Jump to content

2 monitoren op 1 PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb nu 2 monitoren op mijn PC aangesloten, eentje bij mn bed (1680x1050) en 1 op mn buro (1280x1024), heb nu ook een draadloos toetsenbordje aangeschaft om het ook gedeeltelijk als media PC te gebruiken om films etc te kijken.

Ik heb nu ingestelt dat hij het scherm van mn buro kopieerd naar mijn TV, alleen allebij de schermen hebben dan de zelfde resolutie en dat kan je niet aanpassen, dus dan heb ik op mijn TV een uitgerekt beeld of een vierkant beeld.

Is er een programma om mijn Aspect Ratio mischien te verranderen, of zorgen dat de schermen wel elkaar kopieëren maar een andere resolutie hebben?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zeg je eerlijk ik heb er geen ervaring mee.. maar een handje helpen kan geen kwaad,

Bij jouw videokaart moet een programma zitten (Bij mij is het : Bureaublad -> rechtermuisknop -> NVIDiA Control pannel)

Als het goed is moet er daar meer opties staan voor 2 monitoren.

laatste optie : zet je monitor van je PC op de zelfde 1680x1050 als je TV ? (lol als dat kan)

Bewerkt: door J-Fun_P
Geplaatst:

Ik heb een Ati kaart, al wat lopen kijken het Ati Control center, niet echt iets kunnen vinden maar ik kan wel mijn resolutie gewoon verranderen van 1280x1024 naar 1280x720

Geplaatst:

Heb het gedownload, kan alleen niet echt iets vinden.

Denk dat ik het er maar mee moet gaan doen elke keer mijn resolutie te verranderen :)

Geplaatst:

Heb het gedownload, kan alleen niet echt iets vinden.

Denk dat ik het er maar mee moet gaan doen elke keer mijn resolutie te verranderen :)

Probeer DesktopFusion, gebruik ik ook voor verschillende resoluties, achtergronden en windows balken per scherm.

Geplaatst:

Geprobeert en ook dat werkt niet.

Denk ook zelf niet echt dat het mogelijk is om de schermen te duplicaten, maar toch verschillende resoluties hebben.