harry1985 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Staan alle screens nu op 1 pagina wel bij elkaar. er zijn nogal wat screens uitgebracht namelijk... En druk aan het wachten met trailer 2 maar eerst nog paar uurtjes werken [ yes pagina 100 vandaag ] Bewerkt: 14 november 2012 door harry1985 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Ik heb Driver San Francisco erg veel gespeeld en dit zal er inderdaad wel op gaan lijken. Dat systeem van Driver werkt trouwens erg lekker. Hopen dat het systeem van Grand Theft Auto V net zo goed is! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Vandaag is het D-Day Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Werd ook wel tijd... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Ben vandaag lekker om 5 uur vrij en dus kort daarop heerlijk genieten van de nieuwe trailer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 De eerste missie is bekend! (Niet van mij. ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 De eerste missie is bekend! (Niet van mij. ) Haha, ik vind hem wel orgineel Maar pak de orginele er maar bij, en dan zie je dat het een goede grap is .... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 En toch, het is goed in elkaar gezet. Ik dacht ook een moment dat het echt was, maar toen dacht ik: Dit klopt niet xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 De eerste missie is bekend! (Niet van mij. ) *screen* "Follow the train, CJ!" Wel meer de twee gekende missie, als je er de ondertussen goed uitgebreide en vaak besproken heist-missie uit de GI even bijrekent. Maar misschien hoort dit ook wel bij die missie. Waarschijnlijk niet, ik hoop van niet want dan zou dit een mooi kader geven voor een geweldige missie! :3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Haha leuk bedacht Waar ik even aan dacht: misschien zitten er wel elementen van RDR in GTA V, die er voor zorgen dat je ook zo over treinen kan lopen en door de treinen, zoals dat wel kon met John... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Kon het niet laten :V Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Nog een kleine 4 uur en 1 kwartier voordat de tweede trailer online staat. Aftellen is begonnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Ik denk dat je via je telefoon van personage gaat kiezen. In de Game Informer stond via een snel menu, dus dat kan de telefoon zijn. Ik meen ergens gelezen te hebben dat je met de 3 pijltjes toetsen van charachters wisselt en de onderste pijltjestoets was nog leeg. Maar ze dachten hier misschien aan dat je via die sneltoets naar de Multiplayer deel te gaan van GTA V. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 Met de nieuwe forumindeling is dit topic nutteloos geworden. In het vervolg kunnen nieuwe discussies gewoon gestart worden in dit forum Topic gesloten (100 pagina's is een mooie mijlpaal!) en unpinned, sommige discussies zal ik zo nog even afsplitsen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts