Jump to content

Dwayne Forge probleem


_niickk

Recommended Posts

Hallo, ik heb een probleem met Dwayne Forge (op de playstation 3). Ik heb dit spel ook op de xbox 360 al uitgespeeld, en daar had ik dit probleem niet. Dit is de 1e keer dat ik hem uit aan het spelen ben op de PS3. Op het gegeven moment moet je kiezen wie je gaat vermoorden, Playboy X of Dwayne Forge, ik koos natuurlijk voor Playboy, en normaal gesproken hoor je dan vrienden te worden met Dwayne. Hij heeft mij echter nog steeds niet gebeld, en ik ben nu al bij de missies van Gambetti. Ik vraag me af of meer mensen dit probleem hebben, en wat ik hieraan kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt een e-mail van Dawyne waarin ie vraagt of jullie een keertje willen uitgaan. Als je die positief beantwoord krijg je Dwayne als vriend. ;)

ja die heb ik direct na de missie positief beantwoord, nog altijd geen telefoontje..

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt een e-mail van Dawyne waarin ie vraagt of jullie een keertje willen uitgaan. Als je die positief beantwoord krijg je Dwayne als vriend. ;)

ja die heb ik direct na de missie positief beantwoord, nog altijd geen telefoontje..

Kun je hem wel bellen? Anders moet je even de mail opnieuw checken, misschien heb 'm over het hoofd gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst krijg je een email en die moet je positief beantwoorden, en dan krijg je binnen enkele dagen een telefoontje dat hij iets wil afspreken.

Als je dat telefoontje niet opneemt of zegt dat je niks wil doen, zal Dwayne je waarschijnlijk nooit meer bellen. Dit had ik tenminste ook een keer. Of het een bug is of alleen bij mij zo is weet ik niet maar Dwayne belde mij op om voor de 1e keer iets af te spreken, maar omdat er een auto tegen me aan reed ging dat telefoongesprek weg. Ik dacht dat Dwayne wel terug zou bellen maar ondertussen had ik het verhaal al uitgespeeld en Dwayne had me sindsdien nooit meer gebeld. Toen heb ik dus alles opnieuw moeten doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Guardian1980: Quote verwijderd. Als je reageert op de laatste post, is het niet nodig die te quoten ;)<<<

Hmm, ja dat zou wel kunnen alleen ik ben er zeker van dat hij me nog niet gebeld heeft.. ik ben niet van plan om helemaal opnieuw te beginnen haha

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...