MrKooKie Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 We hebben een nieuwe easter egg er bij, Head Radio, sinds kort ook gesignaleerd in GTA2, tevens zit het in GTA: LCS en GTA3... :'D KUT! GW Lantyz. :'D Niet bepaald een easter egg eerlijk gezegd..., en easter eggs kan je posten in het daarvoor bestemde topic... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 hoe zet je dan een wav om in een mp3 bestand? dat kan bij mij wel eens van pas komen! Reageren
Nickonly Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Wil je de radio van gta2 dan op je mp3? Ik hoef er niet eens iets mee te doen om hem op mp3 te zetten (als ik over onzetten praat). Gewoon recht van CD-Rom naar mp3 zetten. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 hoe zet je dan een wav om in een mp3 bestand? dat kan bij mij wel eens van pas komen! Op GTAGames.nl is in Vice City downloads een programma waarmee je het kan converten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.