Kloep Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Android. Of er ook zoiets voor iOS is weet ik niet. Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Bij een Iphone kan je handmatig de apps sluiten door dubbel te klikken op de home button en je vinger gedurende 1 seconden op het icoon te houden en op het kruisje te klikken. Ik als android noob zou niet weten of dit bedoelt word als zodoende een task killer.. Reageren
Kloep Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Ik dacht dat je dan de app van je telefoon verwijderd? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 april 2012 Rapport Geplaatst: 23 april 2012 Ik dacht dat je dan de app van je telefoon verwijderd? Als je je homebutton inhoudt gaan je icoontjes op je springboard wiebelen, en kun je ze verwijderen. Als je twee keer klikt op je homebutton, verschijnt onderin een balk met je openstaande apps, en als je die vasthoudt dan gaan alleen zij wiebelen en kun je de taak beëindigen. Reageren
iFire Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 (bewerkt) Heb je je gsm al geroot? PS: Je gsm rooten heeft nadelen: Garantie vervalt. Daarna kan je NStools downloaden en kan je bij de verschillende MegaHertz van je Proccesor een bepaald Watt geven Bewerkt: 2 mei 2012 door iFire Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.