jeroenmaas1989 Geplaatst: 10 april 2012 Rapport Geplaatst: 10 april 2012 Beste Mensen, Ik heb voor een bedrijf een video gemaakt over Valencia in Spanje. Link: >>> Door Jacky-2007: Videolink verwijderd, video toegevoegd.<<< Graag even jullie advies en hoe jullie hem vinden! Alvast hartelijk bedankt Gta lovers! Mvg, jeroen Reageren
commando Geplaatst: 12 april 2012 Rapport Geplaatst: 12 april 2012 lol, grandpa die van z'n oude dag geniet in Valencia beetje moeilijk om te peilen wat ik er van vind, ik vind het in ieder geval apart en origineel Reageren
Jowx Geplaatst: 12 april 2012 Rapport Geplaatst: 12 april 2012 Ben even zo vrij geweest om je topic een andere naam te geven, anders hebben we over een tijdje 9319342 topics met een titel als 'help' of 'geef je mening' op het forum.. Overigens is het handig als je wat meer informatie heeft over het hoe en waarom van dit filmpje.. Ik kan moeilijk een oordeel geven als ik niet weet wat het doel van dit filmpje is.. Als je bijvoorbeeld appels uit Valencia wilt promoten dan heb je duidelijk gefaald.. Dus als je op zoek bent naar goed advies en beoordelingen waar je iets aan hebt dan loont het om aan te geven wat je doel met dit filmpje is.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.