GameStream Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Ik keek net op Bol.com, zag zowel een PS3- als een Xbox360 versie van GTAV staan... Maar géén pc-versie! ??? WTF! Krijgen we weer datzelfde gelul als al die voorgaande GTA's, waarbij de pc versie altijd weer langer op zich moet laten wachten? Waarom kan Rockstar niet gewoon voor alle platforms tegelijk de game uitbrengen - en juist voor de pc?
TalkingPear Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Ik keek net op Bol.com, zag zowel een PS3- als een Xbox360 versie van GTAV staan... Maar géén pc-versie! ??? WTF! Krijgen we weer datzelfde gelul als al die voorgaande GTA's, waarbij de pc versie altijd weer langer op zich moet laten wachten? Waarom kan Rockstar niet gewoon voor alle platforms tegelijk de game uitbrengen - en juist voor de pc? Er is nu echt al vanaf begin November bekent dat hij niet voor de PC komt.
.Timothy Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Dat komt doordat het zowel voor Sony/Microsoft als voor Rockstar een groot voordeel biedt: volgens mij biedt de ontwikkelaar van de console een contract aan bij Rockstar waarbij zij hun spel mogen uitbrengen, op voorwaarde dat ze voor een bepaalde tijd hetzelfde spel niet het spel op de pc mogen uitbrengen. Sony/Microsoft krijgen hierdoor een exclusieve game, wat hun weer wat extra consoleopbrengsten oplevert. Daarnaast heeft Rockstar gegarandeerd inkomsten, doordat men het spel niet (of erg lastig) kan kraken en het dus altijd legaal gespeeld wordt. Ten slotte houd je de GTA-fans over die het spel nog wel een tweede keer voor de pc aanschaffen, puur omdat we het alsnog op de pc willen hebben en gewoon omdat het kan. Vergeet ook niet dat Rockstar geld moet betalen voor iedere update die ze op een console uitbrengen, want dat gaat natuurlijk weer allemaal via Sony/Microsoft, die ook niet helemaal gek zijn..
GameStream Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Ik keek net op Bol.com, zag zowel een PS3- als een Xbox360 versie van GTAV staan... Maar géén pc-versie! ??? WTF! Krijgen we weer datzelfde gelul als al die voorgaande GTA's, waarbij de pc versie altijd weer langer op zich moet laten wachten? Waarom kan Rockstar niet gewoon voor alle platforms tegelijk de game uitbrengen - en juist voor de pc? Er is nu echt al vanaf begin November bekent dat hij niet voor de PC komt. Dat is natuurlijk belachelijk, want alle GTA games zijn uiteindelijk op de pc uitgekomen. Voor GTA 5 zal dat natuurlijk niet anders zijn... Wel jammer, want GTA 5 op een pc is natuurlijk superieur tegenover een console-versie.. Dan zal ik hem dus eerst op de Xbox360 moeten spelen en pas later alsnog op de pc... Jammer en wat een zwaar minpunt voor Rockstar!
TalkingPear Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 (bewerkt) Ik keek net op Bol.com, zag zowel een PS3- als een Xbox360 versie van GTAV staan... Maar géén pc-versie! ??? WTF! Krijgen we weer datzelfde gelul als al die voorgaande GTA's, waarbij de pc versie altijd weer langer op zich moet laten wachten? Waarom kan Rockstar niet gewoon voor alle platforms tegelijk de game uitbrengen - en juist voor de pc? Er is nu echt al vanaf begin November bekent dat hij niet voor de PC komt. Dat is natuurlijk belachelijk, want alle GTA games zijn uiteindelijk op de pc uitgekomen. Voor GTA 5 zal dat natuurlijk niet anders zijn... Wel jammer, want GTA 5 op een pc is natuurlijk superieur tegenover een console-versie.. Dan zal ik hem dus eerst op de Xbox360 moeten spelen en pas later alsnog op de pc... Jammer en wat een zwaar minpunt voor Rockstar! Ik zeg ook niet dat hij er nooit voor zal uitkomen hoor. Maar Rockstar heeft het nog niet officieel aangekondigt. Dus komt hij niet voor de PC. (voor nu dan) Bewerkt: 10 november 2012 door Redfire18
GameStream Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 (bewerkt) Heel jammer, daar baal ik best wel van. Dan vraag ik mij ook terecht af of de console versie daadwerkelijk zo mooi zal zijn als de screenshots ons al hadden laten zien. Want die lijken wel op een pc-versie - aangezien games altijd op pc's worden ontwikkeld. Bewerkt: 10 november 2012 door GameStream
TalkingPear Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Sommige screens zien er mooi uit, sommige zijn water minder mooi. Ik denk dat de game er over het algemeen wel even mooi eruit gaat zien als in de trailer. Anders zou Rockstar alleen maar kritiek krijgen.
2fast{0} Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Heel jammer, daar baal ik best wel van. Dan vraag ik mij ook terecht af of de console versie daadwerkelijk zo mooi zal zijn als de screenshots ons al hadden laten zien. Want die lijken wel op een pc-versie - aangezien games altijd op pc's worden ontwikkeld. D Screenshots zijn allemaal in-game gemaakt van uit console versies volgens mij hoor. Dus dit zal ook de kwaliteit zijn die je straks spelen zal.
ajaxjeroenajx Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 hmmm, komende week veel info van IGN
Faenty. Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Heel jammer, daar baal ik best wel van. Dan vraag ik mij ook terecht af of de console versie daadwerkelijk zo mooi zal zijn als de screenshots ons al hadden laten zien. Want die lijken wel op een pc-versie - aangezien games altijd op pc's worden ontwikkeld. D Screenshots zijn allemaal in-game gemaakt van uit console versies volgens mij hoor. Dus dit zal ook de kwaliteit zijn die je straks spelen zal. Sterker nog, de hele trailer was ingame :3
harry1985 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Pc versie komt later ??? HAhaHA toch geen last van achter me ps3
Faenty. Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Game informer heeft gisteren bekend gemaakt dat zij vragen over Gta v van de fans zullen gaan beantwoorden, kom dat zien, kom dat zien: http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/11/09/have-a-question-about-gta-v-submit-them-here.aspx
ajaxjeroenajx Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Ben trouwens wel benieuwd waar we het geld aan kunnen besteden, niet aan huizen dus..
Bodemloos Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 (bewerkt) Hoop aan tunen van auto's Bewerkt: 11 november 2012 door Bodemloos
Recommended Posts