Jump to content

Een Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb GTAIV gekocht en hij deed alles goed, toen heb ik een mod gedoenload en geinstaleerd en toen deed hij het helemaal niet meer. Toen heb ik hem opnieuw geinstaleerd en toen kreeg ik dit:

dfssd.png

daarna 2x opnieuw geinstaleerd maar ik krijg steeds dit, wie kan mij helpen?

Geplaatst:

Verwijder GTA nog een keer. Kijk dan of de GTA map er nog is. Zoja, verwijder die map en installeer opnieuw

Geplaatst:

Verwijder GTA nog een keer. Kijk dan of de GTA map er nog is. Zoja, verwijder die map en installeer opnieuw

doet het ook niet, wat een iemand tegen mij zei dat het door de update, dus ga dat even proberen.

Geplaatst:

Lukt ook niet, ondertussen paak keer opnieuw geinstaleerd. ook op PC waar die nooit op heeft gestaan en blijft het niet doen.

Geplaatst: (bewerkt)

misschien in de user data kijken dat daar nog sporen staan? die map word niet verwijderd als je iv/eflc deïnstaleert

Bewerkt: door Poepchineesje
Geplaatst:

misschien in de user data kijken dat daar nog sporen staan? die map word niet verwijderd als je iv/eflc deïnstaleert

Het is me nu wel gelukt! alleen nu als ik nu savegame erop doet begint hij gewoon bij het begin.

Geplaatst: (bewerkt)

Daarvoor heb je volgens mij een savegame recovery tool, die is er voor sa en volgensmij ook voor iv. succes met zoeken :tu: (ps: je hebt ook Xlive wrapper, maar volgensmij is die illegaal)

Bewerkt: door Poepchineesje
Geplaatst:

Daarvoor heb je volgens mij een savegame recovery tool, die is er voor sa en volgensmij ook voor iv. succes met zoeken :tu: (ps: je hebt ook Xlive wrapper, maar volgensmij is die illegaal)

Euh, heeft u mischien link, ik kan niet zo goed googlen :$ :$ :$ :$ :$ :$

Geplaatst:

Ik heb nu ook al paar keer opnieuw save map erin gedaan en ook paar van die save's game's van deze site en doen het ook niet begint steeds bij deze site.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...