gunarodney Geplaatst: 14 april 2012 Rapport Geplaatst: 14 april 2012 Hallo, sinds een paar dagen ben ik weer Gta iv aant spelen, maar ik wil graag auto kleuren aanpassen, nu heb ik daar een programma voor genaamd X Car Color Editor V.1.0 maar elke keer als ik wat aanpas en probeer te spelen start mijn spel niet meer op, nu heb ik wat gegoogled en heb ik gelezen dat ik xliveless - v0.999b7 (patch 1.0.7.0. and EFLC 1.1.2.0) moet gebruiken om bestanden aantepassen, nu heb ik dat in mijn game dir geplaatst maar nog steeds start mijn spel niet op met een aangepaste carcols.dat hoe kan ik dit oplossen? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 14 april 2012 Rapport Geplaatst: 14 april 2012 Al als administrator uitgevoerd? Reageren
gunarodney Geplaatst: 14 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2012 Yup, maar spel start gewoon niet meer op.. maar even nog een vraagje als ik hem straks wel modklaar heb kan ik dan via sparkIV mods instaleren in m'n spel? Reageren
gunarodney Geplaatst: 15 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2012 iemand een iedee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.