformer vrijgegeven : knip

Vind het idee van drie hoofdpersonages wel origineel doet mij wat denken aan liberty city episodes maar nu werken ze tesamen en kan je direkt switchen.

Kan al niet wachten op de trailer.

Bewerkt: door VWO-er
links onder voorbehoud verwijderd

it. En er zijn ondertussen ook al screenshots van gameinformer vrijgegeven : knip

thanx Freestyla, screens zijn van goede kwaliteit en ook groot.

Bewerkt: door VWO-er
links onder voorbehoud verwijderd

Een Rockstar medewerker plaatste 25 maart 2012 al een topic op GTAforums waarin wordt vermeld dat er 3 hoofdpersonen zijn en dat ze Michael, Trevor en Albert heten.

Albert kan in de tussentijd aangepast zijn(ik vermoed door de geruchten etc.).

Toendertijd geloofde bijna niemand hem.

Het topic bevat ook een screen, zou deze echt zijn?

Aot8CEACIAIQcM6.png

topic: http://www.gtaforums...pic=504969&st=0

Wow, dan is er dus toch iets echt geweest! Had ik niet verwacht.. Overigens werd die man totaal niet geloofd door iedereen destijds, wel stom voor hem haha

Kan niet wachten om te beginnen met spelen, maar ik zal echt niet weten waar ik moet beginnen. Gewoon rond rijden, het verhaal, multiplayer!? Help! :7

Oh, en volgens mij zeggen ze dat Los Santos groter word als SA, RDR, en IV. Dus misschien is het land erom heen er nog niet bij gerekend. :puh:

Ik zou het ook zo snel niet weten, maar ik denk dat ik de eerste missie speel (die je waarschijnlijk hoe dan ook moet spelen, net als SA en IV) en dat ik dan daarna een beetje door de stad rijd..

Heeft een van jullie er al eens aan gedacht hoe R* het bij GTA V gaat oplossen dat je nog delen van de map moet 'vrijspelen'? Zoals bij de vorige GTA's, dat de twee andere steden/eilanden niet toegankelijk waren? Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen, omdat je dus van Michael, naar Trevor, naar Franklin kan springen..

Wat denken jullie?

Bewerkt: door p-p
Geplaatst:

Grand Theft Auto V word natuurlijk op meerdere manieren vernieuwd en er worden veel nieuwe dingen geïntroduceerd. Wat jij dus ook al zegt het is volgens mij vrijwel onmogelijk om zoiets opnieuw te doen. Zeker omdat er hier volgens mij geen eilanden aanwezig zullen zijn. Als ik het goed heb begrepen is het één grote stad met daaromheen wat andere landschappen. Misschien laten ze het idee van gebieden die in het begin niet beschikbaar zijn ook wel achter zich nu.

Geplaatst:

Grand Theft Auto V word natuurlijk op meerdere manieren vernieuwd en er worden veel nieuwe dingen geïntroduceerd. Wat jij dus ook al zegt het is volgens mij vrijwel onmogelijk om zoiets opnieuw te doen. Zeker omdat er hier volgens mij geen eilanden aanwezig zullen zijn. Als ik het goed heb begrepen is het één grote stad met daaromheen wat andere landschappen. Misschien laten ze het idee van gebieden die in het begin niet beschikbaar zijn ook wel achter zich nu.

GTA San Andreas bestond ook niet uit eilanden, hoor :puh: Het leek er alleen heel erg op, doordat ze gescheiden werden door kleine rivieren en de gehele staat omringd was door een oneindige oceaan. Dat laatste was gewoon een mooie manier om het level tot een eind te brengen. Ik weet niet hoe de map in elkaar steekt, dus ik weet ook niet of en hoe ze deze voor een deel afschermen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...