Jump to content

Het grote GTA V topic!

Recommended Posts

Geplaatst:

de Skyline is tegenwoordig een andere auto ;)

je bent in de war met de GTR.

sinds de R35 heet de GTR geen Skyline meer, maar is dit een andere auto geworden die niet in Nederland leverbaar is.

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dus krijgen we nog twee dingen vandaag? Of zie ik dat fout.

Wel, we worden echt verwend deze week. Ze doen toch veel moeite voor mijn verjaardag :)

Dat zie je inderdaad goed. In de VS is de dag nog niet af he ;)

Geplaatst:

Weet ik, nog zo'n 11 uur, geloof ik.

Ik ga eerst wat gaan studeren en dan ga ik die twee artikels eens lezen. Anders zal het er niet van komen. Misschien hebben we dan al het volgende kopje uit de lijst.

Toen ik even twee stukjes las, kreeg ik echt een lach op mijn gezicht die ik er niet af kreeg.

Geplaatst: (bewerkt)

Ligt het nou aan mij, of is die artwork op de countdown van R* anders dan de cover van Game Informer? Op de achtergrond zie je ook nog het brandende busje van de overval ;)

http://www.rockstarg...-wednesday.html

@hieronder: Nu zie ik het ook. Links op de cover zie je nog net een stuk van de achterkant+vlam :puh:

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

zelfde artwork, alleen is het in een ander perspectief geplaatst.

zelfde als het meisje met de iFruit telefoon.

busje stond links op de cover van game informer.

Zag net een melding van Rockstar op facebook dat ze begonnen zijn met het aftellen voor trailer 2.

Dat gaat zoals gewoonlijk weer via www.rockstargames.com/v/

Het plaatje dat zij gebruikt hebben is iets anders, zo zien we nu ook een brandend busje op de achtergrond.

Deze zag je op de cover van gameinformer weer niet.

Bewerkt: door VWO-er
Even samengevoegd met 't centrale GTA V topic.
Geplaatst:

Jup, was al eerder vermeld. Busje stond ook al op GI cover, helemaal links, is me net verteld door bugatti ;) Was me nog niet opgevallen dat de site aangepast is van GTA V :)

Geplaatst:

Jup, was al eerder vermeld. Busje stond ook al op GI cover, helemaal links, is me net verteld door bugatti ;) Was me nog niet opgevallen dat de site aangepast is van GTA V :)

My bad, niet gezien. :-)

Geplaatst:

Er zijn ook twee andere screenshots een zie je een berg en woestijn en die andere een gele auto die vlucht voor de politie. Kan ze helaas niet meer vinden.

die met de berg en woestijn heb ik zien langs komen. die met de gele R8 (9F) heb ik zelf eventjes opgezocht.

zal eens zoeken en plaatsen.

Edit:

gtav-01jpg-5a7dd8_640w.jpg

Bewerkt: door bugatti
Geplaatst:

R8 ja, in GTA V heet deze 9F

Héééél mooi dit haha, kan niet wachten om hierin te scheuren.

Geplaatst:

Alsof die 9F nog niet genoeg is gepasseerd... Ik vind het een leuke auto, daar niks van, maar ik wil ook wel eens meer en verschillende voertuigen zien :3

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...