adman Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 bij wie werkt de code Eenpersoons drive-by / zelf schieten tijdens rijden Je kan nu, net als in 2 player, drive-by's verrichten, maar nu zit je zelf achter het stuur! OUIQDMW of wat zou ik meoten doen om het te laten werken ... ?¿ alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Op PS2 werk hij. Ik heb zelf PC versie niet, normaal werk hij daar ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Een cheat ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Ja een code is een cheat. Wil je het eens duidelijker maken vind het wat onduidelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Hij vraagt gewoon bij wie de code voor zelf drive-by te doen werkt op de PC versie. Bij mij werkt ie in ieder geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Je kan met SA op de Pc toch zelf een Drive-By doen? Gewoon naar rechts of naar links kijken en dan schieten. K snap het niet echt meer! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Bij de PC werkt die ook die cheat... Bij mij in iedergeval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Je kan met SA op de Pc toch zelf een Drive-By doen? Gewoon naar rechts of naar links kijken en dan schieten. K snap het niet echt meer! :blink: Met die cheat kan je een drive-by doen zonder links of rechts naast je te kijken. En bij mij werkt de cheat iig. wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Oh, zo bedoelen jullie het! Moet je dan zelf ook nog rijden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Oh, zo bedoelen jullie het! Moet je dan zelf ook nog rijden? Ja je rijd en je schiet onderweg dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) moet ik ook maar eens gaan proberen *Fijn voor je, maar dit hoef je niet te posten. Wordt namelijk tot postboosten gerekend!!! Bewerkt: 9 juli 2005 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 jah werkt gewoon hoor, is wel lol als je cj met een hand aan het stuur en aan zijn andere hand een geweer heeft en naar buiten sgiet :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Bij mij werkt dat allemaal wel goed, maar als ik even naar een kant stil blijf staan, dan gaat die camera weer naar voren. Maar hoe kan ik dit vorkomen ? :blink: PS: Ik weet niet of ik off-topic ga, maar het kan nut hebben voor anderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 is volgens mij nie te verkomen, da is gewoon automaatisch dat de camera steesds terug gaat naar de agterkant van de auto, jammer hoor :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNOOP-DOGG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 bij mij werkt hij ook gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.