Jump to content

Chauffeur

Recommended Posts

Geplaatst:

Kun je ook een chauffeur krijgen in iv die je de hele tijd naar waypoints rijd?

Simple native trainer weet ik maar die werkt niet met LCPDFR en ELS

>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar het Modding forum.<<<

Geplaatst:

Probeer deze eens gtagarage

Trainer works for IV 1.0.1.0, 1.0.2.0, 1.0.3.0, 1.0.4.0, 1.0.0.4, 1.0.6.0, 1.0.7.0 and 1.1.1.0 and 1.1.2.0 EFLC this mod will work in Single Play,

Geplaatst:

Trainer works for IV 1.0.1.0, 1.0.2.0, 1.0.3.0, 1.0.4.0, 1.0.0.4, 1.0.6.0, 1.0.7.0 and 1.1.1.0 and 1.1.2.0 EFLC this mod will work in Single Play,

dat is de trainer die hij noemt die niet werkt met lcpdfr, en je kan geen twee trainers werkent krijgen met elkaar omdat lcpdfr ook een trainer is.

Geplaatst:

dat is de trainer die hij noemt die niet werkt met lcpdfr, en je kan geen twee trainers werkent krijgen met elkaar omdat lcpdfr ook een trainer is.

Ik dacht meschien had hij een oudere versie..

Geplaatst:

Een trainer kan als het goed is wel ;), je moet dan alleen naar 'options menu 2' gaan en daar 'enable/disable keys' doen, dan zijn de sneltoetsen weg.

Geplaatst:

Een trainer kan als het goed is wel ;), je moet dan alleen naar 'options menu 2' gaan en daar 'enable/disable keys' doen, dan zijn de sneltoetsen weg.

een trainer kan wel maar bij 2 trainers tegelijk crasht het spel voordat je kan spelen

Geplaatst:

wat dachten jullie van mijn

>>> Door Jacky-2007: Onzinnige afbeelding verwijderd. Verder, zoals Tommy-Vercetti aangeeft, hebben we op dit forum voor onzin een aparte hoek, en willen we de overige delen van het forum graag netjes en ontopic houden. In de forumcategorie lifestyle vindt je het Stamkroeg! forum waar je terecht kan met je ongein.<<<

hahahahaha!! grapje

Geplaatst:

Ff een vraag heb nu simple native trainer weer alleen als ik uitstap kan ik niet meer instappen en ben ik dus mn auto kwijt en soms rijd ie nog weg ook is hier een oplossing voor?

Geplaatst:

Ff een vraag heb nu simple native trainer weer alleen als ik uitstap kan ik niet meer instappen en ben ik dus mn auto kwijt en soms rijd ie nog weg ook is hier een oplossing voor?

Niet dat ik weet maar als je de laatste versie van de SIMPLE NATIVE TRAINER heb gedownload..

dan moet je op ~ drukken en dan spawnt er een taxi met Chauffeur gelijk naast je, ook hij zal wegrijden waneer je op de plaats van bestemming bent..

Maar druk gewoon weer op ~ en dan spawnt er weer een taxi naast je met een chaffeur,

Geplaatst:

T probleem is dat ik dan nog een keer op ~ moet drukken en dan kan ik pas instappen en dan loopt die chauffeur weg omdat hij denkt dat ik m wil carjacken

Geplaatst:

T probleem is dat ik dan nog een keer op ~ moet drukken en dan kan ik pas instappen en dan loopt die chauffeur weg omdat hij denkt dat ik m wil carjacken

als je op F drukt hou je hem dan in.. of laat je hem meteen weer los?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...