Jump to content

Het grote GTA V topic!

Jacky-2007

Recommended Posts

Alsof die 9F nog niet genoeg is gepasseerd... Ik vind het een leuke auto, daar niks van, maar ik wil ook wel eens meer en verschillende voertuigen zien :3

Denk dat je die in de 2e trailer wel te zien krijgt. :puh:

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

*Smeulend en uitgebrand autowrak in de vorm van een 9F*

Zou hem liever zo terugzien dan al rondrijdend... Ik wil graag de Cheetah eens vanvoor zien, maar uiteraard ook gewoon vele andere voertuigen.

Franklin werkt bij een autodealer, dus vele coole en snelle auto's tot mijner beschikking wil ik zien!

@ajaxjeroen: ik denk het wel, maar dan als volledige screen... denk denk :3

Delen op andere websites

In de preview van insidegamer.nl en gamer.nl staat ook dat GTA V vijf keer groter is dan Red Dead Redemption. Ik heb mij laten vertellen dat RDR op zijn beurt weer 2x groter is dan GTA SA. Met andere woorden, de wereld van GTA V (exterior & interior) zou dus 10x zo groot zijn als GTA SA.

Dit is dan echt wel groot.

Delen op andere websites

Volgens mij is die nieuw, waar heb je hem vandaan? Vind hem overigens wel heel erg op deze lijken:

twitter: @AnimalDesatado

DOES ANYONE KNOW WHERE IS THIS SCREENSHOT FROM ? img145.imageshack.us/img145/8899/gt…

Delen op andere websites

In de preview van insidegamer.nl en gamer.nl staat ook dat GTA V vijf keer groter is dan Red Dead Redemption. Ik heb mij laten vertellen dat RDR op zijn beurt weer 2x groter is dan GTA SA. Met andere woorden, de wereld van GTA V (exterior & interior) zou dus 10x zo groot zijn als GTA SA.

Ik had iets gelijkaardig gelezen, om achteraf ergens anders te lezen dat de map 5 keer groter zou zijn dan GTA IV (of te wel ~2 keer RDR)

Een beetje het probleem dat opduikt wanneer meerdere gamebladen hun eigen versie proberen maken en maar wat klakkeloos gaan lopen kopiëren en aanpassen bij mekaar...

Je weet bijgevolg dus niet meer wat waar is en waar alles vandaan komt.

Delen op andere websites

de map van GTA SA is 36 vierkante kilometer. dat is dan een redelijk leuk formaat.

Delen op andere websites

Ik had iets gelijkaardig gelezen, om achteraf ergens anders te lezen dat de map 5 keer groter zou zijn dan GTA IV (of te wel ~2 keer RDR)

Een beetje het probleem dat opduikt wanneer meerdere gamebladen hun eigen versie proberen maken en maar wat klakkeloos gaan lopen kopiëren en aanpassen bij mekaar...

Je weet bijgevolg dus niet meer wat waar is en waar alles vandaan komt.

Dan nemen we maar niks aan :puh: Maar de map zou wel groter zijn dan RDR, GTA IV en GTA SA, dat staat iig wel al vast. We zien 't wel.

Delen op andere websites

@ @p-p: Vette screens inderdaad. Wat ik begreep uit het artikel van GameInformer is die middelvinger onderdeel van het interacten met de omgeving. Dus random je middelvinger opsteken naar een passant, kijken wat er gebeurt... cool2.gif En joh, wat een leuke avatar heb je!loveit.gif

Delen op andere websites

1352713424.jpg

Dit doet me denken aan die woestijn naast Las Venturas uit San Andreas. :puh:

p-p: Die screens zijn een paar pagina's terug ook gepost, het wordt hier ook zo'n chaos met al die screens. :7

Delen op andere websites

Dit doet me denken aan die woestijn naast Las Venturas uit San Andreas. :puh:

p-p: Die screens zijn een paar pagina's terug ook gepost, het wordt hier ook zo'n chaos met al die screens. :7

Volgens mij is het hier ongeveer. Ik weet het niet, ik moest meteen aan die locatie denken..

Plaatje in spoiler.

De rode auto is het zelfde als hierboven gepost. Nu zie je hem dus van de achterkant. De witte auto is de gele cabriolet audi wannabe van de vorige pagina, ook de achterkant.

Mocht dit nog niet bekend wezen, vast wel maargoed..

3.jpg

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...