martijn0126 Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 Ik heb van een vriend de officiële versie van GTA IV gekregen. Ik heb hem geinstalleerd, alles deed het maar toen ik in wou loggen op R* Social Club pakte hij mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet. Ik kan 100% verzekeren dat ik alles goed heb ingevoerd omdat ik wel kan inloggen op EFLC (Episodes from Liberty City). Waaraan kan dit liggen? Alvast bedankt Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 Zeurt het dat het geen verbinding kan maken.. zo ja.. dat doet hij bij mij ook wel eens, De ene keer kan je wel inloggen en de andere keer niet, P.S heb je trouwens alle patches geinstalleerd? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 14 april 2012 Rapport Geplaatst: 14 april 2012 Bij de laatste patch is Social club niet meer vereist. Dus doe wat J-Fun_P heeft gezegd. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 14 april 2012 Rapport Geplaatst: 14 april 2012 Een trucje voor als je: 'Failed to login' (of wat er ook precies staat) krijgt, dan moet je eerst play offline doen, het spel afsluiten en dan kan je gewoon op play (online) drukken. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 14 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2012 Ik heb eens op Play Offline geklikt, nu kan ik gewoon zonder problemen inloggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.